Inaczej Broad Match. Sposób ustawienia słów kluczowych umożliwiający dopasowywanie reklam do keywordów lub ich odmian. Stanowi jedną z czterech opcji dopasowania słów kluczowych w reklamach Google. Dobrze sprawdza się w przypadku szeroko zakrojonych kampaniach.
Przy takim rozwiązaniu, reklamy wyświetlają się nie tylko przy wyszukiwaniach określonego słowa kluczowego, ale również wyrażeń pokrewnych czy wpisanych w nieprawidłowy sposób (literówki, itd.). Dopasowanie przybliżone umożliwia wyświetlenie reklam największej ilości osób, które mogłyby być zainteresowane oferowaną usługą czy produktem.
Jak działa dopasowanie przybliżone?
W ramach dopasowania typu broad match wyznacza się określone słowo kluczowe. Reklamy wyświetlą się przy jego wyszukaniu przez użytkownika, ale również w innych przypadkach. Dopasowanie przybliżone uwzględnia błędne formy pisowni, synonimy, formy fleksyjne, liczbę pojedynczą i mnogą oraz odmianę przez przypadki.
Narzędzie Google automatycznie dobiera dopuszczalne formy słów kluczowych. Dzięki temu, możliwe jest dotarcie do znacznie większej liczby odbiorców.
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google