Anchor tekstowy, w którym zawarte jest słowo kluczowe mające pozycjonować określoną witrynę. Umieszczany jest w treści linku. Jest to informacja dla robotów wyszukiwarek, wskazująca, że dane słowo kluczowe jest powiązane z konkretną podstroną. Exact match anchor znajduje się w ostatniej części linku, oddzielonej od właściwego URL, przyjmując postać /”> exact match anchor
Exact match anchor a pozycjonowanie
Stosowanie tego rodzaju anchorów w linkach jest praktyką, mogącą poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki nim boty mogą szybciej i łatwiej zorientować się, z jakim słowem kluczowym łączyć daną podstronę. Należy jednak pamiętać, że exact match anchor stosowany w nadmiarze może negatywnie wpłynąć na notowania witryny.
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google
- GDN (Google Display Network)
- Geolokalizacja google (geotargeting)
- Google Analytics
- Google Merchant Centre (Centrum Sprzedawców Google)
- Google Mobile Speed Update
- Google Moja Firma (Google for Business)
- Search Console (Google Search Console)
- Graf wiedzy
- gTLD
- GTMetrics