słownik pojęć marketingowych
Supplemental Index – co to jest, definicja
Supplemental Index – definicja. Co to jest?

Poboczny indeks wyszukiwarki, czyli lista adresów uznanych przez algorytmy Google za mniej wartościowe. Witryny, które tam trafiają najczęściej zawierają zduplikowane, niezaufane lub nieoryginalne treści. Nie pojawiają się one w głównym polu wyszukiwania, jednak na własne życzenie można je zobaczyć – należy wtedy wykorzystać możliwość ponownego wyszukania, uwzględniając dotychczas pominięte elementy. Aby sprawdzić, czy strona znalazła się w owym indeksie, należy wpisać adres do wyszukiwarki. Jeśli nie pojawi się na ekranie głównym, należy poszukać powodów.
Jakie portale trafiają do Supplemental Index?
Nie każda strona, która znalazła się w pobocznym indeksie, zawiera treści niezgodne z polityką Google. Czasami można tam znaleźć też nowe, jeszcze niezaindeksowane witryny lub wręcz przeciwnie – te o nieaktualizowanym i przestarzałym działaniu. Także portale bez dużej ilości backlinków mogą zostać pominięte w wyszukiwaniu, podobnie jak te cieszące się najmniejszym zainteresowaniem. Ostatnia kategoria wyników niepojawiających się na głównym ekranie to te ze zbyt dużą liczbą zmiennych w adresie.
-
p
- SEA (Search Engine Advertising) – co to jest, definicja
- Page rank – co to jest, definicja
- PPC (ang. Pay Per Click) – co to jest, definicja
- Przekierowanie 302 – co to jest, definicja
- Przekierowanie 301 – co to jest, definicja
- Personalizacja wyników wyszukiwania – co to jest, definicja
- Partial match anchor – co to jest, definicja
- Presell pages – co to jest, definicja
- Pingwin Google – co to jest, definicja
- Pingowanie – co to jest, definicja
- Pozycjonowanie (ang. SEO) – co to jest, definicja
- PLA (ang. Product Listing Ads) – co to jest, definicja
- Performance marketing – co to jest, definicja
- Adsense – co to jest, definicja
-
r
- Rich snippets – co to jest, definicja
- Referrer – co to jest, definicja
- RDFa – co to jest, definicja
- Rankbrain – co to jest, definicja
- ROPO (ang. research online, purchase offline) – co to jest, definicja
- ROI (ang. return on investment – zwrot z inwestycji) – co to jest, definicja
- RODO – co to jest, definicja
- Robots.txt – co to jest, definicja
- Responsive Web Design (RWD) – co to jest, definicja
- Remarketing (Retargeting) – co to jest, definicja
- Reklama displayowa – co to jest, definicja
-
S
- Supplemental Index – co to jest, definicja
- Speed Update – co to jest, definicja
- Spam – co to jest, definicja
- Site-wide link – co to jest, definicja
- Search Quality Team – co to jest, definicja
- Search Engine Reputation Management (SERM) – co to jest, definicja
- System wymiany linków SWL – co to jest, definicja
- Subdomena – co to jest, definicja
- Snippet – co to jest, definicja
- Seznam – co to jest, definicja
- Semrush – co to jest, definicja
- SaaS – co to jest, definicja
- Strona docelowa – co to jest, definicja
- SSL (ang. Secure Sockets Layer) – co to jest, definicja
- SMO (Social Media Optimization) – co to jest, definicja
- Sitemap xml – co to jest, definicja
- SERP – (Search Engine Result Page) – co to jest, definicja
- SEO (Search Engine Optimisation) – co to jest, definicja
- SEM (Search Engine Marketing) – co to jest, definicja
- Search Console (Google Search Console) – co to jest, definicja
- SEM (Search Engine Marketing) – co to jest, definicja
- t
-
u
- User-Agent – co to jest, definicja
- UX (ang. User experience) – co to jest, definicja
- USP (ang. Unique Selling Proposition) – co to jest, definicja
- Usability – co to jest, definicja
- URL, adres URL (ang. Uniform Resource Locator) – co to jest, definicja
- Unikalni użytkownicy (Unique Visitors) – co to jest, definicja
- v