Słownik pojęć marketingowych
Błąd 500 – co to jest, definicja
Błąd 500 – definicja. Co to jest?

Jeden z częstych błędów pojawiających się w odpowiedzi na wysłanie żądania do serwera. Błąd 500 (Internal Server Error) oznacza, że przy połączeniu wystąpił wewnętrzny problem z serwerem.
W konsekwencji, użytkownik nie może uzyskać dostępu do zasobów witryny. Problem ten może mieć wiele powodów – najczęściej leży po stronie administratora strony, a nie użytkownika.
Wyeliminowanie go jest zazwyczaj trudniejsze, niż w przypadku innych błędów. Komunikat Internal Server Error jest bowiem bardzo ogólny i nie określa przyczyny.
Jakie są powody błędu 500?
Dotarcie do źródła problemu wymaga dogłębnej analizy. Może być on związany z niewłaściwymi ustawieniami uprawnień do plików czy błędem po stronie hostingu. Innym częstym powodem jest niekompatybilność wtyczek zainstalowanych w CMSie z którego korzystasz.
Błąd 500 mogą spowodować również aktualizacje systemu zarządzania treścią.
Podobnie jak błąd 404, błąd 500 nie jest karany przez Google, jednak warto usunąć go od razu, ponieważ może zwiększyć wskaźnik odrzuceń strony. To z kolei negatywnie odbije się na pozycjonowaniu.
-
b
- Buzz Marketing – co to jest, definicja
- Buyer persona – co to jest, definicja
- Brief – co to jest, definicja
- Breadcrumbs – co to jest, definicja
- Branding – co to jest, definicja
- Bounce Rate – co to jest, definicja
- Bot – co to jest, definicja
- Blog – co to jest, jak założyć
- Błąd 500 – co to jest, definicja
- Błąd 404 – co to jest, definicja
- Błąd 403 – co to jest, definicja
- Black Hat SEO – co to jest, definicja
- Bing – co to jest, definicja
- Baner reklamowy – co to jest, definicja
- Ban od Google – co to jest, definicja
-
c
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności) – co to jest, definicja
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania) – co to jest, definicja
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów) – co to jest, definicja
- Crawler – co to jest, definicja
- CR (ang. Conversion Rate) – co to jest, definicja
- Copywriting – co to jest, definicja
- Content marketing (marketing treści) – co to jest, definicja
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią) – co to jest, definicja
- Cloaking – co to jest, definicja
- CDN – co to jest, definicja
- CcTLD – co to jest, definicja
- Canonical – co to jest, definicja
- Cache wyszukiwarki – co to jest, definicja
-
d
- Działania ręczne Google – co to jest, definicja
- Dynamic content (dynamiczna treść) – co to jest, definicja
- Duplicate Content, zduplikowana treść – co to jest, definicja
- DSA (ang. Dynamic Search Ads) – co to jest, definicja
- Dopasowanie przybliżone – co to jest, definicja
- Doorway page – co to jest, definicja
- Domain authority – co to jest, definicja
- Domain age – co to jest, definicja
- Disavow – co to jest, definicja
- Depozycjonowanie – co to jest, definicja
- Data Center – co to jest, definicja
- Dane strukturalne – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- e
- z