Poboczny indeks wyszukiwarki, czyli lista adresów uznanych przez algorytmy Google za mniej wartościowe. Witryny, które tam trafiają najczęściej zawierają zduplikowane, niezaufane lub nieoryginalne treści. Nie pojawiają się one w głównym polu wyszukiwania, jednak na własne życzenie można je zobaczyć – należy wtedy wykorzystać możliwość ponownego wyszukania, uwzględniając dotychczas pominięte elementy. Aby sprawdzić, czy strona znalazła się w owym indeksie, należy wpisać adres do wyszukiwarki. Jeśli nie pojawi się na ekranie głównym, należy poszukać powodów.
Jakie portale trafiają do Supplemental Index?
Nie każda strona, która znalazła się w pobocznym indeksie, zawiera treści niezgodne z polityką Google. Czasami można tam znaleźć też nowe, jeszcze niezaindeksowane witryny lub wręcz przeciwnie – te o nieaktualizowanym i przestarzałym działaniu. Także portale bez dużej ilości backlinków mogą zostać pominięte w wyszukiwaniu, podobnie jak te cieszące się najmniejszym zainteresowaniem. Ostatnia kategoria wyników niepojawiających się na głównym ekranie to te ze zbyt dużą liczbą zmiennych w adresie.
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic
- Performance marketing
- PLA (ang. Product Listing Ads)
- Pozycjonowanie (ang. SEO)
- PPC (ang. Pay Per Click)
- Page Rank
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Pressel Pages
- Partial Match Anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
- Reklama displayowa
- Remarketing (Retargeting)
- Responsive Web Design (RWD)
- Robots.txt
- RODO
- ROI (ang. return on investment – zwrot z inwestycji)
- ROPO (ang. research online, purchase offline)
- Rankbrain
- RDFa
- Referrer
- Rich Snippets
- SEM (Search Engine Marketing)
- SEO (Search Engine Optimisation)
- SERP – (Search Engine Result Page)
- Sitemap xml
- SMO (Social Media Optimization)
- SSL (ang. Secure Sockets Layer)
- Strona docelowa
- SAAS
- Semrush
- Seznam
- Snippet
- Subdomena
- System Wymiany Linków SWL
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation
- Search Quality Team
- Site-Wide link
- Spam
- Speed Update
- Supplemental Index
- Unikalni użytkownicy (Unique Visitors)
- URL, adres URL (ang. Uniform Resource Locator)
- Usability
- USP (ang. Unique Selling Proposition)
- UX (ang. User experience)
- User Agent
- Video SEO