fbpx

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU

Semstorm, czyli co to?

Na czym polega Semstorm?

Definicja

Semstorm jest narzędziem, które pozwala skutecznie zwiększyć widoczność danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to płatne narzędzie umożliwiające przeprowadzenie dogłębnej analizy widoczności danej strony w wynikach wyszukiwania, która pozwala na wskazanie obszarów wymagających poprawy.

3 ciekawostki o Semstorm

1. Zasada działania Semstorm

System Semstorm pozwala przede wszystkim na monitorowanie słów kluczowych oraz ich analizę pod względem wyszukiwania przez użytkowników. Ponadto po przeprowadzonej analizie uzyskuje się szczegółowe dane o frazach i słowach kluczowych oraz o tym, czy i jak są wykorzystywane przez użytkowników. Dzięki temu specjaliści SEO mogą skutecznie dobierać słowa kluczowe do konkretnych zapytań. To z kolei przyczynia się do większej widoczności witryny internetowej w wynikach wyszukiwania.

2. Wykorzystanie Semstorm w praktyce

Semstorm może być wykorzystany na wiele sposób, a wszystko za sprawą funkcji, jakie oferuje. Do tych najważniejszych zaliczyć można:

  • audyty,
  • monitoring pozycji,
  • analizę konkurencji,
  • sprawdzenie popularności słów kluczowych,
  • edytor tekstowy.

Semstorm to świetne narzędzie do wykonywania audytów stron www. Można go wykorzystać do przeanalizowania całej witryny, ale też poszczególnych zakładek, a nawet wybranych treści. Monitoring pozycji to funkcja, która pozwala na dokładne sprawdzenie wyników SERP-owych. Z kolei analiza konkurencji jest funkcją, która umożliwia odkrywanie dobrych jakościowo treści konkurencji oraz zawarte w nich słowa i frazy kluczowe. Natomiast sprawdzanie popularności słów kluczowych dostarcza informacji, czy warto umieszczać w treści dane słowo lub frazę, czy też lepszym rozwiązaniem będzie dobór innych. Ostatnią z funkcji Semstorm jest edytor tekstowy, który umożliwia sprawdzanie błędów, optymalizację treści, a także dodać kluczowe frazy.

3. Zalety Semstorm

Dzięki praktycznym funkcjom, stosując narzędzie Semstorm można wiele zyskać. Przede wszystkim do zalet tego systemu zalicza się:

  • możliwość łatwego generowania tematów,
  •  sprawdzanie synonimów słów kluczowych,
  • możliwość porównania strony ze stroną konkurencji.

Wszystko to pozwala wskazać słabe obszary, a także podjąć działania, które zwiększą widoczność witryny internetowej w wynikach wyszukiwania.