Słownik pojęć marketingowych
GTMetrics – co to jest, definicja
GTMetrics – definicja. Co to jest?

Bezpłatne narzędzie chętnie wykorzystywane celem dokładnego zmierzenia wydajności strony internetowej. Za jego pośrednictwem można łatwo uzyskać raport, który nie tylko wyznaczy mocne i słabe strony witryny, ale również zarekomenduje rozwiązania mające prowadzić do poprawy wydajności.
Do oceny witryn GTMetrix wykorzystuje Google Page Speed i Yslow. Aby przeprowadzić taką analizę, nie musisz nawet rejestrować konta – wystarczy wprowadzić adres witryny i poczekać na wygenerowanie wyników.
Dlaczego warto stosować GTMetrics?
Jako narzędzie chętnie stosowane przez webmasterów, GTMetrics może pomóc w znalezieniu przyczyn obniżonej wydajności strony. Jej poprawa może z kolei przełożyć się pozytywnie na pozycjonowanie. Narzędzie przeanalizuje między innymi czas ładowania strony a także jej rozmiar, oraz poszczególne protokoły. Na postawie wyników można zaplanować kolejne kroki celem poprawy wydajności.
Warto wiedzieć, że za pośrednictwem GTMetrics można również sprawdzić sposób ładowania strony na poszczególnych urządzeniach i w różnych lokalizacjach. To bardzo ważne zwłaszcza dla stron funkcjonujących globalnie.
-
d
- Działania ręczne Google – co to jest, definicja
- Dynamic content (dynamiczna treść) – co to jest, definicja
- Duplicate Content, zduplikowana treść – co to jest, definicja
- DSA (ang. Dynamic Search Ads) – co to jest, definicja
- Dopasowanie przybliżone – co to jest, definicja
- Doorway page – co to jest, definicja
- Domain authority – co to jest, definicja
- Domain age – co to jest, definicja
- Disavow – co to jest, definicja
- Depozycjonowanie – co to jest, definicja
- Data Center – co to jest, definicja
- Dane strukturalne – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- e
- f
-
g
- GTMetrics – co to jest, definicja
- gTLD – co to jest, definicja
- Graf wiedzy – co to jest, definicja
- Google Moja Firma (Google for Business) – co to jest, definicja
- Google Mobile Speed Update – co to jest, definicja
- Google Analytics – co to jest, definicja
- Geolokalizacja google (geotargeting) – co to jest, definicja
- GDN (Google Display Network) – co to jest, definicja
- h
- i