Polecenie, które wpisuje się wraz z URL witryny celem wyszukania ostatniej jej kopii zapisanej w pamięci podręcznej wyszukiwarki Google.
Aby uzyskać do niej dostęp, wystarczy wpisać „cache:” tuż przed adresem strony (bez spacji). W ten sposób w przeglądarce zostanie wyświetlona ostatnia kopia zapisana przez Google opatrzona datą wykonania zrzutu ekranu.
W jakich przypadkach stosować komendę cache?
Komenda cache to przydatne narzędzie, które umożliwia dotarcie do określonych informacji w przypadku, gdy dostęp do strony właściwej jest utrudniony.
Przykładem może być wprowadzenie niepożądanych danych lub ich utrata. Komenda cache jest przydatna także w przypadkach, gdy witryna w danym momencie jest niedostępna – na przykład z powodu utraty łącza czy błędu serwerowego, bądź po nieudanej aktualizacji.
- GDN (Google Display Network)
- Geolokalizacja google (geotargeting)
- Google Analytics
- Google Merchant Centre (Centrum Sprzedawców Google)
- Google Mobile Speed Update
- Google Moja Firma (Google for Business)
- Search Console (Google Search Console)
- Graf wiedzy
- gTLD
- GTMetrics
- Karty rozszerzone
- Katalog stron
- Keyword density
- Keyword stuffing
- Kliknięcie
- Komenda cache
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji - co to jest
- KPI – (ang. Key Performance Indicator)
- Landing page
- Link baiting
- Link profile
- Linki naturalne
- Linki sponsorowane
- Linkowanie (ang. Link building), backlink
- Long tail (długi ogon)
- LTV (ang. Lifetime value)
- Marketing automation
- Marketing mobilny
- Media społecznościowe
- Meta tagi
- Marker danych
- Metatag description
- Metatag robots
- Mikroformaty
- Merchant Center
- Meta Keywords
- Mobile Friendly Test