Public relations, czyli co to?
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Public relations, czyli co to? Na czym polegają Public relations? DefinicjaPR, czyli Public relations to proces kształtowania stosunków społecznych, wizerunku marki …
Na naszym blogu
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Public relations, czyli co to? Na czym polegają Public relations? DefinicjaPR, czyli Public relations to proces kształtowania stosunków społecznych, wizerunku marki …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Proxy, czyli co to? Na czym polega Proxy? DefinicjaProxy to serwer pośredniczący. Odpowiada on za połączenie między użytkownikiem, a stroną internetową. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PrestaShop, czyli co to? Na czym polega PrestaShop? DefinicjaPrestaShop to platforma e-commerce, która została oparta o Open Software License. Platforma jest …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Promocja strony internetowej, czyli co to? Na czym polega Promocja strony internetowej? DefinicjaPromocja strony internetowej to działania, które dążą do dużego …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Pozycjonowanie lokalne, czyli co to? Na czym polega Pozycjonowanie lokalne? DefinicjaPozycjonowanie lokalne należy do technik SEO. Polega na skoncentrowaniu działań marketingowych …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Profil linków, czyli co to? Na czym polega Profil linków? DefinicjaProfil linków to wszystkie odnośniki, które prowadzą do konkretnej strony internetowej. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PPS, czyli co to? NA czymn polega PPS? DefinicjaPPS – Pay Per Sale to dosłownie tłumacząc płatność za sprzedaż. Jest to …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Prędkość strony, czyli co to? Na czym polega Prędkość strony? DefinicjaPrędkość strony nazywana wymiennie szybkością strony to nic innego, jak czas, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Presell Pages, czyli co to? Na czym polega Presell Pages? DefinicjaPresell Pages zwane także preclami, to strony internetowe w większości przypadków …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Przeglądarka internetowa, czyli co to? Na czym polega Przeglądarka internetowa? DefinicjaPrzeglądarka internetowa to program, który umożliwia wyszukiwanie informacji w Internecie, przeglądanie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PPA (Pay Per Action), czyli co to? Na czym polega PPA (Pay Per Action)? DefinicjaPay Per Action jest to jeden z …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PPL, czyli co to? Na czym polega PPL? DefinicjaPPL, czyli Pay Per Lead to tłumacząc płatność za lead. Jest to zarówno …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Psychologia marketingu, czyli co to? Na czym polega Psychologia marketingu? DefinicjaPsychologia marketingu jest ważną dziedziną, która pozwala zrozumieć potrzeby oraz zachowania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Przyjazny adres URL, czyli co to? Na czym polega Przyjazny adres URL? DefinicjaPrzyjazny adres URL nazywany także user-friendly URL jest adresem …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Psychologia reklamy, czyli co to? Na czym polega Psychologia reklamy? DefinicjaPsychologia reklamy to działania, które wykorzystują informacje na temat zachowań, skojarzeń, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Python, czyli co to? Na czym polega Python? DefinicjaPython to jeden z popularnych języków programowania wykorzystywany na co dzień przez wielu …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PWA, czyli co to? Na czym polega PWA? DefinicjaPWA – Progressive Web App to Progresywna Aplikacja Internetowa, której celem jest zapewnienie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Powracający użytkownicy, czyli kto to? Na czym polegają Powracający użytkownicy? DefinicjaAnaliza ruchu na stronie internetowej ma ogromne znaczenie dla właścicieli witryn, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Porzucony koszyk, czyli co to? Na czym polega Porzucony koszyk? DefinicjaPorzucony koszyk to pojęcie dotyczące sklepów internetowych. Określa ono jeden z …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Podcast, czyli co to? Na czym polega Podcast? DefinicjaPodcast to popularna forma internetowej publikacji audio. Może mieć ona formę dźwięku bądź …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Plik .htaccess, czyli co to? Czym jest plik Plik .htaccess? DefinicjaPlik .htaccess jest skrótem od słów Hypertext Access i służy do …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Planer Słów Kluczowych, czyli co to? Na czym polega Planer Słów Kluczowych? DefinicjaPlaner Słów Kluczowych to narzędzie oferowane przez Google do …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Pillar page, czyli co to? Na czym polega Pillar page? DefinicjaPillar page to sposób na organizowanie treści umieszczanych na stronie internetowej. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Piksel Facebook, czyli co to? Na czym polega Piksel Facebook? DefinicjaPiksel Facebook to kod, który umieszcza się na stronie internetowej. Jego …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PHP, czyli co to? Na czym polega PHP? DefinicjaPHP to jeden z najbardziej znanych języków programowania. Zastosowanie znajduje w tworzeniu dynamicznych …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Phantom Google, czyli co to? Na czym polega Phantom Google? DefinicjaPhantom Google to algorytm Google, który został stworzony, w celu sprawdzania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Personal Brand, czyli co to? Na czym polega Personal Brand? DefinicjaPersonal brand to inaczej marka osobista, czyli sposób, w jaki postrzegana …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PostgreSQL, czyli co to? Na czym polega PostgreSQL? DefinicjaPostgreSQL to popularny system zarządzania bazą danych o charakterze obiektowo – relacyjnym. Pozwala …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Page Authority, czyli co to? Na czym polega Page Authority? DefinicjaPage Authority to wskaźnik stworzony przez firmę Moz, który ocenia siłę …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Permission Marketing, czyli co to? Na czym polega Permission Marketing? DefinicjaPermission Marketing to marketing za przyzwoleniem, czyli treści reklamowe wysyłane tylko …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU People Also Ask, czyli co to? Na czym polega People Also Ask? DefinicjaPeople Also Ask – PAA jest polem w wynikach …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Performance Max, czyli co to? Na czym polega Performance Max? DefinicjaPerformance Max to jedna z kampanii Google, która została w pełni …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Penalizacja, czyli co to? Na czym polega Penalizacja? DefinicjaPenalizacja to proces stosowany przez Google, którego celem jest wyeliminowanie stron internetowych posługujących …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Payday loan, czyli co to? Na czym polega Payday loan? DefinicjaPayday loan to algorytm Google, który doczekał się kilku aktualizacji. Najnowsza …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Partnerzy Google, czyli kto to? Na czym polegają Partnerzy Google? DefinicjaStatus partnera Google wiąże się z wieloma korzyściami. Otrzymują go przede …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Paragraf 31, czyli co to? Na czym polega Paragraf 31? DefinicjaParagraf 31 to jeden ze sposobów Google na karanie webmasterów za …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Pamięć cache, czyli co to? Na czym polega Pamięć cache? DefinicjaPamięć cache, czyli pamięć podręczna przeglądarki ma za zadanie przyspieszyć zapis …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Paginacja, czyli co to? Na czym polega Paginacja? DefinicjaPaginacja zwana także stronicowaniem to podział strony na kilka kolejnych podstron. Polega na …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Paid Search, czyli co to? Na czym polega Paid Search? DefinicjaPaid Search tłumacząc, to płatne wyszukiwanie. Są to inaczej mówiąc wejścia …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU PageSpeed Insights, czyli co to? Na czym polega PageSpeed Insights? DefinicjaPageSpeed Insights to narzędzie stworzone przez Google, które służy do analizy …
słownik pojęć marketingowych Promocja i rozwój sklepuinternetowego SEA (Search Engine Advertising) – definicja. Co to jest? Strategia mająca na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce. …
słownik pojęć marketingowych Page rank – co to jest, definicja Page rank – definicja. Co to jest? Inaczej dane uporządkowane. Są to znaczniki przeznaczone dla …
słownik pojęć marketingowych PPC (ang. Pay Per Click) – co to jest, definicja PPC (ang. Pay Per Click) – definicja. Co to jest, jak wykorzystać …
słownik pojęć marketingowych Przekierowanie 302 – co to jest, definicja Przekierowanie 302 – definicja. Co to jest? Czasowe przeniesienie z chwilowo niedostępnej strony na inną. …
słownik pojęć marketingowych Przekierowanie 301 – co to jest, definicja Przekierowanie 301 – definicja. Co to jest? Kod statusu http wskazujący wyszukiwarce zmianę w obszarze …
słownik pojęć marketingowych Personalizacja wyników wyszukiwania – co to jest, definicja Personalizacja wyników wyszukiwania – definicja. Co to jest? Proces dopasowania przez Google wyników pasujących …
słownik pojęć marketingowych Partial match anchor – co to jest, definicja Partial match anchor – definicja. Co to jest? Tekst hiperłącza zawierający fragment frazy kluczowej. …
słownik pojęć marketingowych Presell pages – co to jest, definicja Presell pages – definicja. Co to jest? Portale gromadzące teksty przede wszystkim o charakterze reklamowym, …
słownik pojęć marketingowych Pingwin Google – co to jest, definicja Pingwin Google – definicja. Co to jest? Algorytm stworzony w celu filtrowania treści sztucznie nabijających …
słownik pojęć marketingowych Promocja i rozwój sklepuinternetowego Pingowanie – definicja. Co to jest? Działanie mające na celu zaktualizowanie danych dotyczących zmian na stronie. Polega na …
Powiązane tagi
Powiązane kategorie