Słownik pojęć marketingowych
Bot – co to jest, definicja
Bot – definicja. Co to jest?

Skrócone określenie robota. W przestrzeni internetowej tym mianem określa się program symulujący zachowania użytkownika i jego działania.
Szacuje się, że boty generują więcej niż połowę ruchu w sieci. Bot może korzystać z przeglądarki, przeglądać portale internetowe, pobierać pliki, streamować muzykę i filmy, czy wstawiać komentarze.
Boty stosuje się w coraz większej ilości przestrzeni i szacuje się, że w przyszłości zastąpią one aplikacje.
Do czego stosuje się boty?
Bot może zastąpić korzystanie z aplikacji, stanowiąc pośrednika między użytkownikiem a przeglądarką a nawet swego rodzaju asystenta – jak na przykład Siri czy Alexa.
Boty służą również do automatyzacji komunikacji, co szczególnie chętnie wykorzystywane jest w obsłudze klienta. Coraz częściej zastępują one pracowników tego sektora bądź są stosowane jako narzędzie komplementarne dla ich pracy.
Szczególny typ botów stanowią chatboty, automatyzujące odpowiedzi na najczęstsze pytania iw schemacie imitującym ludzkie zachowania.
-
b
- Buzz Marketing – co to jest, definicja
- Buyer persona – co to jest, definicja
- Brief – co to jest, definicja
- Breadcrumbs – co to jest, definicja
- Branding – co to jest, definicja
- Bounce Rate – co to jest, definicja
- Bot – co to jest, definicja
- Blog – co to jest, jak założyć
- Błąd 500 – co to jest, definicja
- Błąd 404 – co to jest, definicja
- Błąd 403 – co to jest, definicja
- Black Hat SEO – co to jest, definicja
- Bing – co to jest, definicja
- Baner reklamowy – co to jest, definicja
- Ban od Google – co to jest, definicja
-
c
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności) – co to jest, definicja
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania) – co to jest, definicja
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów) – co to jest, definicja
- Crawler – co to jest, definicja
- CR (ang. Conversion Rate) – co to jest, definicja
- Copywriting – co to jest, definicja
- Content marketing (marketing treści) – co to jest, definicja
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią) – co to jest, definicja
- Cloaking – co to jest, definicja
- CDN – co to jest, definicja
- CcTLD – co to jest, definicja
- Canonical – co to jest, definicja
- Cache wyszukiwarki – co to jest, definicja
-
d
- Działania ręczne Google – co to jest, definicja
- Dynamic content (dynamiczna treść) – co to jest, definicja
- Duplicate Content, zduplikowana treść – co to jest, definicja
- DSA (ang. Dynamic Search Ads) – co to jest, definicja
- Dopasowanie przybliżone – co to jest, definicja
- Doorway page – co to jest, definicja
- Domain authority – co to jest, definicja
- Domain age – co to jest, definicja
- Disavow – co to jest, definicja
- Depozycjonowanie – co to jest, definicja
- Data Center – co to jest, definicja
- Dane strukturalne – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- e
- z