Inaczej Broad Match. Sposób ustawienia słów kluczowych umożliwiający dopasowywanie reklam do keywordów lub ich odmian. Stanowi jedną z czterech opcji dopasowania słów kluczowych w reklamach Google. Dobrze sprawdza się w przypadku szeroko zakrojonych kampaniach.

Przy takim rozwiązaniu, reklamy wyświetlają się nie tylko przy wyszukiwaniach określonego słowa kluczowego, ale również wyrażeń pokrewnych czy wpisanych w nieprawidłowy sposób (literówki, itd.). Dopasowanie przybliżone umożliwia wyświetlenie reklam największej ilości osób, które mogłyby być zainteresowane oferowaną usługą czy produktem.

Jak działa dopasowanie przybliżone?

W ramach dopasowania typu broad match wyznacza się określone słowo kluczowe. Reklamy wyświetlą się przy jego wyszukaniu przez użytkownika, ale również w innych przypadkach. Dopasowanie przybliżone uwzględnia błędne formy pisowni, synonimy, formy fleksyjne, liczbę pojedynczą i mnogą oraz odmianę przez przypadki.

Narzędzie Google automatycznie dobiera dopuszczalne formy słów kluczowych. Dzięki temu, możliwe jest dotarcie do znacznie większej liczby odbiorców.

A
B
C
D
E
F
G