fbpx

W

Na naszym blogu

Wynik jakości, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wynik jakości, czyli co to? Na czym polega Wynik jakości? DefinicjaWynik jakości – Quality score to wskaźnik, który wykorzystywany jest przez …

Czytaj "%s"

Wysoka pozycja, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wysoka pozycja, czyli co to? Na czym polega Wysoka pozycja? DefinicjaWysoka pozycja jest terminem wykorzystywanym w przypadku działań pozycjonowania SEO. Określa …

Czytaj "%s"

Wyszukiwanie tekstowe, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wyszukiwanie tekstowe, czyli co to? Na czym polega Wyszukiwanie tekstowe? DefinicjaPodstawowym narzędziem pozwalającym na poruszanie się w sieci Internet oraz odszukiwanie …

Czytaj "%s"

Wizytówka Google, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wizytówka Google, czyli co to? Na czym polega Wizytówka Google? DefinicjaWizytówka Google to bezpłatny profil firmy, który jest widoczny w wyszukiwarce …

Czytaj "%s"

WooCommerce, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WooCommerce, czyli co to? Na czym polega WooCommerce? DefinicjaWooCommerce to wtyczka, która została stworzona dla CMS WordPress. Pozwala ona na stworzenie …

Czytaj "%s"

WordPress, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WordPress, czyli co to? Na czym poelga WordPress? DefinicjaWordPress to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią – CMS. Jest bezpłatny oraz …

Czytaj "%s"

Wskaźniki zaangażowania, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wskaźniki zaangażowania, czyli co to? Na czym poelgają Wskaźniki zaangażowania? DefinicjaWskaźnik zaangażowania – engagement rate to miernik zaangażowania w treści publikowane …

Czytaj "%s"

Współczynnik odrzuceń, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Współczynnik odrzuceń, czyli co to? Na czym polega Współczynnik odrzuceń? DefinicjaWspółczynnik odrzuceń jest statystyką obrazującą, ile użytkowników wyświetliło daną stronę internetową, …

Czytaj "%s"

Wymiana linków, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wymiana linków, czyli co to? Na czym polega Wymiana linków? DefinicjaWymiana linków to proces wzajemnego umieszczania linków na stronie do innych …

Czytaj "%s"

Webinar, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Webinar, czyli co to? Na czym polega Webinar? DefinicjaWebinar jest skrótem od web seminarium. Oznacza spotkanie online prelegenta z uczestnikami. Jest …

Czytaj "%s"

WebP, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WebP, czyli co to? Na czym polega WebP? DefinicjaWebP to format plików graficznych. Został stworzony, aby zastąpić starsze formaty takie, jak …

Czytaj "%s"

White paper, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU White paper, czyli co to? Na czym polega White paper? DefinicjaWhite paper – biała księga, to dokument, który zawiera obszerne informacje …

Czytaj "%s"

Wideoblog, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wideoblog, czyli co to? Na czym polega Wideoblog? DefinicjaWideoblog, czy też Vlog to rodzaj bloga, który prowadzony jest w formie filmów …

Czytaj "%s"

Widget, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Widget, czyli co to? Na czym polega Widget? DefinicjaWidget bądź też widżet to element graficznego interfejsu użytkownika. Może być interaktywny i …

Czytaj "%s"

Witryna internetowa, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Witryna internetowa, czyli co to? Na czym polega Witryna internetowa? DefinicjaWitryna internetowa jest zbiorem powiązanych ze sobą stron internetowych, które tworzą …

Czytaj "%s"

Wix, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wix, czyli co to? Na czym poelga Wix? DefinicjaWix to platforma, która została stworzona do projektowania stron internetowych. Nie jest to …

Czytaj "%s"

Wizerunek, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wizerunek, czyli co to? Na czym poelga Wizerunek? DefinicjaWizerunek to podobizna, obraz lub zdjęcie danej osoby. Jako wizerunek rozumie się także …

Czytaj "%s"

Walidacja, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Walidacja, czyli co to? Na czym polega Walidacja? DefinicjaWalidacja pozwala sprawdzić, czy dana strona została zaprojektowana zgodnie z określonymi standardami, które …

Czytaj "%s"

Wartościowe linki, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Wartościowe linki, czyli co to? Na czym polegają Wartościowe linki? DefinicjaWartościowe linki i ich pozyskiwanie to element strategii link buildingu, która …

Czytaj "%s"

WCAG, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU WCAG, czyli co to? Na czym polega WCAG? DefinicjaWCAG to Web Content Accessibility Guidelines, czyli Wytyczne Dostępności Treści Internetowych. Jest to …

Czytaj "%s"

Web usability, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Web usability, czyli co to? Na czym polega Web usability? DefinicjaWeb usability to, dosłownie tłumacząc, użyteczność strony internetowej. Pojęcie to określa …

Czytaj "%s"

Web 2.0

Marketing internetowy to jedna z najbardziej dynamicznych branż, która pozwala firmom na promowanie ich produktów i usług na całym świecie. SEM (Search Engine Marketing) to element działań marketingowych w internecie, który skupia w sobie szereg narzędzi istotnych dla odpowiedniego wypromowania biznesu w sieci. Zwykle jest on realizowany przez zewnętrzne agencje interaktywne albo wewnętrzne działy dużych przedsiębiorstw. Jest uznawany za skuteczniejszy niż tradycyjne metody outdoorowe (np. banery czy ulotki).

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie