fbpx

e

Na naszym blogu

Expiring domain, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Expiring domain, czyli co to? Na czym polega expiring domain w marketingu? DefinicjaJest to tzw. domena wygasająca, której okres zamówienia zbliża się …

Czytaj "%s"

Evergreen Content, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Evergreen Content, czyli co to? Na czym polega evergreen content w marketingu? DefinicjaEvergreen Content to treść, która zachowuje swoją wartość i aktualność …

Czytaj "%s"

Event Marketing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Event Marketing, czyli co to? Na czym polega event marketing? DefinicjaEvent Marketing to strategia marketingowa, która koncentruje się na promocji i organizacji …

Czytaj "%s"

Etapy indeksowania, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Etapy indeksowania, czyli co to? Na czym polegają etapy indeksowania w marketingu? DefinicjaEtapy indeksowania obejmują kilka kluczowych kroków, które pozwalają na skuteczne …

Czytaj "%s"

ESG, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych ESG, czyli co to? Na czym polega ESG w marketingu? DefinicjaESG to skrót od Environmental, Social, and Governance, co można przetłumaczyć jako …

Czytaj "%s"

Employer Branding, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Employer Branding, czyli co to? Na czym polega employer branding w marketingu? DefinicjaEmployer Branding to strategia budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy w oczach …

Czytaj "%s"

Email marketing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Email marketing, czyli co to? Na czym polega email marketing? DefinicjaEmail marketing to strategia marketingowa polegająca na wysyłaniu wiadomości e-mail do grupy …

Czytaj "%s"

Element Title, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Element Title, czyli co to? Na czym polega element title w marketingu? DefinicjaElement Title jest jednym z elementów HTML i służy do …

Czytaj "%s"

Efektywność osobista, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Efektywność osobista, czyli co to? Na czym polega efektywność osobista? DefinicjaEfektywność osobista odnosi się do zdolności skutecznego zarządzania czasem, zasobami i energią …

Czytaj "%s"

eCPC, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych eCPC, czyli co to? Na czym polega eCPC w marketingu? DefinicjaECPC, czyli skrót od „Enhanced Cost Per Click”, to rodzaj strategii płatności …

Czytaj "%s"

Ebook, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Ebook, czyli co to? Do czego służy ebook? DefinicjaEbook to skrót od angielskiego terminu „electronic book” (książka elektroniczna). Jest to forma publikacji …

Czytaj "%s"

EAT, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych EAT, czyli co to? Na czym polega EAT w marketingu? DefinicjaEAT to skrót od trzech kluczowych elementów, które Google bierze pod uwagę …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie