słownik pojęć marketingowych
Mobile Friendly Test – co to jest, definicja
Mobile Friendly Test – definicja. Co to jest?

Narzędzie umożliwiające sprawdzenie tego, jak strona prezentuje się na urządzeniach mobilnych. Najczęściej używana usługa tego typu pochodzi od Google. Pozwala ono w zaledwie minutę przeanalizować wszystkie elementy strony wraz ze wskazaniem błędów i tego, co można zrobić, by zniwelować błędy. Sprawdzeniu podlegają m.in. czas ładowania się strony, sposób zaprezentowania najważniejszych informacji czy ilość oraz widoczność wszelkiego rodzaju dodatkowych zakładek na witrynie.
Jakie znaczenie dla SEO ma wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych?
Może się wydawać, że to, jak dana witryna wygląda na smartfonie lub tablecie to tylko kwestia wygody użytkowników. Oczywiście to bardzo ważna sprawa dla każdego właściciela strony, ale ponadto warto pamiętać, że Google premiuje i wyświetla wyżej te portale, które są dobrze dostosowane do urządzeń mobilnych. Warto zatem regularnie wykonywać Mobile Friendly Test, zwłaszcza że nie zajmuje on wiele czasu, a jego obsługa jest bardzo intuicyjna.
-
k
- KPI – (ang. Key Performance Indicator) – co to jest, definicja
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji – co to jest
- Komenda cache – co to jest, definicja
- Kliknięcie – co to jest, definicja
- Keyword stuffing – co to jest, definicja
- Keyword density – co to jest, definicja
- Katalog stron – co to jest, definicja
- Karty rozszerzone – co to jest, definicja
-
l
- LTV (ang. Lifetime value) – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- Linkowanie (ang. Link building), backlink – co to jest, definicja
- Linki sponsorowane – co to jest, definicja
- Linki naturalne – co to jest, definicja
- Link profile – co to jest, definicja
- Link baiting – co to jest, definicja
- Landing page – co to jest, definicja
-
m
- Mobile Friendly Test – co to jest, definicja
- Meta keywords – co to jest, definicja
- Merchant Center – co to jest, definicja
- Mikroformaty – co to jest, definicja
- Metatag robots – co to jest, definicja
- Metatag description – co to jest, definicja
- Marker danych – co to jest, definicja
- Meta tagi – co to jest, definicja
- Media społecznościowe – co to jest, definicja
- Marketing mobilny – co to jest, definicja
- Marketing automation – co to jest, definicja
- n
-
O
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Organic traffic – co to jest, definicja
- Optymalizacja pod wyszukiwarki – co to jest, definicja
- Outbound marketing – co to jest, definicja
- Open Source – co to jest, definicja
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
-
p
- SEA (Search Engine Advertising) – co to jest, definicja
- Page rank – co to jest, definicja
- PPC (ang. Pay Per Click) – co to jest, definicja
- Przekierowanie 302 – co to jest, definicja
- Przekierowanie 301 – co to jest, definicja
- Personalizacja wyników wyszukiwania – co to jest, definicja
- Partial match anchor – co to jest, definicja
- Presell pages – co to jest, definicja
- Pingwin Google – co to jest, definicja
- Pingowanie – co to jest, definicja
- Pozycjonowanie (ang. SEO) – co to jest, definicja
- PLA (ang. Product Listing Ads) – co to jest, definicja
- Performance marketing – co to jest, definicja
- Adsense – co to jest, definicja