Inaczej autorytet domeny. Pojęcie domain authority opisuje zgodność treści witryny z konkretnym polem tematycznym czy branżą. Jej poziom ma bezpośredni wpływ na pozycję stronę w wyszukiwarce. Zależność jest następująca: im wyższy autorytet, tym wyżej algorytmy Google i innych wyszukiwarek będą rankowały domenę. Nie należy mylić tego wskaźnika z page authority, który określa konkurencyjność strony. DA możesz sprawdzić za pośrednictwem różnych mikronarzędzi SEO, wprowadzając adres strony.
Jak określa się domain authority?
Parametr domain authority zależy w głównej mierze od linkowania. Im więcej linków do głównej domeny i subdomen, tym wyższy będzie wskaźnik DA. Zależność ta dała początek wielu praktykom Black Hat Seo. Obecnie jednak algorytmy Google są na tyle rozwinięte, że metody tego typu nie charakteryzują się wysoką skutecznością – wręcz przeciwnie, mogą prowadzić do bana. DA określa się również na podstawie MozRank i MozTrust.
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google