Jak dodać stronę do Google? – 2 najprostsze sposoby
poradnik Jak dodać stronę do Google? – 2 najprostsze sposoby Dodanie strony internetowej do indeksu Google ma kluczowe znaczenie pod kątem maksymalizacji widoczności witryny w …
LE PRIVÉ to marka założona przez polskie projektantki mody pracujące nad wysokiej jakości ubraniami premium, które samodzielnie budują swój brand. Mocno inwestują w biznes – są znane w Polsce, jak i na całym świecie. Aktywnie prowadzą portale social media, zwiększając każdego dnia rozpoznawalność marki oraz zaufanie wśród klientek.
Gdy w 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z LE PRIVÉ, sprzedaż była na przeciętnym poziomie, biorąc pod uwagę standardy branży modowej. Przez 24 miesiące nasz klient zwiększył obroty o 2900%, czyli 29-krotnie. Jest to wynik płynnej współpracy klientek z naszymi specjalistami.
Indywidualne działania zespołu Le Prive oraz zaangażowanie ekspertów doprowadziły do ogromnego wzrostu rozpoznawalności marki oraz zysków ze sprzedaży.
Jest to również świetny przykład tego, że odpowiednio zoptymalizowana kampanie, nawet przy niewielkim budżecie, mogą przynieść doskonałe efekty.
W dzisiejszym Case Study piszemy o synergii idealnej – czyli połączeniu zaangażowania LE PRIVÉ ze specjalistami z Carted.
W pierwszym miesiącu współpracy z LE PRIVÉ wdrożyliśmy działania obejmujące kampanie linków sponsorowanych (Google Ads) z kampaniami PPC (ang. Pay Per Click) w social mediach, czyli Instagram Ads oraz Facebook Ads.
Po przetestowaniu pierwszych koncepcji doszliśmy do wniosku, że kampanie PPC w mediach społecznościowych wypadają pod kątem konwersji zdecydowanie lepiej.
Mając ograniczony budżet, zdecydowaliśmy się zrezygnować z działań środowisku Google – od tej pory skupiliśmy się wyłącznie na reklamie Facebook Ads oraz Instagram Ads.
W czasie podjętych przez nas działam, zespół LE PRIVÉ podejmował różne aktywności mające na celu zwiększenie estetyki marki. Inwestował m.in. w profesjonalne zdjęcia z zawodowymi modelkami, a następnie wysyłał je nam – jako znakomite materiały do kampanii social media.
My opracowaliśmy i testowaliśmy różne koncepcje – tak, żeby osiągnąć, jak największe zasięgi w jak najlepszej cenie.
Klient również aktywnie prowadził media społecznościowe, dbając o swój wizerunek i rozpoznawalność marki (żeby interesantki były przez cały czas zaangażowane w „życie” brandu).
Postawiliśmy głównie na kampanie sezonowe.
Współpracę rozpoczęliśmy w czerwcu 2020 roku. Do tego momentu obroty nie przekraczały kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
Od czerwca, dzięki naszym działaniom i starannemu zwiększaniu widoczności w mediach społecznościowych przez klienta obroty rosły sukcesywnie.
Najczęściej bazowaliśmy na kilkudniowych wyprzedażach – wówczas sprzedaż była na najwyższym poziomie.
W ciągu dwóch lat niemal idealnej synergii pomiędzy naszą firmą (w postaci wsparcia technicznego) a klientem, który dbał o całokształt brandu i dostarczanie nam najwyższej jakości materiałów (np. zdjęć z profesjonalnymi modelkami lub kreatywnych filmików promocyjnych) zdołaliśmy osiągać satysfakcjonujący poziom konwersji każdego dnia.
Warto zauważyć, że w momencie sezonowych wyprzedaży poziom konwersji rósł nawet o kilkaset procent.
Pomimo niskiej widoczności SEO (ang. Search Engine Optimization) serwis LE PRIVÉ ma bardzo wysoką sprzedaż z wejść organicznych z wyszukiwarki – jest to spowodowane rozbudowaną świadomością na temat istnienia marki.
Zapytania typu “le prive sukienki” generują satysfakcjonujący poziom konwersji na stronie. To oczywiście zasługa konsekwentnego dbania o brand przez właścicielki.
Wyniki współpracy LE PRIVÉ & Carted zawdzięczamy głównie synergii współpracy. Jak już wcześniej wspomnieliśmy – klient samodzielnie dbał o wizerunek, a my byliśmy jedynie wsparciem technicznym optymalizującym działania reklamowe oraz analityczne – żeby zmaksymalizować sprzedaż.
Zadowalające rezultaty da się osiągnąć w najbardziej konkurencyjnych branżach nawet z ograniczonym budżetem.
Kluczem do sukcesu jest jednak zaangażowanie – nie tylko agencji marketingowej, ale także klienta w postaci codziennego kreowania brandu online.
Przypominamy, że marka LE PRIVÉ była bardzo ceniona w środowisku już przed współpracą z nami – miała ugruntowaną pozycję i generowała pewną sprzedaż.
Inwestując w marketing social media od Carted, Klient wszedł na zupełnie nowy poziom, notując na sezonowych wyprzedażach kwoty większe nawet o kilkaset tysięcy złotych (w porównaniu do stanu przed rozpoczęciem promocji Facebook Ads i Instagram Ads).
sprawdź też