Wynik jakości, czyli co to?
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wynik jakości, czyli co to? Na czym polega Wynik jakości? DefinicjaWynik jakości – Quality score to wskaźnik, który wykorzystywany jest przez …
Na naszym blogu
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wynik jakości, czyli co to? Na czym polega Wynik jakości? DefinicjaWynik jakości – Quality score to wskaźnik, który wykorzystywany jest przez …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wysoka pozycja, czyli co to? Na czym polega Wysoka pozycja? DefinicjaWysoka pozycja jest terminem wykorzystywanym w przypadku działań pozycjonowania SEO. Określa …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wyszukiwanie głosowe, czyli co to? Na czym polega Wyszukiwanie głosowe? DefinicjaWyszukiwanie głosowe to jeden ze sposobów, na zadawanie pytań w przeglądarce …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wyszukiwanie tekstowe, czyli co to? Na czym polega Wyszukiwanie tekstowe? DefinicjaPodstawowym narzędziem pozwalającym na poruszanie się w sieci Internet oraz odszukiwanie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wyszukiwanie wideo, czyli co to? Na czym polega Wyszukiwanie wideo? DefinicjaW sieci Internet dostępne są nie tylko materiały w postaci pisanej …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Względny adres URL, czyli co to? Na czym polega Względny adres URL? DefinicjaWzględny adres URL zawiera tylko część ścieżki domeny i …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wizytówka Google, czyli co to? Na czym polega Wizytówka Google? DefinicjaWizytówka Google to bezpłatny profil firmy, który jest widoczny w wyszukiwarce …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wniosek o przeniesienie domeny, czyli co to? Na czym polega Wniosek o przeniesienie domeny? DefinicjaWniosek o przeniesienie domeny jest niezbędnym dokumentem, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wolumen wyszukiwania, czyli co to? Na czym polega Wolumen wyszukiwania? DefinicjaWolumen wyszukiwania bądź też search volume, to nic innego jak liczba …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WooCommerce, czyli co to? Na czym polega WooCommerce? DefinicjaWooCommerce to wtyczka, która została stworzona dla CMS WordPress. Pozwala ona na stworzenie …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WordPress, czyli co to? Na czym poelga WordPress? DefinicjaWordPress to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią – CMS. Jest bezpłatny oraz …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wskaźniki zaangażowania, czyli co to? Na czym poelgają Wskaźniki zaangażowania? DefinicjaWskaźnik zaangażowania – engagement rate to miernik zaangażowania w treści publikowane …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Współczynnik odrzuceń, czyli co to? Na czym polega Współczynnik odrzuceń? DefinicjaWspółczynnik odrzuceń jest statystyką obrazującą, ile użytkowników wyświetliło daną stronę internetową, …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wygaśnięcie domeny, czyli co to? Na czym polega Wygaśnięcie domeny? DefinicjaKażda domena posiada swój cykl życia. Wygaśnięcie domeny jest jednym z …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wykluczające słowa kluczowe, czyli co to? Na czym polegają Wykluczające słowa kluczowe? DefinicjaWykluczające słowa kluczowe związane są z kampaniami reklamowymi Google …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wymiana linków, czyli co to? Na czym polega Wymiana linków? DefinicjaWymiana linków to proces wzajemnego umieszczania linków na stronie do innych …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Webinar, czyli co to? Na czym polega Webinar? DefinicjaWebinar jest skrótem od web seminarium. Oznacza spotkanie online prelegenta z uczestnikami. Jest …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WebP, czyli co to? Na czym polega WebP? DefinicjaWebP to format plików graficznych. Został stworzony, aby zastąpić starsze formaty takie, jak …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU White paper, czyli co to? Na czym polega White paper? DefinicjaWhite paper – biała księga, to dokument, który zawiera obszerne informacje …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wideoblog, czyli co to? Na czym polega Wideoblog? DefinicjaWideoblog, czy też Vlog to rodzaj bloga, który prowadzony jest w formie filmów …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Widget, czyli co to? Na czym polega Widget? DefinicjaWidget bądź też widżet to element graficznego interfejsu użytkownika. Może być interaktywny i …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wiek domeny, czyli co to? Na czym polega Wiek domeny? DefinicjaWiek domeny to czas istnienia domeny. Liczy się go od momentu …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wirtualny spacer Google, czyli co to? Na czym polega Wirtualny spacer Google? DefinicjaWirtualny spacer to kolejne narzędzie od Google, które pozwala …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Witryna internetowa, czyli co to? Na czym polega Witryna internetowa? DefinicjaWitryna internetowa jest zbiorem powiązanych ze sobą stron internetowych, które tworzą …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wix, czyli co to? Na czym poelga Wix? DefinicjaWix to platforma, która została stworzona do projektowania stron internetowych. Nie jest to …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wizerunek, czyli co to? Na czym poelga Wizerunek? DefinicjaWizerunek to podobizna, obraz lub zdjęcie danej osoby. Jako wizerunek rozumie się także …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU W3C (World Wide Web Consortium), czyli co to? Na czym polega W3C (World Wide Web Consortium)? DefinicjaWorld Wide Web Consortium to …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Walidacja, czyli co to? Na czym polega Walidacja? DefinicjaWalidacja pozwala sprawdzić, czy dana strona została zaprojektowana zgodnie z określonymi standardami, które …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wartościowa treść, czyli co to? Na czym polega Wartościowa treść? DefinicjaWartościowa treść na stronie internetowej to kluczowy jej element, który ma …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wartościowe linki, czyli co to? Na czym polegają Wartościowe linki? DefinicjaWartościowe linki i ich pozyskiwanie to element strategii link buildingu, która …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wartość konw./kliknięcie, czyli co to? Na czym polega Wartość konw./kliknięcie? DefinicjaWartość konw./kliknięcie jest jednym z kluczowych wskaźników w kampaniach Google Ads. …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WCAG, czyli co to? Na czym polega WCAG? DefinicjaWCAG to Web Content Accessibility Guidelines, czyli Wytyczne Dostępności Treści Internetowych. Jest to …
SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Web usability, czyli co to? Na czym polega Web usability? DefinicjaWeb usability to, dosłownie tłumacząc, użyteczność strony internetowej. Pojęcie to określa …
słownik pojęć marketingowych Wskaźniki analityczne kampanii reklamowych – co to jest, definicja Wskaźniki analityczne kampanii reklamowych – definicja. Co to jest? Mierzalne wskaźniki analityczne kampanii …
słownik pojęć marketingowych Wyszukiwarka (ang. Search engine) – co to jest, definicja Wyszukiwarka (ang. Search engine) – definicja. Co to jest, najpopularniejsze wyszukiwarki Termin wyszukiwarka …
słownik pojęć internetowych White Hat SEO – co to jest, definicja White Hat SEO – definicja. Co to jest, jak wygląda w praktyce Pozycjonowanie to …
słownik pojęć marketingowych Strony, blogi Web 2.0 – co to jest, definicja Strony, blogi Web 2.0 – definicja. Co to jest, jak je założyć Nowoczesne …
Marketing internetowy to jedna z najbardziej dynamicznych branż, która pozwala firmom na promowanie ich produktów i usług na całym świecie. SEM (Search Engine Marketing) to element działań marketingowych w internecie, który skupia w sobie szereg narzędzi istotnych dla odpowiedniego wypromowania biznesu w sieci. Zwykle jest on realizowany przez zewnętrzne agencje interaktywne albo wewnętrzne działy dużych przedsiębiorstw. Jest uznawany za skuteczniejszy niż tradycyjne metody outdoorowe (np. banery czy ulotki).
Powiązane tagi
Powiązane kategorie