fbpx

n

Na naszym blogu

Newsletter, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Newsletter, czyli co to? Na czym polega Newsletter? DefinicjaNewsletter to regularna forma komunikacji online, w której autor (często firma, organizacja lub …

Czytaj "%s"

Noarchive tag, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Noarchive tag, czyli co to? Na czym polega Noarchive tag? DefinicjaTag Noarchive na stronie internetowej to dyrektywa używana w kodzie HTML …

Czytaj "%s"

NPS, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU NPS, czyli co to? Na czym polega NPS? DefinicjaNPS to skrót od „Net Promoter Score” (Wskaźnik Rekomendacji Netto). Jest to miara …

Czytaj "%s"

Neuromarketing, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Neuromarketing, czyli co to? Na czym polega Neuromarketing? DefinicjaNeuromarketing to dziedzina badawcza, która łączy neurologię, psychologię i marketing w celu zrozumienia, …

Czytaj "%s"

NAP, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU NAP, czyli co to? Na czym polega NAP? DefinicjaNetwork Access Point (NAP) to fizyczne miejsce, w którym różne sieci komputerowe spotykają …

Czytaj "%s"

Naver, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Naver, czyli co to? Na czym polega Naver? DefinicjaNaver to południowokoreańska firma internetowa, znana głównie jako operator największej koreańskiej wyszukiwarki internetowej …

Czytaj "%s"

Negative keywords, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Negative keywords, czyli co to? Na czym polegają Negative keywords? DefinicjaNegative keywords to słowa lub frazy, które reklamodawca wyklucza z kampanii …

Czytaj "%s"

Naming, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Naming, czyli co to? Na czym polega Naming? DefinicjaNaming to proces nadawania nazwy produktowi, firmie, usłudze lub innemu przedmiotowi. Jest to …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie