zapraszamy do współpracy
Program partnerski
Oferujemy atrakcyjny model prowizyjny. Nawet 20% od każdej faktury.
Propozycję współpracy i pozostania Partnerem w programie kierujemy do:
- agencji tworzących strony internetowe, sklepy internetowe
- programistów, freelancerów
- agencji PR
- agencji zajmujących się brandingiem, rozwojem marki
- innych, którzy pracują z Klientami działającymi w internecie
Ofertę współpracy kierujemy zarówno do firm jak i osób indywidualnych i specjalistów.
Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
zasady programu partnerskiego
Na czym polega program partnerski
Nasi Partnerzy pomagają Klientom w pierwszym, najważniejszym kroku rozwoju biznesu w internecie – stworzeniu sklepu internetowego, strony firmowej, w rebrandingu, działaniach PR.
Jednak do dalszego rozwoju tych biznesów potrzebne są działania marketingowe. Klienci naszych Partnerów szukają agencji i specjalistów, którzy pomogą im w dalszym rozwoju. W tym momencie nasz Partner może zarekomendować Klientowi nasze usługi.
W Carted zajmujemy się zwiększaniem sprzedaży i rozwojem firm z pomocą marketingu internetowego. Pomagamy firmom we wszystkich najważniejszych obszarach jak pozycjonowanie, prowadzenie kampanii reklamowych, poprawa konwersji, poprawa UX i wiele innych.
1. Polecenie
Partner poleca nas swojemu Klientowi przekazując dane kontaktowe do przedstawiciela handlowego.
2. Informacja
Równocześnie Partner wysyła mailową informację do naszego przedstawiciela handlowego z informacją że polecił nas Klientowi X. Dzięki temu jeśli Klient zgłosi się do nas to wiemy, że jest to polecenie od Partnera.
3. Umowa
Gdy podpiszemy umowę z Klientem to kontaktujemy się z Partnerem informując o nawiązaniu współpracy
z polecenia, jej warunkach i dopisujemy rozliczenie do listy jego prowizji.
4. Prowizja
Co miesiąc podczas trwania współpracy z poleconym Klientem wypłacamy prowizję.
Rozliczenie z Partnerami
15%
1 do 5 klientów
prowizja 15% każdej faktury od 1 do 5 poleconych Klientów
20%
6 i więcej klientów
prowizja 20% każdej faktury jeśli polecisz nas 6 i każdemu kolejnemu Klientowi (wówczas do 20% wzrasta również stawka za pierwszych 5)
0
limitów
bez limitu czasowego tzn. tak długo jak Klient z nami jest i wystawiamy faktury tak długo rozliczamy się prowizyjnie z Partnerem
Przykład #1
Partner polecił nas jednemu Klientowi. Współpracowaliśmy z klientem przez 18 miesięcy świadcząc usługę w cenie 1000 zł netto. W tym czasie Partner wystawił nam 18 faktur po 150 zł netto każda.
Przykład #2
Partner regularnie poleca nas swoim Klientom. Dzięki tej relacji mamy 7 nowych klientów i świadczymy im usługi na łączną kwotę 12 000 zł netto. Partner co miesiąc wystawia nam fakturę na 2400 zł netto.
Umowa i płatność
Z Partnerami zainteresowanymi współpracą podpisujemy na początku jedną umowę.
Określa ona warunki współpracy i zasady rozliczania od każdego poleconego Klienta.
Rozliczenie odbywa się na linii Carted – Partner. Każdy Partner ma założony osobny dokument rozliczeniowy. Zawiera on aktualną listą poleconych Klientów i miesięczne prowizje należne dla Partnera. Co miesiąc Partner wystawia fakturę na określona kwotę według sumy z pliku.
prowadzenie kampanii reklamowych
Zobacz wyniki naszych kampanii reklamowych
wyniki SEO
Zobacz nasze wyniki pozycjonowania e-commerce
Współpraca z carted
Dlaczego my
W Carted wyznajemy zasadę, że tylko dobrze świadczona usługa i zadowolony Klient pozwolą nam utrzymać dobrą markę i rozwijać się.
- Z doświadczenia wiemy, że dla naszych Partnerów ważne jest przede wszystkim polecanie swoim Klientom zaufanych agencji gdzie otrzymają oni faktyczną pomoc w marketingu
- Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google.
- Zaczynaliśmy jako specjaliści na etatach w największych wrocławskich agencjach SEO. W 2016 roku założyliśmy Carted, gdzie możemy pomagać Klientom przez świadczenie kompleksowego marketingu na dobrym poziomie.
- W BRANŻY DZIAŁAMY OD PONAD 10 LAT.
Pozycjonowanie – program partnerski
Nasz program partnerski obejmuje wszystkie nasze usługi. Najpopularniejsze usługi, na które najczęściej decydują się nasi Klienci to:
- pozycjonowanie sklepów, stron internetowych
- prowadzenie kampanii reklamowych (różne źródła: reklamy Google, reklamy produktowe, reklamy Meta Facebook i Instagram, reklamy TikTok)
- doradztwo e-commerce (w skład którego wchodzi pakiet usług w tym bardzo często SEO i prowadzenie reklam)
Pozycjonowanie odbywa się w rozliczeniu miesięcznym tzn. co miesiąc wystawiamy fakturę za usługę pozycjonowania sklepu czy strony. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu sklepów opartych o różne skrypty (Magento, WooCommerce, Presta, Shopper i inne) jak również innych CMS typu WordPress.
Wybór agencji do programu partnerskiego – na co zwrócić uwagę
W Polsce jest wiele agencji o różnej wielkości. Jakość świadczonych usług jest różna. Niektóre firmy lubią kłaść nacisk na maksymalizację swoich zysków kosztem jakości obsługi Klienta. Stąd wzięła się też dość niepochlebna opinia ogólnie o jakości usług świadczonych przez agencje. W praktyce to bardziej złożony temat bo są różne firmy i często świadczą usługi na różnym poziomie. Dlatego jeśli chcesz polecać daną agencję to warto dowiedzieć się kilku ważniejszych informacji o sposobie obsługi projektów. Mowa tu o sprawach jak:
- ile projektów obsługuje średnio specjalista SEO, PPC
- kto będzie obsługiwał projekt, jakie ma doświadczenie w pozycjonowaniu czy prowadzeniu reklam
- czy będzie bezpośredni kontakt ze specjalistą, jeśli tak to w jakiej formie
- na jakich warunkach podpisywana jest umowa, tu trzeba zwrócić uwagę na czas trwania umowy i warunki rozwiązania bo te czasami bywają mocno niekorzystne (np. umowa na minimum 12 miesięcy bez możliwości wcześniejszego rozwiązania)
- referencje lub przykłady innych projektów przy których agencja wcześniej pracowała
To pomoże wyjaśnić najważniejsze wątpliwości już na początkowym etapie wyboru.
Co do Carted, w temacie omawianych wyżej kluczowych kwestii:
- Jesteśmy butikową agencją. Nasz zespół to 20 osób.
- Każdy specjalista prowadzi po kilkanaście projektów. Mamy specjalistów nawet z ponad 15 letnim doświadczeniem, średnia doświadczenia to ponad 4 lata. Staramy się, by Klient miał szanse spotkać się ze specjalistą już na etapie przygotowania oferty.
- Stawiamy na kontakt z naszymi Klientami, bo tylko tak współpraca o charakterze B2B ma szansę na powodzenie. Są to zazwyczaj kontakt telefoniczny, mailowy, wideokonferencje.
- Umowy podpisujemy na czas nieokreślony, z możliwością rozwiązania na koniec bieżącego miesiąca. Dzięki temu wola dalszej współpracy leży po stronie Klienta a to my mamy się starać by chciał z nami dalej współpracować.