SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU
Znacznik bold, czyli co to?
Na czym polega Znacznik bold?
Definicja
Znacznik bold jest elementem hipertekstowego języka znacznikowego. Jest używany do formatowania tekstów, czyli ich pogrubiania. Znacznik bold może zostać wykorzystany do pogrubienia pojedynczego wyrazu lub też dłuższych fraz i fragmentów tekstu.
3 ciekawostki o znaczniku bold
1. Po co stosuje się znacznik bold
Znacznik bold, czyli pogrubienie tekstu stosuje się przede wszystkim po to, aby podkreślić i wyróżnić słowo bądź konkretne wyrażenie. Dzięki temu znacznikowi można w prosty sposób zwrócić uwagę użytkowników, ale też pokazać, że dana informacja w tekście jest ważna.
Znacznik bold wykorzystywany jest w artykułach blogowych, poradnikowych, ale także w treści zamieszczanych na stronie głównej danej witryny oraz jej podstronach.
2. Wygląd i używanie znacznika bold
Znacznik bold zapisuje się jako: <b>treść</b>. Treść, która znajduje się w środku, będzie na stronie wyświetlana właśnie w formacie pogrubionym. W ten sposób można w dość prosty sposób wizualnie podkreślić ważność danego słowa, frazy lub zadania.
3. Różnice między znacznikiem bold a strong
Wyróżnia się dwa sposoby na podkreślanie ważności fraz w tekście. Jest to znacznik bold oraz strong. Mimo że używane są niekiedy zamiennie, ich znaczenie nie jest identyczne. Znacznik bold używa się w celu pogrubienia wyświetlanego tekstu. Ma on charakter tylko wizualny. Natomiast znacznik strong wyróżnia tekst, nadając mu większe znaczenie niż pozostała jego część. Jest on także sygnałem dla robotów wyszukiwarki, że powinny one zwrócić większą uwagę na słowo oznaczone znacznikiem strong.
-
W
- Wynik jakości, czyli co to?
- Wysoka pozycja, czyli co to?
- Wyszukiwanie głosowe, czyli co to?
- Wyszukiwanie tekstowe, czyli co to?
- Wyszukiwanie wideo, czyli co to?
- Względny adres URL, czyli co to?
- Wizytówka Google, czyli co to?
- Wniosek o przeniesienie domeny, czyli co to?
- Wolumen wyszukiwania, czyli co to?
- WooCommerce, czyli co to?
- WordPress, czyli co to?
- Wskaźniki zaangażowania, czyli co to?
- Współczynnik odrzuceń, czyli co to?
- Wygaśnięcie domeny, czyli co to?
- Wykluczające słowa kluczowe, czyli co to?
- Wymiana linków, czyli co to?
- Webinar, czyli co to?
- WebP, czyli co to?
- White paper, czyli co to?
- Wideoblog, czyli co to?
- Widget, czyli co to?
- Wiek domeny, czyli co to?
- Wirtualny spacer Google, czyli co to?
- Witryna internetowa, czyli co to?
- Wix, czyli co to?
- Wizerunek, czyli co to?
- W3C (World Wide Web Consortium), czyli co to?
- Walidacja, czyli co to?
- Wartościowa treść, czyli co to?
- Wartościowe linki, czyli co to?
- Wartość konw./kliknięcie, czyli co to?
- WCAG, czyli co to?
- Web usability, czyli co to?
- Wskaźniki analityczne kampanii reklamowych – co to jest, definicja
- Wyszukiwarka (ang. Search engine) – co to jest, definicja
- White Hat SEO – co to jest, definicja
- Strony, blogi Web 2.0 – co to jest, definicja
- Web 2.0
- y
-
z
- Zaplecze SEO, czyli co to?
- Zapytanie do wyszukiwarki, czyli co to?
- ZBS (liczba znaków bez spacji), czyli co to?
- Zepsute linki, czyli co to?
- Zero match anchor text, czyli co to?
- Zero-click, czyli co to?
- Zła struktura strony, czyli co to?
- Znacznik bold, czyli co to?
- Znacznik em, czyli co to?
- Znacznik HTML, czyli co to?
- Znacznik italic, czyli co to?
- Znacznik strong, czyli co to?
- ZZS (liczba znaków ze spacjami), czyli co to?
- Zasięg (np. reklamy) – co to jest, definicja