Atrybut nofollow (w tłumaczeniu na j. polski „niepożądany”) to właściwość linku oznaczająca, że wyszukiwarki nie powinny podążać za nim ani uwzględniać go w ocenie wartości strony, do której jest skierowany. Stanowi bardzo istotne narzędzie wykorzystywane w pozycjonowaniu SEO. Często korzystają z niego administratorzy for i blogów internetowych, którzy w ten sposób zapobiegają spamowaniu serwisów odnośnikami do przypadkowych witryn. Jednocześnie pozwala on na ochronę reputacji danego miejsca w sieci.
K
- Karty rozszerzone
- Katalog stron
- Keyword density
- Keyword stuffing
- Kliknięcie
- Komenda cache
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji - co to jest
- KPI – (ang. Key Performance Indicator)
L
- Landing page
- Link baiting
- Link profile
- Linki naturalne
- Linki sponsorowane
- Linkowanie (ang. Link building), backlink
- Long tail (długi ogon)
- LTV (ang. Lifetime value)
M
- Marketing automation
- Marketing mobilny
- Media społecznościowe
- Meta tagi
- Marker danych
- Metatag description
- Metatag robots
- Mikroformaty
- Merchant Center
- Meta Keywords
- Mobile Friendly Test
N
O
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic
P
- Performance marketing
- PLA (ang. Product Listing Ads)
- Pozycjonowanie (ang. SEO)
- PPC (ang. Pay Per Click)
- Page Rank
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Pressel Pages
- Partial Match Anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
R