Prowadzenie kampanii
Reklama w Internecie – Google Ads & Meta Ads
Połączenie usług Google Ads i Meta Ads to świetne rozwiązanie, które pozwala podejmować działania promocyjne dwutorowo:
- zyskaj możliwość wyświetlania się w dwóch największych środowiskach reklamowych na świecie,
- sprowadzaj nowych klientów na swoją witrynę i buduj świadomość marki dzięki Meta i pozostań widoczny dla potencjalnych klientów w Google.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działalność, czy masz już doświadczenie na rynku. Poprowadzimy dla Ciebie skuteczne i zoptymalizowane działania reklamowe, które będą uzupełniać się wzajemnie w obu środowiskach.
Zapraszamy do kontaktuPorozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Dlaczego warto łączyć
Google Ads oraz Meta Ads?
Dzięki działaniom w środowiskach Google Ads i Meta Ads możemy:
Skutecznie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.
Reklamy w Google Ads pozwalają na dotarcie do użytkowników, którzy już są zainteresowani produktami i usługami, które oferujesz. Z kolei Meta Ads pozwala dotrzeć do osób, które z dużym prawdopodobieństwem mogą zainteresować się Twoją ofertą. Dzięki dwutorowym działaniom w obu środowiskach możemy dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców.
Zwiększyć zasięg działań promocyjnych.
Google Ads oferuje odmienne formy wyświetlania reklam niż Meta Ads. W rezultacie mamy dostęp do różnorodnych formatów reklamowych, które można wyświetlić różnym grupom odbiorców. Dzięki temu możemy sprowadzać wielu użytkowników na Twoją stronę, z wielu różnych źródeł reklamowych.
Dokładniej określać grupę docelową.
W obu środowiskach reklamowych funkcjonują odmienne formy targetowania grup odbiorców. Dzięki dwutorowym działaniom zyskujemy możliwość docierania do potencjalnych klientów według wielu kryteriów, a tym samym możemy lepiej dopasować reklamy do ich potrzeb.
Optymalizować koszty.
Reklamy w Google Ads i Meta Ads dostarczają nam pogłębionych informacji na temat efektywności reklam w obu tych środowiskach. Dzięki temu możemy dostosowywać budżet reklamowy do zmieniającej się sytuacji na rynku.
prowadzenie kampanii reklamowych
Zobacz wyniki naszych kampanii reklamowych
Podwójna siła reklamy
– osiągnij więcej z Facebook & Google Ads
Jakie zyskujesz możliwości?
Sprawdź, jakie możliwości wiążą się z korzystaniem z każdego z wymienionych środowisk reklamowych:
Google Ads
Facebook Ads
cennik
Nasz cennik
Budżet reklamowy | wynagrodzenie |
---|---|
Do 10 000 zł | 20% budżetu reklamowego Nie mniej niż 1300 zł netto |
10 001 – 30 000 zł | 2 000 zł netto + 10% budżetu powyżej 10 000 zł |
> 30 000 zł | Oferta indywidualna |
Przykład:
1. Twój budżet reklamowy wynosi 5000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie stała i będzie wynosiła 1300 zł netto.
2. Twój budżet reklamowy wynosi 12 000 zł. Opłata za prowadzanie kampanii będzie częściowo uzależniona od wysokości budżetu reklamowego i wyniesie 2200 zł (2000 zł + 10% z 2000 zł).
3. Twój budżet reklamowy wynosi 20 000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie częściowo uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 3000 zł (2000 zł + 10% z 10000 zł).
4. Twój budżet reklamowy jest wyższy niż 20 000 zł. Porozmawiajmy, przedstawimy indywidualną propozycję rozliczenia.