fbpx

f

Na naszym blogu

Freelancer, czyli kto to?

słownik pojęć marketingowych Freelancer, czyli kto to? Czym zajmuje się Freelancer w marketingu? DefinicjaFreelancer to osoba, która zajmuje się wykonywaniem zadań marketingowym dla różnych firm. …

Czytaj "%s"

Frazy informacyjne, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Frazy informacyjne, czyli co to? Na czym polegają frazy informacyjne w marketingu? DefinicjaFrazy informacyjne z reguły mają pomóc użytkownikom w uzyskaniu konkretnej …

Czytaj "%s"

Fraza, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Fraza, czyli co to? Jak działa fraza? DefinicjaFraza to potoczne określenie dla frazy kluczowej, czyli zwrotu lub też zestawienia kilku słów, na …

Czytaj "%s"

Framework, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Framework, czyli co to? Na czym polega framework w marketingu? DefinicjaMianem Framework określa się platformę programistyczną, która stanowi szkielet do budowy aplikacji. …

Czytaj "%s"

Frame, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Frame, czyli co to? Na czym polega frame w marketingu? DefinicjaFrame jest znacznikiem, który występuje w języku HTML. Był używany w przeszłości …

Czytaj "%s"

FLoC, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych FLoC, czyli co to? Na czym polega FLoC w marketingu? DefinicjaFLoC – Federated Learning of Cohorts to nowa technologia od Google, która …

Czytaj "%s"

Flash, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Flash, czyli co to? Na czym polega flash w marketingu? DefinicjaFlash to technologia, która umożliwia tworzenie stron internetowych. Jest to metoda bardzo …

Czytaj "%s"

Firefox, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Firefox, czyli co to? Jak działa firefox w marketingu? DefinicjaChcąc przeglądać strony internetowe oraz szukać interesujących wiadomości w Internecie koniecznie jest korzystanie …

Czytaj "%s"

Firebase, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Firebase, czyli co to? Na czym polega firebase w marketingu? DefinicjaFirebase to narzędzie, które zostało stworzone z myślą o twórcach gier oraz …

Czytaj "%s"

Filtr Google, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Filtr Google, czyli co to? Na czym polega filtr google? DefinicjaFiltr Google to kara, jaką nakłada Google na konkretną witrynę internetową, kiedy …

Czytaj "%s"

FID, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych FID, czyli co to? Na czym polega FID w marketingu? DefinicjaFID – First Input Delay to jeden ze sposobów Google na ocenę …

Czytaj "%s"

Feedback, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Feedback, czyli co to? Na czym polega feedback w marketingu? DefinicjaFeedback odnosi się do opinii, reakcji i informacji zwrotnej, jakie firma otrzymuje …

Czytaj "%s"

Feed Produktowy, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Feed Produktowy, czyli co to? Na czym polega feed produktowy w marketingu? DefinicjaFeed Produktowy to plik danych, który zawiera informacje o produktach …

Czytaj "%s"

Featured snippet, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Featured snippet, czyli co to? Na czym polega featured snippet w marketingu? DefinicjaFeatured Snippet to fragment treści wyświetlany na stronie wyników wyszukiwania …

Czytaj "%s"

FCP, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych FCP, czyli co to? Na czym polega FCP w marketingu? DefinicjaFirst Contentful Paint (FCP) to kluczowy wskaźnik używany do pomiaru czasu,w którym …

Czytaj "%s"

Favicon, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Favicon, czyli co to? Na czym polega favicon w marketingu DefinicjaFavicon to mała grafika lub ikona, która reprezentuje stronę internetową. Favicon jest …

Czytaj "%s"

FAQ, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych FAQ, czyli co to? Na czym polega FAQ w marketingu? DefinicjaFAQ to skrót od terminu „Frequently Asked Questions”, co oznacza „Najczęściej Zadawane …

Czytaj "%s"

Fanpage, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Fanpage, czyli co to? Na czym polega fanpage w marketingu? DefinicjaFanpage odnosi się zazwyczaj do strony internetowej lub profilu na platformie społecznościowej, …

Czytaj "%s"

Facebook Attribution, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Facebook Attribution, czyli co to? Na czym polega Facebook attribution? DefinicjaFacebook Attribution to narzędzie dostarczane przez platformę Facebook, które pomaga marketingowcom śledzić …

Czytaj "%s"

Facebook, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Facebook, czyli co to? Jak działa Facebook w marketingu? DefinicjaFacebook to społecznościowa platforma internetowa założona przez Marka Zuckerberga w 2004 roku. Jest …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie