słownik pojęć marketingowych
Linki naturalne – co to jest, definicja
Linki naturalne – definicja. Co to jest?

Odnośniki dodane dobrowolnie przez użytkowników. Generowane z założenia bez udziału webmastera zajmującego się pozycjonowaniem. Linki naturalne najczęściej mają postać czystego URL lub oznaczone są słowami typu „tutaj”, „kliknij tutaj”. Linki oznaczane anchorami ze słowami kluczowymi – czyli tak zwane exact match – nie mogą zostać uznane na naturalne. Naturalność linka zależy również od lokalizacji, w której został umieszczony.
Odnośniki znajdujące się w katalogach stron, na forach internetowych czy na tak zwanych farmach linków nie zostaną zaliczone do naturalnych – wręcz przeciwnie, mogą sprowadzić na stronę bana od Google.
Jak linki naturalne wpływają na SEO?
Odnośniki o naturalnym wyglądzie są bardzo korzystne dla pozycji witryny w Google. Mogą znacząco poprawić autorytet strony, w przeciwieństwie do sztucznie wyglądających linków. Zazwyczaj naturalne linkowanie stosuje się jako uzupełniającą strategię pozycjonowania.
- i
-
k
- KPI – (ang. Key Performance Indicator) – co to jest, definicja
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji – co to jest
- Komenda cache – co to jest, definicja
- Kliknięcie – co to jest, definicja
- Keyword stuffing – co to jest, definicja
- Keyword density – co to jest, definicja
- Katalog stron – co to jest, definicja
- Karty rozszerzone – co to jest, definicja
-
l
- LTV (ang. Lifetime value) – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- Linkowanie (ang. Link building), backlink – co to jest, definicja
- Linki sponsorowane – co to jest, definicja
- Linki naturalne – co to jest, definicja
- Link profile – co to jest, definicja
- Link baiting – co to jest, definicja
- Landing page – co to jest, definicja
-
m
- Mobile Friendly Test – co to jest, definicja
- Meta keywords – co to jest, definicja
- Merchant Center – co to jest, definicja
- Mikroformaty – co to jest, definicja
- Metatag robots – co to jest, definicja
- Metatag description – co to jest, definicja
- Marker danych – co to jest, definicja
- Meta tagi – co to jest, definicja
- Media społecznościowe – co to jest, definicja
- Marketing mobilny – co to jest, definicja
- Marketing automation – co to jest, definicja
- n
-
O
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Organic traffic – co to jest, definicja
- Optymalizacja pod wyszukiwarki – co to jest, definicja
- Outbound marketing – co to jest, definicja
- Open Source – co to jest, definicja
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny