Syndykacja treści, czyli co to?
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Syndykacja treści, czyli co to? Na czym polega Syndykacja treści? DefinicjaSyndykacja treści jest narzędziem marketingowym stosowanym w celu zwiększenia widoczności w …
Na naszym blogu
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Syndykacja treści, czyli co to? Na czym polega Syndykacja treści? DefinicjaSyndykacja treści jest narzędziem marketingowym stosowanym w celu zwiększenia widoczności w …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SXO, czyli co to? Na czym polega SXO? DefinicjaSXO – Search Experience Optimization to strategia, która skupia się nie tylko na …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strona wyjścia, czyli co to? Na czym polega Strona wyjścia? DefinicjaStrona wyjścia jest stroną, którą użytkownik odwiedza jako ostatnią przed zakończeniem …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strony dynamiczne, czyli co to? Na czym polegają Strony dynamiczne? DefinicjaStrona dynamiczna to taka, która umożliwia modyfikację publikowanych treści. Tego typu …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strona wejścia, czyli co to? Na czym polega Strona wejścia? DefinicjaStrona wejścia to ta, przy pomocy której użytkownik dociera do konkretnej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SWOT, czyli co to? Na czym polega SWOT? DefinicjaSWOT to narzędzie, które pozwala analizować oraz planować strategię działania przedsiębiorstw. Jest to …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Struktura nagłówków, czyli co to? Na czym poelga Struktura nagłówków? DefinicjaNagłówki zamieszcza się w treści w taki sposób, aby wyróżniały się …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strony internetowe, czyli co to? Na czym polegają Strony internetowe? DefinicjaStrona internetowa jest dokumentem, który udostępnia się w sieci Internet. Jest …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Szybkość ładowania, czyli co to? Na czym polega Szybkość ładowania? DefinicjaSzybkość ładowania strony określa czas potrzebny na pełne załadowanie się strony …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Systemy płatności, czyli co to? Na czym polegają Systemy płatności? DefinicjaSystemy płatności w sklepach internetowych są niezbędne, aby użytkownicy mogli sfinalizować …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strony statyczne, czyli co to? Na czym polegają Strony statyczne? DefinicjaStrona statyczna jest zwana także stroną stacjonarną lub płaską, ponieważ nie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strony partnerskie, czyli co to? Na czym polegają Strony partnerskie? DefinicjaStrony partnerskie to usługa, którą oferuje Google. Skierowana jest ona do …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Szyfrowanie danych, czyli co to? Na czym polega Szyfrowanie danych? DefinicjaSzyfrowanie danych to sposób na kodowanie informacji osobistych lub wrażliwych. Szyfrowania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Subdomena, czyli co to? Na czym polega Subdomena? DefinicjaSubdomena jest adresem internetowym, który został utworzony w ramach istniejącej już głównej strony …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Słowo kluczowe, czyli co to? Na czym polega Słowo kluczowe? DefinicjaSłowa kluczowe to ważny element strategii pozycjonowania stron internetowych. Słowem kluczowym …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Sitelinks, czyli co to? Na czym polegają Sitelinks? DefinicjaSitelinks, czyli linki witryny są krótkimi lub rozbudowanymi odnośnikami. Prowadzą do konkretnych podstron …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Skalowalność, czyli co to? Na czym polega Skalowalność? DefinicjaSkalowalność w odniesieniu do stron internetowych oraz pozycjonowania SEO jest zdolnością danej witryny …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Silosy tematyczne, czyli co to? Na czym polegają Silosy tematyczne? DefinicjaSilosy tematyczne są koncepcją, która została stworzona w celu tematycznego grupowania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Slogan reklamowy, czyli co to? Na czym polega Slogan reklamowy? DefinicjaSlogan reklamowy to chwytliwe hasło, które powinno określać wartości marki, czy …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Sprawdzenie responsywności, czyli co to? Na czym polega Sprawdzenie responsywności? DefinicjaResponsywność jest określeniem używanym w przypadku stron internetowych. Sprawdzenie responsywności to …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SMO (Social Media Optimization), czyli co to? Na czym polega SMO (Social Media Optimization)? DefinicjaSMO to optymalizacja mediów społecznościowych. Obejmuje działania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Specjalista SEO, czyli kto to? Kim jest Specjalista SEO? DefinicjaSpecjalista SEO to osoba, która zajmuje się optymalizacją strony internetowej pod kątem …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Statystyki odwiedzin, czyli co to? Na czym polegają Statystyki odwiedzin? DefinicjaStatystyka odwiedzin to dane, które informują o działaniu strony internetowej. Mówią …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SQLite, czyli co to? Na czym polega SQLite? DefinicjaSQLite to lekka baza danych relacyjnych. Wykorzystywana jest w projektach programistycznych na całym …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strona główna, czyli co to? Na czym polega Strona główna? DefinicjaStrona główna, zwana także stroną startową bądź domową, to pierwsza strona …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SMM, czyli co to? Na czym polega SMM? DefinicjaSMM, czyli Social Media Marketing to marketing w mediach społecznościowych. Obejmuje on działania, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strategia marketingowa, czyli co to? Na czym polega Strategia marketingowa? DefinicjaStrategia marketingowa to pewnego rodzaju plan danego przedsiębiorstwa, w którym określa …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Storytelling, czyli co to? Na czym polega Storytelling? DefinicjaStorytelling to tłumacząc z języka angielskiego opowiadanie historii. Jest ważnym elementem strategii marketingowej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Spam Score, czyli co to? Na czym polega Spam Score? DefinicjaSpam Score to wskaźnik, który informuje o poziomie spamu na danej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Stopka, czyli co to? Na czym polega Stopka? DefinicjaStopka w odniesieniu do stron internetowych to element, który znajduje się na jej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strategia pozycjonowania, czyli co to? Na czym polega Strategia pozycjonowania? DefinicjaStrategia pozycjonowania obejmuje działania, jakie mają być podjęte w celu zwiększenia …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strona kontaktowa, czyli co to? Na czym polega Strona kontaktowa? DefinicjaStrona kontaktowa jest jedną z kluczowych podstron głównej domeny. Dostarcza informacji, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SOAP, czyli co to? Na czym polega SOAP? DefinicjaSOAP, czyli Simple Object Transfer Protocol to protokół komunikacyjny. Służy do wymiany informacji …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Strona produktowa, czyli co to? Na czym polega Strona produktowa? DefinicjaStrona produktowa jak sama nazwa sugeruje, jest stroną z główną ofertą …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SERP, czyli co to? Na czym polega SERP? DefinicjaSERP, czyli Search Engine Results Page to strona internetowa, która wyświetla wyniki wyszukiwania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Semstorm, czyli co to? Na czym polega Semstorm? DefinicjaSemstorm jest narzędziem, które pozwala skutecznie zwiększyć widoczność danej strony internetowej w wynikach …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Senuto, czyli co to? Na czym polega Senuto? DefinicjaSenuto to platforma, którą można wykorzystywać do planowania, monitorowania, a także optymalizowania kampanii …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SEOquake, czyli co to? Na czym polega SEOquake? DefinicjaSEOquake jest jedną z popularnych wtyczek do przeglądarek internetowych. Pozwala ona na dostęp …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Service Design, czyli co to? Na czym polega Service Design? DefinicjaService Design to projektowanie usług, czyli wszystkie działania związane z planowaniem …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Serwer DHCP, czyli co to? Na czym polega Serwer DHCP? DefinicjaDHCP Dynamic Host Configuration Protocol jest protokołem umożliwiającym podłączonym do sieci …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Sesja, czyli co to? Na czym polega Sesja? DefinicjaSesja w odniesieniu do strony internetowej to czas, w którym dany użytkownik pozostaje …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Shoper, czyli co to? Na czym polega Shoper? DefinicjaShoper jest oprogramowaniem należącym do typu SaaS, czyli Software as a Service. Przeznaczony …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Sieć wyszukiwania, czyli co to? Na czym poelga Sieć wyszukiwania? DefinicjaSieć wyszukiwania jest zbiorem aplikacji i stron internetowych, na których wyświetlane …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Siatka powiązań, czyli co to? Na czym olega Siatka powiązań? DefinicjaSiatka powiązań jest strukturą, która ukazuje połączenia, zależności oraz wzajemne relacje, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Sekcje witryny, czyli co to? Na czym polegają Sekcje witryny? DefinicjaSekcje witryny to nic innego, jak poszczególne jej części. Dzięki ich …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Segmentacja, czyli co to? Na czym polega Segmentacja? DefinicjaSegmentacja jest jednym z ważniejszych elementów marketingu, który pozwala na lepsze zrozumienie klientów. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Search box, czyli co to? Na czym polega Search box? DefinicjaSearch box, czyli pole wyszukiwania to narzędzie od Google, które umożliwia …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Scrum, czyli co to? Na czym polega Scrum? DefinicjaScrum jest metodą projektowania, która określa zasady tworzenia nowych produktów oraz usług. Przy …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU SEM, czyli co to? Na czym polega SEM? DefinicjaSEM – Search Engine Marketing jest to marketing w wyszukiwarkach internetowych. Obejmuje on …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Satelity, czyli co to? Na czym poelgają Satelity? DefinicjaSatelity to potoczna nazwa własnego zaplecza SEO. Jest to zbiór stron internetowych, które …
Powiązane tagi
Powiązane kategorie