słownik pojęć marketingowych
Link profile – co to jest, definicja
Link profile – definicja. Co to jest?

Profil linków. Zbiór wszystkich linków prowadzących do witryny, w tym wszystkich jej podstron. Monitorowanie backlinków to ważna część strategii pozycjonowania. Można to robić za pośrednictwem licznych mikronarzędzi SEO dostępnych online.
W link profile można znaleźć informację na temat rodzaju linków (dofollow czy nofollow), rozkładu ich zakotwiczeń (link anchor czy bez anchora, a także typ źródła. Wszystkie te parametry mogą być istotne przy ocenie zestawienia i planowaniu zmian w linkowaniu.
Link profile w SEO
Pozycjonerzy powinni regularnie monitorować link profile strony, którą optymalizują pod wyszukiwarki internetowe. Linkowanie jest bowiem jednym z kluczowych czynników branych pod uwagę przy ocenie wartości strony przez algorytmy Google.
Sprawdzając link profile, można łatwiej zidentyfikować ewentualne linki, które mogą spowodować nałożenie na stronę filtra, a także te, których warto się zrzec celem widoczności pozycji strony.
- i
-
k
- KPI – (ang. Key Performance Indicator) – co to jest, definicja
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji – co to jest
- Komenda cache – co to jest, definicja
- Kliknięcie – co to jest, definicja
- Keyword stuffing – co to jest, definicja
- Keyword density – co to jest, definicja
- Katalog stron – co to jest, definicja
- Karty rozszerzone – co to jest, definicja
-
l
- LTV (ang. Lifetime value) – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- Linkowanie (ang. Link building), backlink – co to jest, definicja
- Linki sponsorowane – co to jest, definicja
- Linki naturalne – co to jest, definicja
- Link profile – co to jest, definicja
- Link baiting – co to jest, definicja
- Landing page – co to jest, definicja
-
m
- Mobile Friendly Test – co to jest, definicja
- Meta keywords – co to jest, definicja
- Merchant Center – co to jest, definicja
- Mikroformaty – co to jest, definicja
- Metatag robots – co to jest, definicja
- Metatag description – co to jest, definicja
- Marker danych – co to jest, definicja
- Meta tagi – co to jest, definicja
- Media społecznościowe – co to jest, definicja
- Marketing mobilny – co to jest, definicja
- Marketing automation – co to jest, definicja
- n
-
O
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Organic traffic – co to jest, definicja
- Optymalizacja pod wyszukiwarki – co to jest, definicja
- Outbound marketing – co to jest, definicja
- Open Source – co to jest, definicja
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny