prowadzenie kampanii reklamowych
Reklama TikTok
Promocja marki, produktów i usług za pośrednictwem reklam TikTok to stosunkowo nowe i innowacyjne podejście w świecie marketingu internetowego.
Jest to nie tylko skuteczny sposób dotarcia do młodej grupy docelowej, ale również narzędzie do tworzenia wartościowej i zaangażowanej społeczności w różnych kategoriach wiekowych (ponad 10 milionów kont użytkowników powyżej 25 roku życia).
Jako certyfikowani specjaliści, poprowadzimy dla Ciebie odpowiednio zoptymalizowane kampanie reklamowe TikTok, które pozwolą Ci skutecznie promować markę, generować wartościowy ruch i sprzedawać więcej.
Uzyskaj darmową wycenęPorozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Dlaczego warto?
Dzięki działaniom reklamowym w środowisku Tik Tok możemy:
Skutecznie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.
Tik Tok Ads pozwala na dotarcie do dużej liczby użytkowników w krótkim czasie. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu możemy zwrócić uwagę użytkowników na Twoją ofertę.
Szczegółowo kontrolować koszty.
Działania reklamowe Tik Tok Ads wymagają odpowiedniego rozdysponowania budżetu. Analizując dane i sytuację na rynku, skutecznie optymalizujemy koszty kampanii reklamowych.
Wykorzystać wiralność reklam na Tik Toku.
Jednym z największych atutów tego środowiska reklamowego jest potencjał wiralności reklam. Zwiększamy zasięg działań promocyjnych, wykorzystując tę właściwość.
Wykorzystać oryginalne formaty reklamowe.
Tik Tok Ads to przede wszystkim nowatorskie formaty reklamowe. Tworzymy spójne środowisko promocyjne, które odpowiednio optymalizowane pozwala na skuteczne dotarcie do użytkowników za pomocą różnych kreacji reklamowych.
Budować świadomość marki wśród obecnych i nowych odbiorców.
Tik Tok Ads to przestrzeń, która pozwala na kreowanie wizerunku marki w nowatorski i innowacyjny sposób. Dzięki temu promocja Twojej firmy, produktów i usług odbywa się na poziomie przyjaznym i zachęcającym dla użytkownika.
Monitorować efektywność działań.
Uruchomienie reklam to tylko wstęp do pracy nad zebranymi danymi i prognozami na dalszy rozwój kampanii promocyjnych. Za pomocą specjalistycznych narzędzi efektywnie analizujemy dane i polegamy na nich, podejmując kolejne działania reklamowe.
prowadzenie kampanii reklamowych
Zobacz wyniki naszych kampanii reklamowych
Reklamuj swoją markę tam, gdzie są Twoi klienci
Jakie zyskujesz możliwości?
Sprawdź, jakie możliwości wiążą się z korzystaniem z każdego z wymienionych środowisk reklamowych:
In-Feed – Reklamy wyświetlane na głównym ekranie użytkownika, między organicznymi filmami. Kreacja reklamowa to krótkie video trwające zazwyczaj od 9 do 15 sekund.
One Day Max – Reklamy video wyświetlane na stronie głównej po 5-7 filmach. Format ten zapewnia 100% widoczności przez 24 godziny.
TopView – Reklamy w formacie video trwające do 60 sekund, zapewniające 100% widoczności reklamy przez 24 godziny. Uruchamia się po włączeniu aplikacji przez użytkownika.
Remarketing – Reklamy kierowane do osób, które wcześniej weszły w interakcję z marką, produktem lub usługą.
Brand Takeover – reklama graficzna lub video trwająca do 5 sekund, która uruchamia się po włączeniu aplikacji. Zapewnia 100% widoczności reklamy przez 24 godziny.
Kampanie zagraniczne – Reklamy zagraniczne pozwalają na promocję produktów i usług na poziomie międzynarodowym.
Dlaczego my
Bycie klientem Carted oznacza, że:
- Twój sukces to nasz sukces.
- Twoimi kampaniami reklamowymi zajmuje się certyfikowany specjalista Tik Tok Ads.
- Masz bezpośredni kontakt ze specjalistą, który zajmuje się kampaniami reklamowymi Twojej firmy.
- Podpisujemy umowę na czas nieokreślony. Chcemy, żebyś był z nami dlatego, że widzisz efekty naszej pracy, a nie dlatego, że musisz.
- Masz dostęp do wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów.
- Zyskujesz w pełni indywidualne podejście do Twojego biznesu.
Jak wygląda współpraca z Carted
1. Plan działania
2. Realizacja
3. Optymalizacja
4. Raportowanie
cennik
Nasz cennik
Budżet reklamowy | wynagrodzenie |
---|---|
Do 5 500 zł | Stałe wynagrodzenie 800 zł |
5 500 – 10 000 zł | 800 zł + 20% powyżej 5 500 zł |
10 001 – 20 000 zł | 1 700 zł + 10% powyżej 10 000 zł |
20 000 zł | Oferta indywidualna |
Przykłady:
1. Twój budżet reklamowy reklamowy wynosi 4000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie stała i wyniesie 800 zł
2. Twój budżet reklamowy wynosi 8000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie częściowo uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 1300 zł (stała opłata 800 zł + 20% z 2500 = 1300 zł)
3. Twój budżet reklamowy wynosi 15 000 zł. Opłata za prowadzenie kampanii będzie częsciowo uzależniona od wysokości budżetu i wyniesie 2200 zł (maksymalny koszt drugiego progu 1700 zł + 10% z 5000 = 2200 zł)
4. Twój budżet reklamowy wynosi więcej niż 20 000 zł – porozmawiajmy, przedstawimy indywidualną propozycję rozliczenia.
Dlaczego warto reklamować się na TikToku
Kampanie reklamowe na TikTok dla wielu przedsiębiorców to nadal nowość i nie wiedzą, jakie są zalety z prowadzenia reklam na tej platformie. Poniżej przedstawiamy najważniejsze argumenty dlaczego warto spróbować prowadzić działania reklamowe na TikTok:
- Baza zaangażowanych użytkowników – TikTok to najpopularniejsza platforma social media na świecie. Ważne są tu nie tylko liczby ale też zaangażowanie użytkowników, które jest tutaj zdecydowanie wyższe w porównaniu z konkurencją.
- Możliwość dotarcia do młodszych odbiorców – jeśli twoja marka lub produkt skierowany jest do młodszych klientów to jest to najlepsza platforma by do nich dotrzeć. I nie mówimy tu tylko o nastolatkach z tzw. GenZ – również w grupach wiekowych 25-30 i wyższych (jak młodsi millenialsi) TikTok stale zyskuje na popularności kosztem innych platform.
- Rozbudowane opcje targetowania grup docelowych – jak każda platforma social media, również TikTok oferuje możliwość dokładnego doprecyzowania komu ma być wyświetlana reklama. Możemy zawężać grupy odbiorców na podstawie zainteresowań, wieku, lokalizacji i wielu innych.
- Nowoczesne formaty reklamowe – TikTok daje możliwość wykorzystania różnych formatów reklamowych, które są mało inwazyjne tzn. są pokazywane jako część doświadczeń odbiorcy (wyzwania hashtagowe, filtry). Są też oczywiście bardziej tradycyjne formy video.
- Analityka i testowanie – platforma daje wgląd w wyniki poszczególnych kampanii. Możliwe jest też testowanie różnych podejść i strategii w czasie rzeczywistym by wybrać te, które najlepiej konwertują.
- Wysokie ROAS – kampania reklamowa która trafi do dobrych odbiorców ma szanse osiągnąć wysokie ROAS, czyli zwrot z inwestycji.
- Możliwość skalowania – TikTok pozwala prowadzić kampanie reklamowe nawet przy mniejszych budżetach na marketing. To dobra propozycja dla małych i średnich firm, które chcą zacząć od mniejszych działań i planują je skalować wraz z rozwojem.
Prowadzenie reklam TikTok w praktyce
Każda kampania reklamowa wymaga stałej optymalizacji i testowania różnych pomysłów. Za wszystkim musi stać oczywiście przemyślana strategia. W praktyce prowadzenie kampanii wygląda następująco:
1. Cele i pomiary
Cele mogą być różne w zależności od charakteru sprzedawanego produktu czy usługi. Przykłady to zwiększenie świadomości marki, generowanie leadów, sprzedaż produktów fizycznych w sklepie e-commerce i inne. To ustalamy na samym początku działań, bo będzie to wpływało na dalsze decyzje.
Ustalamy na jakiej bazie mierzymy efektywność prowadzonych kampanii. To może być KPI, ROAS lub inne zależnie od rodzaju prowadzonej kampanii.
2. Doprecyzowanie grupy docelowej
Analiza demograficzna odbiorców reklam – na tym etapie staramy się lepiej zrozumieć kim są odbiorcy naszych reklam, jakie mają zainteresowania.
Segmentacja – w tym korku dzielimy grupę odbiorców na konkretne segmenty, gdzie następnie do każdego z takich segmentów dopasujemy indywidualnie rodzaj reklamy, ofertę i komunikat.
3. Tworzenie materiałów
Wspólnie z Klientem przygotowujemy materiały wideo z różnymi wiadomościami i zachętami do akcji (CTA). Analizujemy też działania konkurencji oraz aktualne trendy szukając najlepszych pomysłów, które możemy wykorzystać w naszych kampaniach.
4. Testowanie
Z pomocą narzędzi TikToka zmieniamy ustawienia poszczególnych kampanii reklamowych, ustawiamy różne zainteresowania, grupy i inne opcje targetowania.
Na bieżąco obserwujemy wyniki, stale modyfikujemy i zmieniamy pierwotne ustawienia testując i szukając tych, które przynoszą najlepsze efekty.
5. Zarządzanie budżetem i licytacje
Stale zarządzamy budżetem reklamowym poprzez ustalanie dziennych i całkowitych budżetów. Dodatkowo w celu maksymalizacji ROAS dostosowujemy strategie licytacji przy poszczególnych kampaniach.
6. Analiza, optymalizacja
Rozbudowany panel TikToka daje nam dobry wgląd w aktualną sytuację efektów wypracowywanych przez dane kampanie reklamowe. Analizujemy te wyniki na bieżąco i tam gdzie trzeba wprowadzamy zmiany, natomiast te kampanie które generują najlepsze wyniki mają zwiększane budżety.