fbpx

Prowadzenie kampanii

Reklama w Internecie – Google Ads & Meta Ads

Połączenie usług Google Ads i Meta Ads to świetne rozwiązanie, które pozwala podejmować działania promocyjne dwutorowo:

  • zyskaj możliwość wyświetlania się w dwóch największych środowiskach reklamowych na świecie,
  • sprowadzaj nowych klientów na swoją witrynę i buduj świadomość marki dzięki Meta i pozostań widoczny dla potencjalnych klientów w Google.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działalność, czy masz już doświadczenie na rynku. Poprowadzimy dla Ciebie skuteczne i zoptymalizowane działania reklamowe, które będą uzupełniać się wzajemnie w obu środowiskach.

Zapraszamy do kontaktu

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

partner Google

Carted posiada status partnera Google od 2018 roku

Jest on przyznawany agencjom, które spełniły szereg wytycznych jak:

  • posiadanie w składzie certyfikowanych specjalistów Google Ads
  • odpowiednia jakość prowadzenia kampanii
  • odpowiednio duże budżety reklamowe powierzone agencji

Dlaczego warto łączyć

Google Ads oraz Meta Ads?

Dzięki działaniom w środowiskach Google Ads i Meta Ads możemy:

Skutecznie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.

Reklamy w Google Ads pozwalają na dotarcie do użytkowników, którzy już są zainteresowani produktami i usługami, które oferujesz. Z kolei Meta Ads pozwala dotrzeć do osób, które z dużym prawdopodobieństwem mogą zainteresować się Twoją ofertą. Dzięki dwutorowym działaniom w obu środowiskach możemy dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców.

Zwiększyć zasięg działań promocyjnych.

Google Ads oferuje odmienne formy wyświetlania reklam niż Meta Ads. W rezultacie mamy dostęp do różnorodnych formatów reklamowych, które można wyświetlić różnym grupom odbiorców. Dzięki temu możemy sprowadzać wielu użytkowników na Twoją stronę, z wielu różnych źródeł reklamowych.

Dokładniej określać grupę docelową.

W obu środowiskach reklamowych funkcjonują odmienne formy targetowania grup odbiorców. Dzięki dwutorowym działaniom zyskujemy możliwość docierania do potencjalnych klientów według wielu kryteriów, a tym samym możemy lepiej dopasować reklamy do ich potrzeb.

Optymalizować koszty.

Reklamy w Google Ads i Meta Ads dostarczają nam pogłębionych informacji na temat efektywności reklam w obu tych środowiskach. Dzięki temu możemy dostosowywać budżet reklamowy do zmieniającej się sytuacji na rynku.

prowadzenie kampanii reklamowych

Zobacz wyniki naszych kampanii reklamowych

Torimpex.pl

9,26% współczynnik konwersji
1500% ROAS

Czasnaherbate.net

0,49zł średni koszt kliknięcia
570% ROAS

Imcages.com

2,9% współczynnik konwersji
640% ROAS

Dessicosmetics.com

68000 zasięg odbiorców
2345% ROAS

Mebelhome.pl

0,90zł średni koszt kliknięcia
1753% ROAS

Grom-baumaschinen.de

0,31€ średni koszt kliknięcia
1332% ROAS

Sklep z odzieżą plus size

330582 odbiorców
2008% ROAS

Podwójna siła reklamy
– osiągnij więcej z Facebook & Google Ads

Jakie zyskujesz możliwości?

Sprawdź, jakie możliwości wiążą się z korzystaniem z każdego z wymienionych środowisk reklamowych:

Google Ads

Facebook Ads

cennik

Nasz cennik

Budżet reklamowywynagrodzenie
Do 10 000 zł20% budżetu reklamowego
Nie mniej niż 1300 zł netto
10 001 – 30 000 zł2 000 zł netto + 10% budżetu powyżej 10 000 zł
> 30 000 złOferta indywidualna

Przykład:
1.
Twój budżet reklamowy wynosi 5000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie stała i będzie wynosiła 1300 zł netto.
2.
Twój budżet reklamowy wynosi 12 000 zł. Opłata za prowadzanie kampanii będzie częściowo uzależniona od wysokości budżetu reklamowego i wyniesie 2200 zł (2000 zł + 10% z 2000 zł).
3.
Twój budżet reklamowy wynosi 20 000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie częściowo uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 3000 zł (2000 zł + 10% z 10000 zł).
4.
Twój budżet reklamowy jest wyższy niż 20 000 zł. Porozmawiajmy, przedstawimy indywidualną propozycję rozliczenia.

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami w sprawie kampanii reklamowych
Google Ads & Meta Ads

Kontakt