Inaczej treść adaptacyjna. Zawartość strony, która stanowi przeciwieństwo statycznego contentu. Automatycznie dostosowuje się do użytkownika i daje możliwości personalizacji. Może ona zmieniać się pod wpływem określonych czynników, na przykład lokalizacji.

Przykładem jest dostosowywanie wersji językowej serwisu w zależności od miejsca, z której użytkownik go odwiedza. Dynamic content stosuje się również w serwisach gromadzących real-time data, jak choćby mapy zanieczyszczeń powietrza czy prognozę pogody.

Dlaczego warto stosować dynamic content?

Zastosowanie dynamicznej treści nie zawsze jest konieczne, jednak w wielu przypadkach może prowadzić do poprawy konkurencyjności serwisu. W konsekwencji, może on wspiąć się o kilka pozycji w górę w wynikach wyszukiwania.

Jednocześnie, dynamic content często poprawia wskaźnik konwersji , ponieważ wpływa pozytywnie na komfort użytkownika podczas korzystania ze strony. Dynamiczna treść jest chętnie wykorzystywana również w email marketingu.

A
B
C
D
E
F
G