Czynność, której właściciel sklepu internetowego lub innego rodzaju witryny oczekuje od użytkownika to NOA, czyli najbardziej oczekiwana akcja. Jest to najczęściej zdarzenie konwersji, na które ukierunkowany jest projekt serwisu albo dedykowany landing page. Warto pamiętać, iż nie jest to cel makro związany ze strategią (np. budowa wizerunku czy promocja), lecz mikro, np. zapis do newslettera czy sprzedaż konkretnego produktu. Maksymalizacja NOA polega na tworzeniu treści, które zachęcają internautę do wykonania określonej czynności.
K
- Karty rozszerzone
- Katalog stron
- Keyword density
- Keyword stuffing
- Kliknięcie
- Komenda cache
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji - co to jest
- KPI – (ang. Key Performance Indicator)
L
- Landing page
- Link baiting
- Link profile
- Linki naturalne
- Linki sponsorowane
- Linkowanie (ang. Link building), backlink
- Long tail (długi ogon)
- LTV (ang. Lifetime value)
M
- Marketing automation
- Marketing mobilny
- Media społecznościowe
- Meta tagi
- Marker danych
- Metatag description
- Metatag robots
- Mikroformaty
- Merchant Center
- Meta Keywords
- Mobile Friendly Test
N
O
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic
P
- Performance marketing
- PLA (ang. Product Listing Ads)
- Pozycjonowanie (ang. SEO)
- PPC (ang. Pay Per Click)
- Page Rank
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Pressel Pages
- Partial Match Anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
R