Słownik pojęć marketingowych
Bing – co to jest, definicja
Bing – definicja. Co to jest?

Wyszukiwarka internetowa, stanowiąca odpowiedź firmy Microsoft na wyszukiwarkę Google. Zanim nazwano ją Bing, nosiła nazwy Windows Live Search oraz MSN Search.
Początkowo stanowiła część portali MSN i Windows Live. Obecnie funkcjonuje jako niezależna wyszukiwarka.
Pod względem popularności Bing plasuje się jako druga na świecie wyszukiwarka, tuż przed Yahoo!. Daleko jej jednak do Google, z którego korzysta nawet 90% użytkowników na świecie. Obecnie Bing funkcjonuje w większości krajów na świecie, jednak korzystanie z wyszukiwarki w niektórych regionach wiąże się z ograniczeniami funkcji.
Co wyróżnia Bing na tle innych wyszukiwarek?
Według Microsoft Bing nie jest zwykłą wyszukiwarką internetową. Spełnia również funkcje silnika decyzyjnego. Co to oznacza? Korzystanie z Binga ma pomóc użytkownikowi w podejmowaniu decyzji – na przykład tych związanych z wyborem restauracji, noclegu czy środków transportu.
Wyszukiwarkę wyróżnia również interaktywne tło, rozbudowane funkcje multimedialne, grupowanie wyników na podstawie zawartości oraz rozszerzony widok wyniku.
-
b
- Buzz Marketing – co to jest, definicja
- Buyer persona – co to jest, definicja
- Brief – co to jest, definicja
- Breadcrumbs – co to jest, definicja
- Branding – co to jest, definicja
- Bounce Rate – co to jest, definicja
- Bot – co to jest, definicja
- Blog – co to jest, jak założyć
- Błąd 500 – co to jest, definicja
- Błąd 404 – co to jest, definicja
- Błąd 403 – co to jest, definicja
- Black Hat SEO – co to jest, definicja
- Bing – co to jest, definicja
- Baner reklamowy – co to jest, definicja
- Ban od Google – co to jest, definicja
-
c
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności) – co to jest, definicja
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania) – co to jest, definicja
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów) – co to jest, definicja
- Crawler – co to jest, definicja
- CR (ang. Conversion Rate) – co to jest, definicja
- Copywriting – co to jest, definicja
- Content marketing (marketing treści) – co to jest, definicja
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią) – co to jest, definicja
- Cloaking – co to jest, definicja
- CDN – co to jest, definicja
- CcTLD – co to jest, definicja
- Canonical – co to jest, definicja
- Cache wyszukiwarki – co to jest, definicja
-
d
- Działania ręczne Google – co to jest, definicja
- Dynamic content (dynamiczna treść) – co to jest, definicja
- Duplicate Content, zduplikowana treść – co to jest, definicja
- DSA (ang. Dynamic Search Ads) – co to jest, definicja
- Dopasowanie przybliżone – co to jest, definicja
- Doorway page – co to jest, definicja
- Domain authority – co to jest, definicja
- Domain age – co to jest, definicja
- Disavow – co to jest, definicja
- Depozycjonowanie – co to jest, definicja
- Data Center – co to jest, definicja
- Dane strukturalne – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- e
- z