SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU
ZZS (liczba znaków ze spacjami), czyli co to?
Na czym polega ZZS?
Definicja
Określenie zzs, czyli liczba znaków ze spacjami wykorzystywane jest w kontekście tworzenia treści. Wiąże się bowiem z długością danego tekstu, który umieszcza się na stronie internetowej.
2 ciekawostki o liczbie znaków ze spacjami
1. Czy zzs jest ważna?
Liczba znaków ze spacjami określa całkowitą długość tekstu łącznie z odstępami, czyli spacjami, jakie znajdują się między poszczególnymi wyrazami i znakami interpunkcyjnymi. Całkowita długość tekstu może być ważna z kilku powodów. Przede wszystkim należy być świadomym, że teksty tworzone na strony internetowe muszą się wpasować w szablon konkretnej strony www. Zbyt długi tekst mógłby się nie wyświetlać poprawnie. Dodatkowo liczba znaków ze spacjami jest ważna w przypadku konkretnych rodzajów tekstów, które także mają określone długości. Przykładowo artykuł blogowy powinien zawierać od 3000 do 1500 zzs, a opis produktu między 1000, a 4000 zzs.
Co jest również istotne zzs jest często wykorzystywaną jednostką długości tekstów w przypadku rozliczeń z copywriterami, za tworzone treści.
2. Jak sprawdzić liczbę znaków ze spacjami?
Aby sprawdzić w Wordzie, ile zzs posiada konkretny tekst, wystarczy na dole dokumenty po lewej strony odnaleźć pole Wyrazy. Po kliknięciu otworzy się okienko ze statystyką wyrazów. Znajduje się tam między innymi liczba znaków ze spacjami. Można także sprawdzić nie tylko cały dokument pod względem ilości zzs, ale także dowolny fragment tekstu. W tym celu wystarczy zaznaczyć interesujący fragment, a następnie postępować jak wyżej.
-
W
- Wynik jakości, czyli co to?
- Wysoka pozycja, czyli co to?
- Wyszukiwanie głosowe, czyli co to?
- Wyszukiwanie tekstowe, czyli co to?
- Wyszukiwanie wideo, czyli co to?
- Względny adres URL, czyli co to?
- Wizytówka Google, czyli co to?
- Wniosek o przeniesienie domeny, czyli co to?
- Wolumen wyszukiwania, czyli co to?
- WooCommerce, czyli co to?
- WordPress, czyli co to?
- Wskaźniki zaangażowania, czyli co to?
- Współczynnik odrzuceń, czyli co to?
- Wygaśnięcie domeny, czyli co to?
- Wykluczające słowa kluczowe, czyli co to?
- Wymiana linków, czyli co to?
- Webinar, czyli co to?
- WebP, czyli co to?
- White paper, czyli co to?
- Wideoblog, czyli co to?
- Widget, czyli co to?
- Wiek domeny, czyli co to?
- Wirtualny spacer Google, czyli co to?
- Witryna internetowa, czyli co to?
- Wix, czyli co to?
- Wizerunek, czyli co to?
- W3C (World Wide Web Consortium), czyli co to?
- Walidacja, czyli co to?
- Wartościowa treść, czyli co to?
- Wartościowe linki, czyli co to?
- Wartość konw./kliknięcie, czyli co to?
- WCAG, czyli co to?
- Web usability, czyli co to?
- Wskaźniki analityczne kampanii reklamowych – co to jest, definicja
- Wyszukiwarka (ang. Search engine) – co to jest, definicja
- White Hat SEO – co to jest, definicja
- Strony, blogi Web 2.0 – co to jest, definicja
- Web 2.0
- y
-
z
- Zaplecze SEO, czyli co to?
- Zapytanie do wyszukiwarki, czyli co to?
- ZBS (liczba znaków bez spacji), czyli co to?
- Zepsute linki, czyli co to?
- Zero match anchor text, czyli co to?
- Zero-click, czyli co to?
- Zła struktura strony, czyli co to?
- Znacznik bold, czyli co to?
- Znacznik em, czyli co to?
- Znacznik HTML, czyli co to?
- Znacznik italic, czyli co to?
- Znacznik strong, czyli co to?
- ZZS (liczba znaków ze spacjami), czyli co to?
- Zasięg (np. reklamy) – co to jest, definicja