Link umieszczany w stopce strony internetowej. Footer link może prowadzić do dowolnego miejsca w sieci. Częstą praktyką jest stosowanie w stopce odnośników do konkretnej podstrony. Link może
jednak prowadzić również do innych witryn.
Czy footer link może pomóc w pozycjonowaniu?
Częstą praktyką stosowaną przez specjalistów SEO jest umieszczanie w stopce linków mających wesprzeć pozycjonowanie witryny. Ta strategia może przynieść pożądane efekty.
Należy jednak pamiętać, że niepotrzebny z punktu widzenia użytkownika link może zostać uznany za taki również przez Google. A to z kolei może obniżyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Dlatego warto zastanowić się, czy footer link jest w jakikolwiek sposób pożyteczny, ułatwiając nawigowanie stroną.
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)
- Dane strukturalne
- Data Center
- Depozycjonowanie
- Disavow
- Domain age
- Domain authority
- Doorway page
- Dopasowanie przybliżone
- DSA (ang. Dynamic Search Ads)
- Duplicate Content, zduplikowana treść
- Dynamic content (dynamiczna treść)
- Działania ręczne Google
- GDN (Google Display Network)
- Geolokalizacja google (geotargeting)
- Google Analytics
- Google Merchant Centre (Centrum Sprzedawców Google)
- Google Mobile Speed Update
- Google Moja Firma (Google for Business)
- Search Console (Google Search Console)
- Graf wiedzy
- gTLD
- GTMetrics