Rozdzielczości ekranu, czyli co to?
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozdzielczości ekranu, czyli co to? Na czym polega Rozdzielczości ekranu? DefinicjaRozdzielczość ekranu należy do jednego z ważniejszych parametrów wyświetlania obrazu. Określa …
Na naszym blogu
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozdzielczości ekranu, czyli co to? Na czym polega Rozdzielczości ekranu? DefinicjaRozdzielczość ekranu należy do jednego z ważniejszych parametrów wyświetlania obrazu. Określa …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenia cen, czyli co to? Na czym polegają Rozszerzenia cen? DefinicjaRozszerzenia cen są jednym z rozszerzeń Google Ads. Pozwalają na pokazanie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenia formularzy kontaktowych, czyli co to? Na czym polegają Rozszerzenia formularzy kontaktowych? DefinicjaRozszerzenie formularza kontaktowego od Google Ads to opcja, która …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenie lokalizacji, czyli co to? Na czym polega Rozszerzenie lokalizacji? DefinicjaRozszerzenie lokalizacji to jeden z kluczowych elementów kampanii reklamowej, który ma …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenie objaśnień, czyli co to? Na czym polega Rozszerzenie objaśnień? DefinicjaRozszerzenie objaśnień należy do rozszerzeń reklamy. Jego celem jest zachęcenie użytkowników …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenie połączeń, czyli co to? Na czym polega Rozszerzenie połączeń? DefinicjaRozszerzenie połączeń to jedna z funkcji w Google Ads, która umożliwia …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenie promocji, czyli co to? Na czym polega Rozszerzenie promocji? DefinicjaRozszerzenie promocji to kolejne z rozszerzeń reklam, oferowane przez Google Ads. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU RSS, czyli co to? Na czym polega RSS? DefinicjaRSS to rodzaj formatów sieciowych, które przydatne są w czasie publikowania treści, które …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Ruby, czyli co to? Na czym polega Ruby? DefinicjaRuby to jeden z języków programowania ogólnego przeznaczenia. Wyróżnia go dynamika, obiektowość oraz …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Ruch referencyjny, czyli co to? Na czym polega Ruch referencyjny? DefinicjaRuch na stronie internetowej jest kluczowym miernikiem jej popularności. Ten referencyjny …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU RAM, czyli co to? Na czym polega RAM? DefinicjaRAM – random access memory, czyli pamięć o dostępie swobodnym, to pamięć operacyjna, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rank Brain, czyli co to? Na czym polega Rank Brain? DefinicjaRank Brain jest algorytmem uczenia maszynowego. Google wykorzystuje go od 2015 …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU RLSA, czyli co to? Na czym polega RLSA? DefinicjaRLSA Remarketing List for Search Ads to lista remarketingowa dla reklam w sieci …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU REST, czyli co to? Na czym polega REST? DefinicjaREST Representational State Transfer to sposób projektowania interfejsów API z wykorzystaniem protokołu HTTP. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Remarketing, czyli co to? Na czym polega Remarketing? DefinicjaRemarketing to jeden z rodzajów marketingu, który polega na komunikacji z użytkownikami, którzy …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama kontekstowa, czyli co to? Na czym polega Reklama kontekstowa? DefinicjaReklama kontekstowa jest reklamą internetową, która jest wyświetlana na odmiennych stronach …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Responsywna strona, czyli co to? Na czym polega Responsywna strona? DefinicjaResponsywność strony to jej zdolność do dostosowywania się do wielkości ekranu …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rank Math SEO, czyli co to? Na czym polega Rank Math SEO? DefinicjaRank Math SEO to wtyczka, która została stworzona dla …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Real time marketing, czyli co to? Na czym poelga Real time marketing? DefinicjaRTM, czyli real time marketing, to działania marketingowe, których …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama natywna, czyli co to? Na czym polega Reklama natywna? DefinicjaReklama natywna to bardzo naturalny i subtelny sposób promocji. Wielu jej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama społeczna, czyli co to? Na czym polega Reklama społeczna? DefinicjaCelem reklamy społecznej jest wpływ na zmianę postawy lub zachowań społecznych. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rebranding, czyli co to? Na czym polega Rebranding? DefinicjaRebranding to zmiana wizerunku firmy. Może ona mieć bardzo różną formę i dotyczyć …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU ROAS, czyli co to? Na czym polega ROAS? DefinicjaROAS Return on Ad Spend to zwrot wydatków poniesionych na reklamę, czyli jeden …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU ReCAPTCHA, czyli co to? Na czym polega ReCAPTCHA? DefinicjaReCAPTCHA to narzędzie oferowane przez Google, którego zadaniem jest odróżnienie komputerów od użytkowników. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Recykling treści, czyli co to? Na czym polega Recykling treści, czyli co to? DefinicjaRecykling treści jest strategią marketingową, która pozwala na …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Referral, czyli co to? Na czym polega Referral? DefinicjaReferral to ruch na stronie internetowej, który może być monitorowany z wykorzystaniem narzędzi …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama elastyczna (responsive ads), czyli co to? Na czym polega Reklama elastyczna? DefinicjaReklamy elastyczne to reklamy, które Google AdWords tworzy w …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama komercyjna, czyli co to? Na czym polega Reklama komercyjna? DefinicjaReklama komercyjna jest reklamą, która jest nastawiona przede wszystkim na zysk …
słownik pojęć marketingowych Rich snippets – co to jest, definicja Rich snippets – definicja. Co to jest? Opcjonalne opisy witryn w wyszukiwarce zawierające dodatkowe informacje …
słownik pojęć marketingowych Referrer – co to jest, definicja Referrer – definicja. Co to jest? Do czego przydaje się referrer? Możliwy do sprawdzenia adres, z …
słownik pojęć marketingowych RDFa – co to jest, definicja RDFa – definicja. Co to jest? Resource Description Framework in Attributes to typ danych strukturalnych pozwalający …
słownik pojęć marketingowych Rankbrain – co to jest, definicja Rankbrain – definicja. Co to jest? Algorytm służący najlepszemu wyszukiwaniu frazy w Google. W odróżnieniu od …
słownik pojęć marketingowych ROPO (ang. research online, purchase offline) – co to jest, definicja ROPO (ang. research online, purchase offline) – definicja. Co to jest? …
słownik pojęć marketingowych ROI (ang. return on investment – zwrot z inwestycji) – co to jest, definicja ROI (ang. return on investment – zwrot z …
słownik pojęć marketingowych RODO – co to jest, definicja RODO – definicja. Co to jest? Termin RODO odnosi się do Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, …
słownik pojęć marketingowych Robots.txt – co to jest, definicja Robots.txt – definicja. Co to jest? Plik robots.txt to specjalnie spreparowany dokument, odpowiadający za komunikowanie się …
słownik pojęć marketingowych Responsive Web Design (RWD) – co to jest, definicja Responsive Web Design – definicja. Co to jest? Technika określana jako Responsive Web …
słownik pojęć marketignowych Remarketing (Retargeting) – co to jest, definicja Remarketing (Retargeting) – definicja. Co to jest, jak wykorzystać w praktyce Ponowna emisja reklamy, czyli …
słownik pojęć marketingowych Reklama displayowa – co to jest, definicja Reklama displayowa – definicja. Co to jest, jak wygląda reklama display? Termin „reklama displayowa” odnosi …
Powiązane tagi
Powiązane kategorie