Słownik pojęć marketingowych
Karty rozszerzone – co to jest, definicja
Karty rozszerzone – definicja. Co to jest?

Inaczej rich cards. Jeden z trzech sposobów przedstawiania informacji przez wyszukiwarkę Google, oprócz wyników standardowych i opisów rozszerzonych. Karty rozszerzone są bardziej widoczne i opatrzone dużymi grafikami. Mogą być one pojedyncze lub wyświetlane w formie pokazu slajdów.
Opcja ta została wprowadzona przez Google w 2016 roku i od razu zdobyła popularność. Karty rozszerzone pojawiają się u szczytu karty z wynikami wyszukiwań i przyciągają uwagę użytkowników, co może przełożyć się na wyższy współczynnik odwiedzin i konwersji.
Jak wprowadzić karty rozszerzone?
Rich cards to świetny sposób na wyróżnienie się w wynikach wyszukiwania. Podobnie jak opisy rozszerzone (inaczej rich snippets), karty rozszerzone tworzone są automatycznie przez roboty wyszukiwarki na podstawie danych strukturalnych umieszczonych w kodzie strony.
Przy ich implementowaniu należy wybrać rodzaj karty, w ramach której będą prezentowane dane. Warto pamiętać, że dobrze wprowadzone dane strukturalne mogą przełożyć się pozytywnie na pozycję witryny w wyszukiwarce, ponieważ ułatwiają algorytmom rozpoznawanie wartościowych informacji.
- h
- i
-
k
- KPI – (ang. Key Performance Indicator) – co to jest, definicja
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji – co to jest
- Komenda cache – co to jest, definicja
- Kliknięcie – co to jest, definicja
- Keyword stuffing – co to jest, definicja
- Keyword density – co to jest, definicja
- Katalog stron – co to jest, definicja
- Karty rozszerzone – co to jest, definicja
-
l
- LTV (ang. Lifetime value) – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- Linkowanie (ang. Link building), backlink – co to jest, definicja
- Linki sponsorowane – co to jest, definicja
- Linki naturalne – co to jest, definicja
- Link profile – co to jest, definicja
- Link baiting – co to jest, definicja
- Landing page – co to jest, definicja
-
m
- Mobile Friendly Test – co to jest, definicja
- Meta keywords – co to jest, definicja
- Merchant Center – co to jest, definicja
- Mikroformaty – co to jest, definicja
- Metatag robots – co to jest, definicja
- Metatag description – co to jest, definicja
- Marker danych – co to jest, definicja
- Meta tagi – co to jest, definicja
- Media społecznościowe – co to jest, definicja
- Marketing mobilny – co to jest, definicja
- Marketing automation – co to jest, definicja
- n