Znacznik pozwalający na opis strony za pomocą fraz albo słów kluczowych. Nie są one widoczne na witrynie ani w wyszukiwarce, ale widnieją w kodzie strony. Nie powinny one być zbyt długie, ponieważ ich rolą nie jest opisanie, a jedynie wskazanie najważniejszych informacji, jakie znajdują się na stronie. Ich za duża ilość ogranicza widoczność wyniku w wyszukiwarce, przyjmuje się, że całość nie powinna mieć więcej niż 100 znaków ze spacjami.
Czy meta keywords to konieczne elementy strony?
Do 2009 r. znaczniki znacząco wpływały na widoczność strony, lecz obecnie Google wyeliminował ich znaczenie, zatem wiele osób zrezygnowało z ich zamieszczania. Warto jednak zauważyć, że są one istotne w przypadku innych, mniej popularnych wyszukiwarek, takich jak Yahoo albo Bing. W ich przypadku meta keywords nadal odgrywają istotną rolę i jako że ich zamieszczenie nie jest czasochłonne, to warto o nich pamiętać.
- Karty rozszerzone
- Katalog stron
- Keyword density
- Keyword stuffing
- Kliknięcie
- Komenda cache
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji - co to jest
- KPI – (ang. Key Performance Indicator)
- Landing page
- Link baiting
- Link profile
- Linki naturalne
- Linki sponsorowane
- Linkowanie (ang. Link building), backlink
- Long tail (długi ogon)
- LTV (ang. Lifetime value)
- Marketing automation
- Marketing mobilny
- Media społecznościowe
- Meta tagi
- Marker danych
- Metatag description
- Metatag robots
- Mikroformaty
- Merchant Center
- Meta Keywords
- Mobile Friendly Test
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic