Newsletter, czyli co to?
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Newsletter, czyli co to? Na czym polega Newsletter? DefinicjaNewsletter to regularna forma komunikacji online, w której autor (często firma, organizacja lub …
Na naszym blogu
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Newsletter, czyli co to? Na czym polega Newsletter? DefinicjaNewsletter to regularna forma komunikacji online, w której autor (często firma, organizacja lub …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Noarchive tag, czyli co to? Na czym polega Noarchive tag? DefinicjaTag Noarchive na stronie internetowej to dyrektywa używana w kodzie HTML …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU NPS, czyli co to? Na czym polega NPS? DefinicjaNPS to skrót od „Net Promoter Score” (Wskaźnik Rekomendacji Netto). Jest to miara …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Nieprzyjazny adres URL, czyli co to? Na czym polega Nieprzyjazny adres URL? DefinicjaNieprzyjazny adres URL to taki, który jest trudny do …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Nieprawidłowy ruch na stronie, czyli co to? Czym jest Nieprawidłowy ruch na stronie? DefinicjaNieprawidłowy ruch na stronie wiąże się ze sztucznym …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Neuromarketing, czyli co to? Na czym polega Neuromarketing? DefinicjaNeuromarketing to dziedzina badawcza, która łączy neurologię, psychologię i marketing w celu zrozumienia, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Nagłówki H H, czyli co to? Na czym polegają Nagłówki H H? DefinicjaNagłówki H (znane również jako nagłówki HTML lub tagi …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Nagłówki Hx, czyli co to? Na czym polegają Nagłówki Hx? DefinicjaNagłówki Hx (gdzie x to liczba całkowita od 1 do 6) …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU NAP, czyli co to? Na czym polega NAP? DefinicjaNetwork Access Point (NAP) to fizyczne miejsce, w którym różne sieci komputerowe spotykają …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Narzędzia do minifikacji, czyli co to? Na czym polegają Narzędzia do minifikacji? DefinicjaNarzędzia do minifikacji są używane w programowaniu do redukowania …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Naver, czyli co to? Na czym polega Naver? DefinicjaNaver to południowokoreańska firma internetowa, znana głównie jako operator największej koreańskiej wyszukiwarki internetowej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Negative keywords, czyli co to? Na czym polegają Negative keywords? DefinicjaNegative keywords to słowa lub frazy, które reklamodawca wyklucza z kampanii …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Naming, czyli co to? Na czym polega Naming? DefinicjaNaming to proces nadawania nazwy produktowi, firmie, usłudze lub innemu przedmiotowi. Jest to …
słownik pojęć marketingowych Noindex – co to jest, definicja Noindex – definicja. Co to jest? Jedna z wartości, jaką można dać jednemu z metatag robots. …
słownik pojęć marketingowych Newsletter – co to jest, definicja Newsletter – definicja. Co to jest? Cykl regularnie wysyłanych e-maili mających za zadanie informowanie klienta o …
słownik pojęć marketingowych Not provided – co to jest, definicja Not provided – definicja. Co to jest, gdzie sprawdzić not provided? Frazy not provided w …
słownik pojęć marketingowych NOA – Najbardziej oczekiwana akcja – co to jest, definicja NOA – Najbardziej oczekiwana akcja – definicja. Co to jest, jak stosuje …
słownik pojęć marketingowych Nofollow – co to jest, definicja Nofollow – definicja. Co to jest, jak sprawdzić nofollow? Atrybut nofollow (w tłumaczeniu na j. polski …
Powiązane tagi
Powiązane kategorie