Jedna z wartości, jaką można dać jednemu z metatag robots. Blokuje ona możliwość indeksowania strony przez wyszukiwarkę, aczkolwiek nie zawsze jest w stanie zatrzymać wszystkie tego typu akcje. Wystarczy jedynie załączyć odpowiedni tag w sekcji head i witryna będzie chroniona przed indeksowaniem.
Po co wyłączyć indeksowanie strony?
Wartość noindex przydaje się do ograniczenia widoczności podstron, których nie muszą analizować odpowiednie boty. Pozwala to im skupić się na tych elementach, na jakich najbardziej zależy właścicielowi danej domeny. Najczęściej ogranicza się różnego rodzaju podstrony z treściami odtwórczymi, te służące do rejestracji bądź logowania, a także powstałe w wyniku filtrowania albo sortowania produktów.
- Karty rozszerzone
- Katalog stron
- Keyword density
- Keyword stuffing
- Kliknięcie
- Komenda cache
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji - co to jest
- KPI – (ang. Key Performance Indicator)
- Landing page
- Link baiting
- Link profile
- Linki naturalne
- Linki sponsorowane
- Linkowanie (ang. Link building), backlink
- Long tail (długi ogon)
- LTV (ang. Lifetime value)
- Marketing automation
- Marketing mobilny
- Media społecznościowe
- Meta tagi
- Marker danych
- Metatag description
- Metatag robots
- Mikroformaty
- Merchant Center
- Meta Keywords
- Mobile Friendly Test
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic
- Performance marketing
- PLA (ang. Product Listing Ads)
- Pozycjonowanie (ang. SEO)
- PPC (ang. Pay Per Click)
- Page Rank
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Pressel Pages
- Partial Match Anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302