fbpx

Słownik pojęć marketingowych

Bing – co to jest, definicja

Bing – definicja. Co to jest?

wyszukiwarka-bing, słownik

Wyszukiwarka internetowa, stanowiąca odpowiedź firmy Microsoft na wyszukiwarkę Google. Zanim nazwano ją Bing, nosiła nazwy Windows Live Search oraz MSN Search.

Początkowo stanowiła część portali MSN i Windows Live. Obecnie funkcjonuje jako niezależna wyszukiwarka.

Pod względem popularności Bing plasuje się jako druga na świecie wyszukiwarka, tuż przed Yahoo!. Daleko jej jednak do Google, z którego korzysta nawet 90% użytkowników na świecie. Obecnie Bing funkcjonuje w większości krajów na świecie, jednak korzystanie z wyszukiwarki w niektórych regionach wiąże się z ograniczeniami funkcji.

Co wyróżnia Bing na tle innych wyszukiwarek?

Według Microsoft Bing nie jest zwykłą wyszukiwarką internetową. Spełnia również funkcje silnika decyzyjnego. Co to oznacza? Korzystanie z Binga ma pomóc użytkownikowi w podejmowaniu decyzji – na przykład tych związanych z wyborem restauracji, noclegu czy środków transportu.

Wyszukiwarkę wyróżnia również interaktywne tło, rozbudowane funkcje multimedialne, grupowanie wyników na podstawie zawartości oraz rozszerzony widok wyniku.