fbpx

g

Na naszym blogu

Guest posting, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Guest posting, czyli co to? Na czym polega Guest posting? DefinicjaGuest posting jest techniką marketingową, która polega na publikowaniu artykułów na …

Czytaj "%s"

Guest blogging, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Guest blogging, czyli co to? Na czym polega Guest blogging? DefinicjaGuest blogging w swobodnym tłumaczeniu oznacza tworzenie i publikowanie własnych treści …

Czytaj "%s"

Guerilla Marketing, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU Guerilla Marketing, czyli co to? Na czym polega Guerilla Marketing? DefinicjaGuerilla marketing zwany jest także marketingiem partyzanckim, to rodzaj wirusowego marketingu …

Czytaj "%s"

GTMetrix, czyli co to?

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU GTMetrix, czyli co to? Na czym polega GTMetrix? DefinicjaGTMetrix to narzędzie, które zostało stworzone w celu uzyskania szczegółowych informacji o wydajności …

Czytaj "%s"

GTIN, czyli co to?

słownik pojęćmarketingowych GTIN, czyli co to? Na czym polega GTIN? DefinicjaGTIN to skrót od Globalnego numeru Jednostki Handlowej. Numer ten służy do identyfikacji jednostek handlowych. …

Czytaj "%s"

Grywalizacja, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Grywalizacja, czyli co to? Na czym polega grywalizacja w marketingu? DefinicjaGrywalizacja to zjawisko, które wykorzystywane jest głównie w marketingu oraz dziale HR. …

Czytaj "%s"

Grupa dyskusyjna, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Grupa dyskusyjna, czyli co to? Jak działa grupa dyskusyjna? DefinicjaGrupy dyskusyjne Google zostały stworzone do zarządzania grupami mailowymi. To aplikacja webowa pozwalająca …

Czytaj "%s"

Grupa docelowa, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Grupa docelowa, czyli co to? Jak ważna jest grupa docelowa w marketingu? DefinicjaGrupa docelowa to zbiór osób lub też przedsiębiorstw, do których …

Czytaj "%s"

Growth Hacking, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Growth Hacking, czyli co to? Na czym polega growth hacking w marketingu? DefinicjaGrowth Hacking to nowa dziedzina marketingu, która swoje działania skupia …

Czytaj "%s"

Greenwashing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Greenwashing, czyli co to? Na czym polega Greenwashing w marketingu? DefinicjaGreenwashing jest strategią marketingową, której celem jest wywołanie wrażenia u klientów poszukujących …

Czytaj "%s"

Grafika wektorowa, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Grafika wektorowa, czyli co to? Na czym polega grafika wektorowa? DefinicjaGrafika wektorowa to rodzaj grafiki komputerowej opartej na matematycznych równaniach i wektorach, …

Czytaj "%s"

Grafika rastrowa, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Grafika rastrowa, czyli co to? Na czym polega grafika rastrowa? DefinicjaGrafika rastrowa, znana również jako grafika pikselowa, opisuje obrazy zbudowane z pojedynczych …

Czytaj "%s"

Googlebot, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Googlebot, czyli co to? Jak działa Googlebot? DefinicjaGooglebot to robot internetowy, czyli program komputerowy stworzony i używany przez Google do przeszukiwania treści …

Czytaj "%s"

Google Trends, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Trends, czyli co to? Jak działa Google tredns? DefinicjaGoogle Trends umożliwia analizę wzorców wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Działa na zasadzie zliczania …

Czytaj "%s"

Google Tag Manager, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Tag Manager, czyli co to? Jak działa Google Tag Manager? DefinicjaGoogle Tag Manager (GTM) umożliwia zarządzanie tagami na stronie internetowej bez …

Czytaj "%s"

Google Street View, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Street View, czyli co to? Jak działa Google street view? DefinicjaGoogle Street View to usługa internetowa stworzona przez firmę Google, która …

Czytaj "%s"

Google Sites, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Sites, czyli co to? Na czym polegają Google sites? DefinicjaGoogle Sites umożliwia tworzenie prostych stron internetowych bez zaawansowanej wiedzy technicznej. Jest …

Czytaj "%s"

Google Shopping, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Shopping, czyli co to? Jak działa Google shopping? DefinicjaGoogle Shopping to usługa umożliwiająca robienie zakupów online. Głównym celem Google Shopping jest …

Czytaj "%s"

Google Search Console, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Search Console, czyli co to? Jak działa Google search engine w marketingu? DefinicjaGoogle Search Console (GSC) to narzędzie, które umożliwia monitorowanie …

Czytaj "%s"

Google Panda, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Panda, czyli co to? Jak działa Google Panda w marketingu? DefinicjaGoogle Panda, a w zasadzie algorytm Google Panda został wprowadzony, aby …

Czytaj "%s"

Google News, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google News, czyli co to? Jak działa Google News w marketingu? DefinicjaGoogle News to agregator wiadomości, które pochodzą od wydawców z witryn …

Czytaj "%s"

Google Maps API, czyli co to?

słwonik pojęć marketingowych Google Maps API, czyli co to? Jak działa Google Maps API? DefinicjaGoogle Maps API, czyli Application Programming Interface to system pozwalający na …

Czytaj "%s"

Google Images, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Images, czyli co to? Jak działa Google images? DefinicjaGoogle Images inaczej też zwane Google Grafika bądź Google Images Search to usługa …

Czytaj "%s"

Google Drive, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Drive, czyli co to? Na czym polega Google drive? DefinicjaGoogle Drive to propozycja od Google na przechowywanie, zarządzanie oraz udostępnianie danych …

Czytaj "%s"

Google Doodle, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Doodle, czyli co to? Jak działa Google doodle? DefinicjaWyszukiwarka Google posiada swoje logo, które znane jest każdemu użytkownikowi sieci. Natomiast Google …

Czytaj "%s"

Google Discover, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Discover, czyli co to? Jak działa Google discover? DefinicjaGoogle Discover to kolejna z platform od Google stworzona do prezentowania użytkownikom spersonalizowanych …

Czytaj "%s"

Google Dance, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Dance, czyli co to? Jak działa Google dance? DefinicjaGoogle Dance to proces związany z aktualizacją algorytmów. Aktualizacje były przeprowadzane w różnym …

Czytaj "%s"

Google Chrome, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Chrome, czyli co to? Jak działa Google Chrome? DefinicjaO Google Chrome słyszał chyba każdy użytkownik Internetu. Jest to jedna z najbardziej …

Czytaj "%s"

Google Bowling, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Bowling, czyli co to? Na czym polega Google bowling w marketingu? DefinicjaGoogle Bowling to jedna z technik Black Hat Seo, czyli …

Czytaj "%s"

Google Bomb, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Bomb, czyli co to? Jak działa Google Bomb w marketingu? DefinicjaGoogle Bomb to jedna z technik mająca na celu poprawić widoczność …

Czytaj "%s"

Google Analytics 4, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Analytics 4, czyli co to? Jak działa Google Analytics 4 w marketingu? DefinicjaGoogle Analytics 4 jest najnowszą platformą śledzącą od Google. …

Czytaj "%s"

Google Analytics, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Analytics, czyli co to? Jak działa Google Analytics w marketingu? DefinicjaGoogle Analytics to narzędzie od Google, które zapewnia statystyki i pozwala …

Czytaj "%s"

Google Ads, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Google Ads, czyli co to? Jak działają Google ads w marketingu? DefinicjaGoogle Ads to system reklamowy Google. Służy do planowania i uruchamiania, …

Czytaj "%s"

Gołąb (Algorytm Gołąb), czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Gołąb (Algorytm Gołąb), czyli co to? Jak działa algorytm „gołąb”? DefinicjaAlgorytm Gołąb stosowany jest w wyszukiwarkach internetowych. Został wprowadzony przez Google w …

Czytaj "%s"

Ghostwriting, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Ghostwriting, czyli co to? Na czym polega Ghostwriting w marketingu? DefinicjaGhostwriting to zajęcie polegające na pisaniu treści na zlecenie kogoś innego. Treści …

Czytaj "%s"

Geotargeting, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Geotargeting, czyli co to? Na czym polega geotargeting w marketingu? DefinicjaGeotargeting przez niektórych zwany jest także geolokalizacją, jest dopasowaniem lokalnych wyników wyszukiwania …

Czytaj "%s"

Geotagging, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Geotagging, czyli co to? Na czym polega geotagging w marketingu? DefinicjaGeotagging to technologia, która pozwala na dodawanie do zdjęcia informacji geograficznych. Są …

Czytaj "%s"

Geolokalizacja, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Geolokalizacja, czyli co to? Na czym polega geolokalizacja w marketingu? DefinicjaGeolokalizacja to technologia zbierająca dane, które pozwalają bardzo precyzyjnie określić aktualną lokalizację …

Czytaj "%s"

GDN, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych GDN, czyli co to? Na czym polega GDN w marketingu? DefinicjaGDN, CZYLI Google Display Network to sieć reklamowa Google, która jest kluczową …

Czytaj "%s"

GTMetrics – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych GTMetrics – co to jest, definicja GTMetrics – definicja. Co to jest? Bezpłatne narzędzie chętnie wykorzystywane celem dokładnego zmierzenia wydajności strony internetowej. …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie