Inaczej treść adaptacyjna. Zawartość strony, która stanowi przeciwieństwo statycznego contentu. Automatycznie dostosowuje się do użytkownika i daje możliwości personalizacji. Może ona zmieniać się pod wpływem określonych czynników, na przykład lokalizacji.
Przykładem jest dostosowywanie wersji językowej serwisu w zależności od miejsca, z której użytkownik go odwiedza. Dynamic content stosuje się również w serwisach gromadzących real-time data, jak choćby mapy zanieczyszczeń powietrza czy prognozę pogody.
Dlaczego warto stosować dynamic content?
Zastosowanie dynamicznej treści nie zawsze jest konieczne, jednak w wielu przypadkach może prowadzić do poprawy konkurencyjności serwisu. W konsekwencji, może on wspiąć się o kilka pozycji w górę w wynikach wyszukiwania.
Jednocześnie, dynamic content często poprawia wskaźnik konwersji , ponieważ wpływa pozytywnie na komfort użytkownika podczas korzystania ze strony. Dynamiczna treść jest chętnie wykorzystywana również w email marketingu.
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google