Słownik pojęć marketingowych
Keyword density – co to jest, definicja
Keyword density – definicja. Co to jest?

Zagęszczenie słów kluczowych w treści czy w dokumencie hipertekstowym. Keyword density określa procentową zawartość słów kluczowych w stosunku do całkowitej liczby słów contentu. Jest to jeden z najważniejszych wskaźników stosowanych w pozycjonowaniu. Keyword density ma bardzo istotny wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce, jak również koszt przeprowadzanych w Internecie kampanii reklamowych.
Jaka keyword density dobrze wypozycjonuje stronę?
Nie ma określonej zasady, wskazującej zakres wartości keyword density, która pomoże w dobrym wypozycjonowaniu witryny. Wskazówki nie sposób znaleźć w wytycznych Google ani innych wyszukiwarek. Pozycjoner ma za zadanie znaleźć balans między całkowitą zawartością, a nasyceniem słów kluczowych.
Nadmierne ich upychanie w dokumencie hipertekstowym – czyli tak zwane keyword stuffing – może prowadzić do ograniczenia widoczności strony w Google, a nawet do bana nałożonego przez ratera czy algorytm. Z kolei niedostateczne wykorzystanie potencjału słów kluczowych może skutkować niską pozycją strony w wynikach wyszukiwania.
- h
- i
-
k
- KPI – (ang. Key Performance Indicator) – co to jest, definicja
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji – co to jest
- Komenda cache – co to jest, definicja
- Kliknięcie – co to jest, definicja
- Keyword stuffing – co to jest, definicja
- Keyword density – co to jest, definicja
- Katalog stron – co to jest, definicja
- Karty rozszerzone – co to jest, definicja
-
l
- LTV (ang. Lifetime value) – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- Linkowanie (ang. Link building), backlink – co to jest, definicja
- Linki sponsorowane – co to jest, definicja
- Linki naturalne – co to jest, definicja
- Link profile – co to jest, definicja
- Link baiting – co to jest, definicja
- Landing page – co to jest, definicja
-
m
- Mobile Friendly Test – co to jest, definicja
- Meta keywords – co to jest, definicja
- Merchant Center – co to jest, definicja
- Mikroformaty – co to jest, definicja
- Metatag robots – co to jest, definicja
- Metatag description – co to jest, definicja
- Marker danych – co to jest, definicja
- Meta tagi – co to jest, definicja
- Media społecznościowe – co to jest, definicja
- Marketing mobilny – co to jest, definicja
- Marketing automation – co to jest, definicja
- n