Narzędzie umożliwiające sprawdzenie tego, jak strona prezentuje się na urządzeniach mobilnych. Najczęściej używana usługa tego typu pochodzi od Google. Pozwala ono w zaledwie minutę przeanalizować wszystkie elementy strony wraz ze wskazaniem błędów i tego, co można zrobić, by zniwelować błędy. Sprawdzeniu podlegają m.in. czas ładowania się strony, sposób zaprezentowania najważniejszych informacji czy ilość oraz widoczność wszelkiego rodzaju dodatkowych zakładek na witrynie.
Jakie znaczenie dla SEO ma wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych?
Może się wydawać, że to, jak dana witryna wygląda na smartfonie lub tablecie to tylko kwestia wygody użytkowników. Oczywiście to bardzo ważna sprawa dla każdego właściciela strony, ale ponadto warto pamiętać, że Google premiuje i wyświetla wyżej te portale, które są dobrze dostosowane do urządzeń mobilnych. Warto zatem regularnie wykonywać Mobile Friendly Test, zwłaszcza że nie zajmuje on wiele czasu, a jego obsługa jest bardzo intuicyjna.
- Karty rozszerzone
- Katalog stron
- Keyword density
- Keyword stuffing
- Kliknięcie
- Komenda cache
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji - co to jest
- KPI – (ang. Key Performance Indicator)
- Landing page
- Link baiting
- Link profile
- Linki naturalne
- Linki sponsorowane
- Linkowanie (ang. Link building), backlink
- Long tail (długi ogon)
- LTV (ang. Lifetime value)
- Marketing automation
- Marketing mobilny
- Media społecznościowe
- Meta tagi
- Marker danych
- Metatag description
- Metatag robots
- Mikroformaty
- Merchant Center
- Meta Keywords
- Mobile Friendly Test
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic