fbpx

r

Na naszym blogu

Rozdzielczości ekranu, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozdzielczości ekranu, czyli co to? Na czym polega Rozdzielczości ekranu? DefinicjaRozdzielczość ekranu należy do jednego z ważniejszych parametrów wyświetlania obrazu. Określa …

Czytaj "%s"

Rozszerzenia cen, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenia cen, czyli co to? Na czym polegają Rozszerzenia cen? DefinicjaRozszerzenia cen są jednym z rozszerzeń Google Ads. Pozwalają na pokazanie …

Czytaj "%s"

Rozszerzenie objaśnień, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rozszerzenie objaśnień, czyli co to? Na czym polega Rozszerzenie objaśnień? DefinicjaRozszerzenie objaśnień należy do rozszerzeń reklamy. Jego celem jest zachęcenie użytkowników …

Czytaj "%s"

RSS, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU RSS, czyli co to? Na czym polega RSS? DefinicjaRSS to rodzaj formatów sieciowych, które przydatne są w czasie publikowania treści, które …

Czytaj "%s"

Ruby, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Ruby, czyli co to? Na czym polega Ruby? DefinicjaRuby to jeden z języków programowania ogólnego przeznaczenia. Wyróżnia go dynamika, obiektowość oraz …

Czytaj "%s"

Ruch referencyjny, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Ruch referencyjny, czyli co to? Na czym polega Ruch referencyjny? DefinicjaRuch na stronie internetowej jest kluczowym miernikiem jej popularności. Ten referencyjny …

Czytaj "%s"

RAM, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU RAM, czyli co to? Na czym polega RAM? DefinicjaRAM – random access memory, czyli pamięć o dostępie swobodnym, to pamięć operacyjna, …

Czytaj "%s"

Rank Brain, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rank Brain, czyli co to? Na czym polega Rank Brain? DefinicjaRank Brain jest algorytmem uczenia maszynowego. Google wykorzystuje go od 2015 …

Czytaj "%s"

RLSA, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU RLSA, czyli co to? Na czym polega RLSA? DefinicjaRLSA Remarketing List for Search Ads to lista remarketingowa dla reklam w sieci …

Czytaj "%s"

REST, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU REST, czyli co to? Na czym polega REST? DefinicjaREST Representational State Transfer to sposób projektowania interfejsów API z wykorzystaniem protokołu HTTP. …

Czytaj "%s"

Remarketing, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Remarketing, czyli co to? Na czym polega Remarketing? DefinicjaRemarketing to jeden z rodzajów marketingu, który polega na komunikacji z użytkownikami, którzy …

Czytaj "%s"

Reklama kontekstowa, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama kontekstowa, czyli co to? Na czym polega Reklama kontekstowa? DefinicjaReklama kontekstowa jest reklamą internetową, która jest wyświetlana na odmiennych stronach …

Czytaj "%s"

Responsywna strona, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Responsywna strona, czyli co to? Na czym polega Responsywna strona? DefinicjaResponsywność strony to jej zdolność do dostosowywania się do wielkości ekranu …

Czytaj "%s"

Reklama natywna, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama natywna, czyli co to? Na czym polega Reklama natywna? DefinicjaReklama natywna to bardzo naturalny i subtelny sposób promocji. Wielu jej …

Czytaj "%s"

Reklama społeczna, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama społeczna, czyli co to? Na czym polega Reklama społeczna? DefinicjaCelem reklamy społecznej jest wpływ na zmianę postawy lub zachowań społecznych. …

Czytaj "%s"

Rebranding, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Rebranding, czyli co to? Na czym polega Rebranding? DefinicjaRebranding to zmiana wizerunku firmy. Może ona mieć bardzo różną formę i dotyczyć …

Czytaj "%s"

ROAS, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU ROAS, czyli co to? Na czym polega ROAS? DefinicjaROAS Return on Ad Spend to zwrot wydatków poniesionych na reklamę, czyli jeden …

Czytaj "%s"

ReCAPTCHA, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU ReCAPTCHA, czyli co to? Na czym polega ReCAPTCHA? DefinicjaReCAPTCHA to narzędzie oferowane przez Google, którego zadaniem jest odróżnienie komputerów od użytkowników. …

Czytaj "%s"

Recykling treści, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Recykling treści, czyli co to? Na czym polega Recykling treści, czyli co to? DefinicjaRecykling treści jest strategią marketingową, która pozwala na …

Czytaj "%s"

Referral, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Referral, czyli co to? Na czym polega Referral? DefinicjaReferral to ruch na stronie internetowej, który może być monitorowany z wykorzystaniem narzędzi …

Czytaj "%s"

Reklama komercyjna, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Reklama komercyjna, czyli co to? Na czym polega Reklama komercyjna? DefinicjaReklama komercyjna jest reklamą, która jest nastawiona przede wszystkim na zysk …

Czytaj "%s"

RDFa – co to jest, definicja

słownik pojęć marketingowych RDFa – co to jest, definicja RDFa – definicja. Co to jest? Resource Description Framework in Attributes to typ danych strukturalnych pozwalający …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie