Projektowanie sklepów
Tworzenie sklepów WooCommerce
Projektowanie sklepów internetowych WooCommerce to usługa kierowana do osób, które chcą rozpocząć lub rozwijać swoją sprzedaż online. Wtyczka WooCommerce pozwala na efektywne i komfortowe zarządzanie sklepem internetowym.
Stworzymy dla Ciebie kompleksowy projekt sklepu WooCommerce, dzięki któremu będziesz mógł nie tylko sprzedawać, ale również rozwijać swój biznes i wyróżnić się na tle konkurencji. Naszym celem jest stworzenie projektu, który będzie odpowiadał na Twoje indywidualne potrzeby i generował zyski.
Zapraszamy do kontaktuPorozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.
Dlaczego warto?
Tworzymy sklepy internetowe WooCommerce, które:
Są dopasowane do Twojej branży i potrzeb.
Mamy doświadczenie w budowaniu zarówno dużych, jak i mniejszych biznesów online dla wielu różnych branż. Jesteśmy elastyczni i dopasowujemy usługę do budżetu klienta.
Spełniają najwyższe standardy SXO (Search Experience Optimization).
Pozwala to zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarce, przyciąga więcej użytkowników i sprawia, że większa ich liczba powraca na stronę w przyszłości.
Są skalowalne.
To znaczy, że przygotowany przez nas sklep jest plastyczny i podatny na zmiany. Może on rozszerzać się wraz z rozwojem Twojego biznesu. Nie musisz martwić się o to, że w przyszłości będziesz potrzebować zupełnie nowego projektu.
Są elastyczne.
Dzięki temu mamy możliwość dostosowania wyglądu oraz funkcjonalności sklepu do indywidualnych potrzeb klienta.
Powstają w oparciu o WordPress.
WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią na świecie. W konsekwencji posiada on wiele wtyczek i rozszerzeń. Integrując Twój sklep online z konkretnymi wtyczkami, możemy rozszerzyć funkcjonalność sklepu, ulepszyć doświadczenia użytkownika i ułatwić Ci samodzielne zarządzanie sklepem.
Mają prawidłowo zoptymalizowaną ścieżkę zakupową.
Wiemy, jak wdrożyć ścieżkę zakupową na stronie, żeby skierować potencjalnego klienta do finalizacji zakupu.
Dlaczego my
Bycie klientem Carted oznacza, że:
- Twój sukces to nasz sukces.
- Masz bezpośredni kontakt ze specjalistą, który przygotowuje dla Ciebie projekt i tworzy sklep WooCommerce.
- Podpisujemy przejrzystą umowę.
- Masz dostęp do wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów.
- Zyskujesz w pełni indywidualne podejście do Twojego biznesu.
Ile kosztuje przygotowanie sklepu WooCommerce
Samo oprogramowanie WooCoomerce jest bezpłatne. Będziesz potrzebował domenę oraz hosting – łącznie koszt to kilkaset złotych rocznie zależnie od wyboru parametru hostingu. Jeśli potrzebujesz dodać integrację jak np. połączenie z OLX czy Allegro to może pojawić się konieczność zakupu dedykowanej wtyczki (koszt około 200-500zł).
Jeśli mówimy o kosztach postawienia sklepu WooCommerce to cena końcowa zależy tutaj od dwóch parametrów:
liczby godzin potrzebnych na stworzenie Twojego wymarzonego sklepu,
zastosowania bezpłatnego lub płatnego szablonu.
Mamy opcje podstawowe zaczynające się od 1500 zł. W tym pakiecie przygotujemy sklep na jednym z darmowych szablonów, stworzymy strukturę, zoptymalizujemy pod SEO i dodamy pierwsze produkty.
Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanej konfiguracji sklepu, zastosowania płatnego szablonu to wtedy koszt zaczyna się od 2500 zł. Dokładną ofertę cenową podajemy po poznaniu Twoich potrzeb.
Co oferuje WooCommerce
WooCommerce oferuje wiele podstawowych i zaawansowanych funkcji. Wyróżnia się tym, że wiele z nich nie jest dostępnych w innych rozwiązaniach sklepowych.
Najważniejsze funkcjonalności sklepu WooCommerce:
1. Zarządzanie produktami
Możesz prowadzić sklep z kilkunastoma produktami lub sklep z kilkoma tysiącami produktów. WooCoomerce daje możliwość łatwego zarządzania produktami – od przydzielenia kategorii po zarządzanie stanami magazynowymi, ceną (promocje) i wiele innych.
2. Dostosowanie wyglądu, dodatkowej funkcjonalności
Właściciel sklepu ma do wyboru tysiące darmowych i płatnych motywów oraz wtyczek. Z ich pomocą można łatwo zmienić wygląd lub dodać potrzebną funkcjonalność której brakowało w podstawowej wersji sklepu.
3. Zarządzanie zamówienia
Są sklepy, które obsługują kilkadziesiąt, kilkaset czy więcej zamówień dziennie. W taki przypadkach potrzebny jest przejrzysty system potwierdzeń mailowych, zarządzania zamówieniami, możliwością zmiany statusów i wiele innych. Wszystko to znajdziemy już w podstawowej wersji WooCommerce.
4. Płatności
Sklep wspiera możliwość różnych rodzajów płatności od standardowych typu PayPal, przelewy. Jest możliwość stosowania innych systemów bramek płatniczych jak PayU i wiele tym podobnych – tu zazwyczaj dostępna jest darmowa wtyczka która taką funkcjonalność doda
5. Różne języki, różne waluty
Wiele sklepów coraz częściej rozwija sprzedaż za granicę. Jeśli zajdzie taka potrzeba są odpowiednie wtyczki do stworzenia wielojęzykowej wersji sklepu, wbudowana jest również obsługa wielu walut.
6. Integracje z social media, e-mail marketing
Ważne uzupełnienie działalności każdego sklepu. Od podpięcia feeda Instagrama po zbieranie listy subskrypcji do newslettera. Jest to możliwe również z pomocą tego CMS.
Jak wygląda proces tworzenia sklepu WooCommerce?
1. Plan działania
2. Przygotowanie projektu
3. Wdrożenie projektu
4. Uruchomienie sklepu
Dlaczego WooCommerce
Oprogramowanie sklepowe WooCommerce daje możliwość stworzenia zaawansowanego sklepu, niezależnie czy to jest mały czy duży e-commerce pod kątem skali działalności. Jeśli rozważasz czy warto się zdecydować na jego instalację to poniżej kilka najważniejszych zalet dlaczego warto dać szansę WooCommerce.
- Bezpłatny CMS – samo oprogramowanie sklepu jest bezpłatne. Pobierasz i używasz za darmo, bez dodatkowych miesięcznych kosztów abonamentu.
- Rozwój funkcjonalności – istnieje tysiące wtyczek, które dają możliwość poszerzenia możliwości oprogramowania sklepu np. o konkretną integrację. Część jest płatna ale ze względu na popularność WooCommerce ceny zazwyczaj nie są wysokie jak choćby w przypadku modułów Magento. Poza tym jest to zawsze tańsza opcja niż zatrudnianie dedykowanego programisty do zrobienia takich zmian.
- Liczne motywy i możliwość zmian – masz do wyboru tysiące płatnych i bezpłatnych motywów. Co ważne masz dostęp do ich kodu. To znaczy że jeśli zajdzie potrzeba modyfikacji danego szablonu np. z powodów zmian SEO to programista będzie w stanie zrobić takie modyfikacje.
- Elastyczność – z pomocą tego CMS możesz sprzedawać produkty jakie tylko chcesz – od fizycznych po cyfrowe jak e-booki, szkolenia i inne. Już podstawowa wersja sklepu daje tu wiele opcji i powinieneś łatwo znaleźć możliwość dostosowania sklepu na potrzeby rodzaju swojego produktu.
- Przyjazny SEO – jeśli ważne jest dla ciebie pozycjonowanie sklepu i ściąganie ruchu organicznego z Google to będzie to dobry wybór. Wiele innych sklepów daje tylko podstawową możliwość optymalizacji. W przypadku WooCommerce masz możliwość zmian sklepu nawet z poziomu kodu CMS przez programistę dlatego można tu wprowadzać nawet bardziej zaawansowane poprawki. Choć często pomoc programisty nie będzie potrzebna bo jest dostępnych wiele wtyczek poprawiających parametry SEO sklepu.
- Bezpieczeństwo – WordPress i WooCommerce to systemy CMS rozwijane od lat. Dzięki takiemu wsparciu nie trzeba się martwić o bezpieczeństwo – oczywiście przy zachowaniu dobrych praktyk i stosowaniu najnowszych wersji PHP i oprogramowania.
Zalety WooCommerce względem rozwiązań abonamentowych
WooCommerce często jest porównywany z innymi rozwiązaniami abonamentowymi typu Shopify, Shoper czy SkyShop. O ile sklepy w modelu abonamentowym mają swoje zalety i dają możliwość szybkiego i łatwego otworzenia sklepu internetowego to z naszego doświadczenia nadal to WooCommerce jest lepszym wyborem.
- Brak miesięcznych opłat – ta zaleta mówi sama za siebie. W rozwiązaniach abonamentowych podstawowe pakiety są niskie ale wraz z rozwojem sklepu i dodawaniem różnych funkcjonalności te opłaty mogą zauważalnie
- Kontrola i możliwość zmian – pliki z kodem CMS znajdują się na Twoim hostingu i masz do nich pełen dostęp. Jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia zmian w kodzie np. na potrzeby dodania nietypowej funkcjonalności czy optymalizacji SEO to masz taką możliwość. W przypadku rozwiązań abonamentowych takie działania nie wchodzą w grę bo jeśli masz jakikolwiek dostęp to tylko do podstawowych plików szablonu widoku.
- Brak prowizji i opłat transakcyjnych – niektóre platformy abonamentowe mogą pobierać dodatkowo niewielką prowizję podczas sprzedaży produktu. Takie opłaty się kumulują bo często musisz opłacić prowizję za bramkę płatniczą i dodatkowo w CMS. W przypadku WooCommerce ten problem nie występuje.
- WooCommerce jest dużo lepszy pod SEO – mamy kilkanaście lat doświadczenia w branży i mówimy to z doświadczenia. Liczne wtyczki dające możliwość zaawansowanej optymalizacji różnych obszarów strony (grafiki, szybkość ładowania, wiele innych), możliwość zmiany w kodzie przez programistę – to wszystko daje pełną kontrolę na etapie wdrażania ulepszeń SEO.