TTFB, czyli co to?
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU TTFB, czyli co to? Na czym polega TTFB? DefinicjaTTFB – ang. Time To First Byte jest metryką wydajności. Określa czas reakcji …
Na naszym blogu
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU TTFB, czyli co to? Na czym polega TTFB? DefinicjaTTFB – ang. Time To First Byte jest metryką wydajności. Określa czas reakcji …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Transfer domen, czyli co to? Na czym polega Transfer domen? DefinicjaTransfer domeny, czyli jej przeniesienie, to zmiana firmy, która zarządza daną …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Thin content, czyli co to? Na czym polega Thin content? DefinicjaThin content to treści niskiej jakości, które umieszczone są na stronie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU TikTok, czyli co to? Na czym polega TikTok? DefinicjaTikTok to jedna z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych. Umożliwia użytkownikom publikację oraz oglądanie krótkich …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Time to Interactive, czyli co to? Na czym polega Time to Interactive? DefinicjaTime to Interactive – TTI jest czasem pełnej interaktywności …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Tiny text, czyli co to? Na czym polega Tiny text? DefinicjaTiny text należy do najstarszych technik pozycjonowania zaliczanych do Black Hat …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU TITLE, czyli co to? Na czym polega TITLE? DefinicjaTITLE to nagłówek, który może skłonić użytkowników do kliknięcia w linki do danej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU TITLE tag, czyli co to? Na czym polega TITLE tag? DefinicjaTITLE tag to tytuł strony internetowej. Jest to także znacznik HTML …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Topical authority, czyli co to? Na czym polega Topical authority? DefinicjaTopical authority to poziom autorytetu, jaki jest przyznawany stronom internetowym na …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Trade marketing, czyli co to? Na czym polega Trade marketing? DefinicjaTrade marketing to różnego rodzaju działania, których celem jest zapewnienie lepszej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Testy A/B, czyli co to? Na czym polegają Testy A/B? DefinicjaTesty A/B należą do metod badawczych, które polegają na sprawdzaniu różnych …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Techniki nieetyczne, czyli co to? Na czym polegają Techniki nieetyczne? DefinicjaTechniki nieetyczne inaczej zwane Black Hat SEO, to działania, które mają …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Targetowanie geograficzne, czyli co to? Na czym polega Targetowanie geograficzne? DefinicjaTargetowanie geograficzne, czyli geotargeting to strategia, która pozwala dostarczać odbiorcom treści …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Targetowanie demograficzne, czyli co to? Na czym polega Targetowanie demograficzne? DefinicjaTargetowanie demograficzne to kierowanie komunikatów marketingowych do konkretnie wskazanych grup odbiorców. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Targetowanie socjograficzne, czyli co to? Na czym polega Targetowanie socjograficzne? DefinicjaTargetowanie to określenie grupy osób, do których będzie kierowany konkretny przekaz …
słownik pojęć marketingowych TLS – co to jest, definicja TLS – definicja. Co to jest? Transport Layer Security to część protokołu https szyfrującego dane użytkownika …
słownik pojęć marketingowych TLD – co to jest, definicja TLS – definicja. Co to jest? Transport Layer Security to część protokołu https szyfrującego dane użytkownika …
słownik pojęć marketingowych Target – co to jest, definicja Target – definicja. Co to jest? Grupa docelowa, czyli osoby, do których stara się dotrzeć dany …
słownik pojęć marketingowych Trust Rank – co to jest, definicja Trust Rank – definicja. Co to jest? Algorytm Trust Rank – skrótowo nazywany „TR” – …
słownik pojęć marketingowych Targetowanie – behavioralne i kontekstowe – co to jest, definicja Targetowanie – behavioralne i kontekstowe – definicja. Co to jest, jak działa …
Powiązane tagi
Powiązane kategorie