LOADING

Zakładanie sklepu


Część II. Zakładanie sklepu internetowego – strona techniczna

Pozycjonowanie sklepu to nie tylko linki. We wstępnych materiałach staramy się szerzej spojrzeć na temat pozycjonowania, ruchu. Przyglądamy się także różnym skryptom sklepowym.


Część III. Założenie sklepu na przykładzie WooCommerce

Pozycjonowanie sklepu to nie tylko linki. We wstępnych materiałach staramy się szerzej spojrzeć na temat pozycjonowania, ruchu. Przyglądamy się także różnym skryptom sklepowym.


Część IV. Dodatkowe działania

Pozycjonowanie sklepu to nie tylko linki. We wstępnych materiałach staramy się szerzej spojrzeć na temat pozycjonowania, ruchu. Przyglądamy się także różnym skryptom sklepowym.

Wstęp

Poradnik napisany został z myślą o osobach, które planują otworzyć sklep internetowy. W pierwszej części przyjrzymy się bliżej tematyce szukania pomysłu na sklep, sprawdzaniu konkurencji, kwestiom formalnym.

W dalszej części zobaczymy jak wygląda stawianie sklepu w praktyce. Które oprogramowanie sklepowe jest warte uwagi i ile kosztuje postawienie sklepu.

Dużo informacji przedstawiamy na bazie własnych doświadczeń – w Carted poza marketingiem internetowym prowadzimy też mały sklep internetowy – flowersatelier.com.

sklep-flowers-atelier

 

Dodatkowo na przestrzeni ostatnich lat pozycjonowaliśmy wiele różnych sklepów internetowych. Zetknęliśmy się z wieloma systemami sklepowymi.

W poradniku polecamy konkretne rozwiązania, bo w naszym przypadku sprawdziły się najlepiej. Nie znaczy to, że nie warto sprawdzić samodzielnie innych propozycji.

Zachęcamy do przeprowadzenia własnego researchu. Mamy nadzieję, że ten poradnik da solidne podstawy przy rozwijaniu własnego ebiznesu.