Wyszukiwarka internetowa, stanowiąca odpowiedź firmy Microsoft na wyszukiwarkę Google. Zanim nazwano ją Bing, nosiła nazwy Windows Live Search oraz MSN Search.
Początkowo stanowiła część portali MSN i Windows Live. Obecnie funkcjonuje jako niezależna wyszukiwarka.
Pod względem popularności Bing plasuje się jako druga na świecie wyszukiwarka, tuż przed Yahoo!. Daleko jej jednak do Google, z którego korzysta nawet 90% użytkowników na świecie. Obecnie Bing funkcjonuje w większości krajów na świecie, jednak korzystanie z wyszukiwarki w niektórych regionach wiąże się z ograniczeniami funkcji.
Co wyróżnia Bing na tle innych wyszukiwarek?
Według Microsoft Bing nie jest zwykłą wyszukiwarką internetową. Spełnia również funkcje silnika decyzyjnego. Co to oznacza? Korzystanie z Binga ma pomóc użytkownikowi w podejmowaniu decyzji – na przykład tych związanych z wyborem restauracji, noclegu czy środków transportu.
Wyszukiwarkę wyróżnia również interaktywne tło, rozbudowane funkcje multimedialne, grupowanie wyników na podstawie zawartości oraz rozszerzony widok wyniku.
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google