fbpx

c

Na naszym blogu

Czynniki rankingowe, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Czynniki rankingowe, czyli co to? na czym polegają czynniki rankingowe w marketingu? DefinicjaCzynniki rankingowe w kontekście pozycjonowania strony internetowej są kluczowymi elementami, …

Czytaj "%s"

Częstotliwość indeksowania, czyli co to?

słownik pojęć maketingowych Częstotliwość indeksowania, czyli co to? Na czym polega częstotliwość indeksowania w marketingu? DefinicjaCzęstotliwość indeksowania odnosi się zazwyczaj do działania wyszukiwarek internetowych, takich …

Czytaj "%s"

CSR, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych CSR, czyli co to? Na czym polega CSR w marketingu? DefinicjaCSR to skrót od Corporate Social Responsibility, czyli Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. To …

Czytaj "%s"

Crowdsourcing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Crowdsourcing, czyli co to? Na czym polega crowdsourcing w marketingu? DefinicjaCrowdsourcing to metoda pozyskiwania potrzebnych informacji, pomysłów, pracy lub wsparcia poprzez angażowanie …

Czytaj "%s"

Crowdfunding, czyli co to?

słownik pojęć maketingowych Crowdfunding, czyli co to? Na czym polega crowfunding w marketingu? DefinicjaCrowdfunding to sposób pozyskiwania środków finansowych, w którym osoby lub organizacje zbierają …

Czytaj "%s"

Cross-selling, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Cross-selling, czyli co to? Na czym polega cross-selling w marketingu? DefinicjaCross-selling to strategia, która może być stosowana w e-commerce poprzez sugerowanie produktów …

Czytaj "%s"

Cross-linking, czyli co to?

Słownik pojęć marketingowych Cross-linking, czyli co to? Na czym polega cross linking w marketingu? DefinicjaW kontekście marketingu online Cross-linking (linkowanie krzyżowe) oznacza tworzenie linków pomiędzy …

Czytaj "%s"

Corporate Governance, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Corporate Governance, czyli co to? Czym jest systemem reguł prawnych i ekonomicznych? DefinicjaCorporate Governance jest systemem reguł prawnych i ekonomicznych. Nazywany jest …

Czytaj "%s"

Cookies, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Cookies, czyli co to? Czym są cookies – ciasteczka? Jak ciasteczka (cookies) działają w marketingu DefinicjaCookies potocznie zwane są ciasteczkami.  Z pojęciem …

Czytaj "%s"

Context Marketing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Context Marketing, czyli co to? Co oznacza context marketing Jak wykorzystać context marketing w rozwoju firmy? DefinicjaContext Marketing nazywany również marketingiem kontekstowym …

Czytaj "%s"

Content Spinning, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Content Spinning, czyli co to? Czym jest content spinning Jak wykorzystać content spinning w marketingu DefinicjaContent Spinning to praktyka tworzenia dużych ilości …

Czytaj "%s"

Content Pruning, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Content Pruning, czyli co to? Co oznacza content pruning Jak wykorzystać content pruning w marketingu DefinicjaContent Pruning to strategia zarządzania treścią polegająca …

Czytaj "%s"

Content Gap, czyli co to?

Słownik pojęć marketingowych Content Gap, czyli co to? Co oznacza content gap? Czym jest content gap? Jak go wykorzystać w strategii marketingowej DefinicjaContent Gap to …

Czytaj "%s"

Content, czyli co to?

Słownik pojęć marketingowych Content, czyli co to? Czym jest content? Jak wykorzystać content do rozwoju firmy Definicja i ciekawostki na temat contentu DefinicjaContent są to …

Czytaj "%s"

Co-Branding, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Co-Branding, czyli co to? Co oznacza co-branding? Jak działa w praktyce? DefinicjaCo-Branding to strategia marketingowa, w której co najmniej dwie marki łączą …

Czytaj "%s"

Clickbait, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Clickbait, czyli co to? Co to znaczy clickbait? Jak stosować to w praktyce? DefinicjaClickbait to rodzaj treści, który ma na celu przyciągnięcie …

Czytaj "%s"

Click fraud, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Click fraud, czyli co to? Co to jest click fraud? Na czym polega? DefinicjaClick fraud to rodzaj oszustwa internetowego, w którym osoba …

Czytaj "%s"

Citation Flow, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Citation Flow, czyli co to? Co to jest parametr Citation Flow? DefinicjaCitation Flow to wskaźnik opracowany przez firmę Majestic, która zajmuje się …

Czytaj "%s"

Chatbot Marketing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Chatbot Marketing, czyli co to? Co oznacza pojęcie chatbot marketing? Jak działa ta strategia? DefinicjaChatbot Marketing to strategia wykorzystująca boty do rozmów …

Czytaj "%s"

Chat GPT, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Chat GPT, czyli co to? Co to jest ChatGPT? Do czego można go wykorzystać? DefinicjaChat GPT to rodzaj sztucznej inteligencji, która analizuje …

Czytaj "%s"

Chat Bot, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Chat Bot, czyli co to? Co to jest chatbot? Jak można go wykorzystać na stronie internetowej? DefinicjaChat Bot to program komputerowy zaprojektowany …

Czytaj "%s"

Certyfikat SSL, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Certyfikat SSL, czyli co to? Co to jest certyfikat SSL? Do czego służy? DefinicjaCertyfikat SSL (Secure Sockets Layer) to rodzaj bezpiecznego protokołu, …

Czytaj "%s"

Certyfikat EV, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Certyfikat EV, czyli co to? Do czego służy certyfikat EV? DefinicjaCertyfikat EV (Extended Validation) to rodzaj certyfikatu SSL (Secure Sockets Layer), który …

Czytaj "%s"

Certyfikat DV, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Certyfikat DV, czyli co to? Czym jest certyfikat DV? Do czego służy? DefinicjaCertyfikat DV (Domain Validation) w kontekście domen internetowych odnosi się …

Czytaj "%s"

Cele Google Analytics, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Cele Google Analytics, czyli co to? Do czego służą cele Google Analytics? DefinicjaW zależności od rodzaju prowadzonej przez daną osobę działalności gospodarczej, …

Czytaj "%s"

Captcha, czyli co to?

Słownik Pojęć marketingowych Captcha, czyli co to? Czym jest captcha? Jak działa? DefinicjaCaptcha to rodzaj testu lub mechanizmu, który pomaga odróżnić ludzi od automatów w …

Czytaj "%s"

Capping, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Capping, czyli co to? Co oznacza capping przy prowadzeniu działań reklamowych? DefinicjaCapping odnosi się do ustalania limitu wyświetleń danej reklamy dla pojedynczego …

Czytaj "%s"

Canva, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Canva, czyli co to? Czym jest narzędzie Canva? Do czego służy? DefinicjaCanva to narzędzie do projektowania graficznego online, które umożliwia tworzenie różnego …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie