SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU
Yahoo, czyli co to?
Na czym polega Yahoo?
![](https://carted.pl/wp-content/uploads/2024/04/yahoo.jpg)
Definicja
Yahoo to amerykańska firma, która oferuje wiele zróżnicowanych usług online dostępnych w różnorodnych wersjach językowych. Została założona w 1995 roku i jest jedną z najstarszych firm internetowych. Założycielami Yahoo są Jerry Yang i David Filo.
3 ciekawostki o Yahoo
1. Usługi oferowane przez Yahoo
Yahoo oferuje użytkownikom wiele funkcji oraz możliwości, które ułatwiają korzystanie z sieci Internet. Do tych najpopularniejszych usług zalicza się:
- wyszukiwarkę portalu internetowego Yahoo,
- pocztę Yahoo,
- wiadomości Yahoo,
- finanse Yahoo,
- pogoda Yahoo,
- sport Yahoo,
- grupy Yahoo,
- kalendarz Yahoo.
Usługi typu finanse, pogoda, sport i wiadomości zapewniają najświeższe informacje w danym temacie, co gwarantuje, że użytkownicy zawsze posiadają aktualne i najważniejsze dane. Natomiast grupy Yahoo to platforma grup dyskusyjnych online. Powyższe przykłady to tylko kilka z opcji, jakie oferuje Yahoo.
2. Zakładanie konta Yahoo
Każdy użytkownik Internetu może założyć konto w serwisie Yahoo. Nie jest to skomplikowana procedura. Wystarczy w panelu rejestracyjnym Yahoo uzupełnić dane takie, jak imię, nazwisko, nowy adres mailowy Yahoo oraz ustawić swoje hasło. Następnie trzeba wybrać jedną z dostępnych metod weryfikacji: wysłanie klucza do konta lub telefoniczne podanie kodu weryfikacyjnego. Po wprowadzeniu i zatwierdzeniu kodu, konto zostanie założone, a użytkownik będzie przekierowany na stronę główną Yahoo.
3. Popularność Yahoo w Polsce
Usługi oferowane przez Yahoo nie są zbyt szczególnie popularne w Polsce. W znacznej większości użytkownicy wybierają ofertę Google. Z tego też względu inwestowanie w Polsce w pozycjonowanie SEO w przypadku wyszukiwarki Yahoo może być mało opłacalne. Jednak warto mieć na uwadze, że poza granicami usługi Yahoo są znacznie bardziej popularne.
- v
-
W
- Wynik jakości, czyli co to?
- Wysoka pozycja, czyli co to?
- Wyszukiwanie głosowe, czyli co to?
- Wyszukiwanie tekstowe, czyli co to?
- Wyszukiwanie wideo, czyli co to?
- Względny adres URL, czyli co to?
- Wizytówka Google, czyli co to?
- Wniosek o przeniesienie domeny, czyli co to?
- Wolumen wyszukiwania, czyli co to?
- WooCommerce, czyli co to?
- WordPress, czyli co to?
- Wskaźniki zaangażowania, czyli co to?
- Współczynnik odrzuceń, czyli co to?
- Wygaśnięcie domeny, czyli co to?
- Wykluczające słowa kluczowe, czyli co to?
- Wymiana linków, czyli co to?
- Webinar, czyli co to?
- WebP, czyli co to?
- White paper, czyli co to?
- Wideoblog, czyli co to?
- Widget, czyli co to?
- Wiek domeny, czyli co to?
- Wirtualny spacer Google, czyli co to?
- Witryna internetowa, czyli co to?
- Wix, czyli co to?
- Wizerunek, czyli co to?
- W3C (World Wide Web Consortium), czyli co to?
- Walidacja, czyli co to?
- Wartościowa treść, czyli co to?
- Wartościowe linki, czyli co to?
- Wartość konw./kliknięcie, czyli co to?
- WCAG, czyli co to?
- Web usability, czyli co to?
- Wskaźniki analityczne kampanii reklamowych – co to jest, definicja
- Wyszukiwarka (ang. Search engine) – co to jest, definicja
- White Hat SEO – co to jest, definicja
- Strony, blogi Web 2.0 – co to jest, definicja
- Web 2.0
- y
-
z
- Zaplecze SEO, czyli co to?
- Zapytanie do wyszukiwarki, czyli co to?
- ZBS (liczba znaków bez spacji), czyli co to?
- Zepsute linki, czyli co to?
- Zero match anchor text, czyli co to?
- Zero-click, czyli co to?
- Zła struktura strony, czyli co to?
- Znacznik bold, czyli co to?
- Znacznik em, czyli co to?
- Znacznik HTML, czyli co to?
- Znacznik italic, czyli co to?
- Znacznik strong, czyli co to?
- ZZS (liczba znaków ze spacjami), czyli co to?
- Zasięg (np. reklamy) – co to jest, definicja