Jeden z powszechnych błędów, pojawiających się podczas korzystania z przeglądarki internetowej. Pojawia się w przypadku, gdy serwer odmawia dostępu do danej witryny, której adres wybierzesz.
Nazywany również forbidden, ponieważ tak serwer opisuje błąd 403.
Zazwyczaj rozwiązanie tego błędu leży w gestii administratora strony, jednak zdarzają się również przypadki, gdy wynika on z problemu z ustawieniami po stronie użytkownika.
Jakie są najczęstsze przyczyny błędu 403?
Odmowa dostępu do witryny może być następstwem niewłaściwej konfiguracji uprawnień serwera, co skutkuje odmową dostępu do zasobów.
Może być to jednak również celowe działanie mające na celu ograniczenie ich dostępności.
Błąd 403 może wynikać również z ustawień prywatności, ograniczeń lokalizacyjnych czy braku strony indeksu. Innym częstym powodem wystąpienia takiego problemu jest blokada adresu IP.
Błąd może wynikać również po prostu z niewłaściwego wpisania adresu URL.
Jeśli wszystkie możliwe przyczyny po stronie użytkownika zostały wykluczone, warto skontaktować się z administratorem strony lub dostawcą usług internetowych.
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google