prowadzenie reklam Google Ads (dawne Adwords)
Kampanie reklamowe Google Ads – prowadzenie
Kampanie Google Ads to usługa dla sklepów i stron internetowych, dzięki której Twoja oferta będzie wyświetlać się w największym środowisku reklamowym na świecie.
Pokaż się potencjalnym klientom i rozwijaj swój biznes:
- precyzyjne targetowanie,
- kontrola kosztów,
- odpowiednia strategia,
- specjalistyczna optymalizacja,
pozwalają na skuteczną promocję produktów i usług w Google.
Nieważne, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz zostać liderem na rynku. Poprowadzimy dla Ciebie skuteczną reklamę w Google Ads.
Zapraszamy do kontaktuPorozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Dlaczego warto?
Dzięki działaniom reklamowym w Google Ads możemy:
Skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów.
Reklamy w Google Ads pozwalają na dotarcie do użytkowników, którzy już szukają oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Wystarczy się im pokazać.
Precyzyjnie kontrolować koszty.
Kampanie reklamowe w Google Ads pozwalają na precyzyjną kontrolę budżetu reklamowego. Dostosowując stawki do dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku, zapewniamy naszym klientom elastyczność finansową i komfort działania.
Szczegółowo kierować reklamę.
Chcesz, żeby Twoja reklama wyświetlała się tylko osobom w konkretnym mieście? Z Twojej usługi mogą skorzystać tylko osoby w określonym wieku? Dzięki Google Ads możemy tworzyć reklamy według precyzyjnych parametrów. To skuteczna inwestycja w widoczność dla potencjalnych klientów.
Monitorować efektywność.
Dzięki działaniom w środowisku Google Ads możemy prowadzić szerokie analizy wyników kampanii reklamowych. To pozwala na skuteczną optymalizację kosztów i zwiększenie efektywności działań marketingowych.
Zapewnić natychmiastową widoczność.
Reklamy w Google Ads pojawiają się w wynikach wyszukiwania od razu po uruchomieniu kampanii. Pełna widoczność to więcej wejść na Twoją stronę internetową i szeroka promocja oferty.
Działać wszechstronnie.
Dzięki Google Ads możemy promować Twoją firmę przy wykorzystaniu różnych formatów reklamowych, takich jak kampanie tekstowe, graficzne, produktowe czy wideo. To pozwala na wybór najlepszej ścieżki promocji.
prowadzenie kampanii reklamowych
Zobacz wyniki naszych kampanii reklamowych
Usługa Google Ads to świetne rozwiązanie dla każdego biznesu. Bądź widoczny dla swoich klientów.
Jakie zyskujesz możliwości?
Sprawdź, jakie możliwości wiążą się z korzystaniem z każdego z wymienionych środowisk reklamowych:
Kampanie graficzne
Kampanie produktowe
Kampanie video na YouTube
Remarketing
Kampanie karuzelowe
Kampanie zagraniczne
Dlaczego my
Bycie klientem Carted oznacza, że:
- Twój sukces to nasz sukces.
- Masz bezpośredni kontakt ze specjalistą, który zajmuje się kampaniami reklamowymi Twojej firmy.
- Zachowujesz swobodę. Chcemy, żebyś był z nami dlatego, że widzisz efekty naszej pracy, a nie dlatego, że jesteś zobowiązany umową.
- Zyskujesz pośredni dostęp do renomowanych narzędzi analitycznych i marketingowych takich jak np.: KW Finder, Senuto, Semstorm, Ahrefs czy Sembot.
- Masz dostęp do wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów.
- Zyskujesz w pełni indywidualne podejście do Twojego biznesu.
Narzędzia
Z jakich narzędzi korzystamy?
Skuteczny marketing to nie przypadek, dlatego nasze kampanie wykraczają poza podstawowy panel Google Ads. Informacje potrzebne do przygotowania i optymalizacji reklam czerpiemy z wielu źródeł.
Jak wygląda współpraca z Carted?
1. Plan działania
2. Realizacja
3. Optymalizacja
4. Raportowanie
Nasz cennik
Budżet reklamowy | wynagrodzenie |
---|---|
do 10 000 zł | 15% budżetu – nie mniej niż 800 zł netto/mc |
10 000 – 20 000 zł | 1500 + 10% powyżej 10 000 zł |
20 000 zł | Oferta indywidualna |
Przykłady:
1. Twój budżet reklamowy reklamowy wynosi 4000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie stała i wyniesie 800 zł
2. Twój budżet reklamowy wynosi 8000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 1200 zł (15% z 8000 zł = 1200 zł)
3. Twój budżet reklamowy wynosi 15 000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 2000 zł (maksymalny koszt drugiego progu 1500 zł + 10% z 5000 = 2000 zł)
4. Twój budżet reklamowy wynosi więcej niż 20 000 zł – porozmawiajmy, przedstawimy indywidualną propozycję rozliczenia.
Dlaczego ROAS jest ważny przy prowadzeniu kampanii reklamowych Google?
ROAS – Return on Advertising Spend – to popularny wskaźnik pozwalający mierzyć zwrot z wydatków reklamowych Google. Inaczej mówiąc, pozwala określić ile przychodu jest generowane na każdą wydaną złotówkę na reklamę.
ROAS jest prosty do obliczenia. Dzielimy przychód uzyskany z prowadzonej kampanii reklamowej przez koszt tejże kampanii. Przykład: wydałeś 2000 zł na reklamę, która przyniosła 10000 zł sprzedaży, wtedy twój ROAS to 5:1.
Można go mierzyć dla każdej kampanii reklamowej. Dzięki temu prowadzący reklamy jest w stanie zidentyfikować te kampanie, które przynoszą mniejsze dochody.
Dużą zaletą ROAS jest możliwość ustalenia mierzalnych celów i kontrola wydawanego budżetu reklamowego. Dzięki temu Klient wie jakie wyniki przynoszą działania związane z prowadzeniem kampanii reklamowych.
Na co zwracamy uwagę prowadząc kampanie Google Ads?
Z pomocą kampanii Google Ads sprowadzamy płatny ruch na Twoją stronę. To jednak nie koniec naszej pracy. Ten ruch powinien konwertować na sprzedaż i zapytania klientów. Innymi słowy trzeba zadbać o osiągnięcie odpowiednio wysokiego ROAS. Można to zrobić na kilka sposobów:
- optymalizując poszczególne kampanie
- optymalizując podstrony docelowe na które trafia ruch
- optymalizując inne elementy UX (koszyk, ścieżka zakupowa, wersja mobilna i inne)
W przypadku samych kampanii i prób zwiększenia ROAS, podejmujemy działania jak:
- segmentacja celów – testujemy różne grupy odbiorców, np. zawężamy niektóre grupy według różnych parametrów co często pozwala ograniczyć koszt kampanii i zwiększyć jej skuteczność
- optymalizacja kreatywna – to szerokie pojęcie które tak naprawdę zawiera w sobie testowanie różnych wariantów elementów graficznych, tekstów, haseł call to action. To pozwala nam znaleźć kombinacje, które przynoszą najlepszą konwersję,
- personalizacja reklam – np. z pomocą remarketingu, który daje mam możliwość kierowania reklam do osób które już odwiedziły daną podstronę. Mogą to być personalizowane zachęty do dokończenia zakupu danego produktu lub przypomnienie o porzuconym koszyku i udzielenie rabatu,
- elastyczne zarządzanie budżetem – zwiększanie budżetów w kampaniach reklamowych które radzą sobie najlepiej (mają wysokie ROAS), obniżanie budżetu przy kampaniach gdzie ROAS jest niższe
- analiza danych i praca nad strategią – sprawdzenie ROAS poszczególnych kampanii, ustalenie grup produktów które mają szanse przynieść największy zysk
Optymalizacja ROAS to jedno z głównych zadań specjalisty prowadzącego kampanie reklamowe. To ciągły proces wymagający przemyślanych testów oraz analitycznego podejścia i umiejętności wyciągania wniosków na podstawie liczb.
Dlatego ważne by kampanie reklamowe Google były prowadzone przez specjalistów, którzy rozumieją jak te wszystkie obszary wpływają na sprzedaż i mają odpowiednie doświadczenie w ich ulepszaniu. Posiadamy takie doświadczenie – na przestrzeni lat mieliśmy szansę prowadzić kampanie reklamowe dla sklepów z różnych nisz, o różnych budżetach poszerzając naszą wiedzę i budując autorskie podejście do prowadzonych kampanii.