Czeski portal działający także jako wyszukiwarka. To jedna z najpopularniejszych witryn, która co prawda nie przebija jeszcze Google, ale przez wielu Czechów jest uważana za znacznie lepszą stronę. Oprócz wyszukiwania konkretnych danych prezentuje też najważniejsze informacje z kraju. Same wyniki są zaś znacznie lepiej dostosowane do lokalnych potrzeb, co stanowi o przewadze witryny. Jako największy krajowy dostawca tego typu usług najlepiej zna preferencje Czechów, więc pokazywane przez niego wyniki cechują się często wyższą skutecznością.
Seznam a pozycjonowanie
Dostarczanie usług na zagraniczny rynek powinno być dostosowane do potrzeb mieszkańców. Optymalizacja treści powinna często obejmować specyfiki lokalnych miejsc. W przypadku Czech, oprócz dopasowywania wszystkiego do lokalnej wersji Google, powinno się wziąć pod uwagę także ich największą rodzimą wyszukiwarkę. Obejmuje to m.in. tworzenie poprawnych gramatycznie i stylistycznie tekstów w odpowiednim języku oraz dopasowywanie ich do odpowiednich algorytmów.
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic
- Performance marketing
- PLA (ang. Product Listing Ads)
- Pozycjonowanie (ang. SEO)
- PPC (ang. Pay Per Click)
- Page Rank
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Pressel Pages
- Partial Match Anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
- Reklama displayowa
- Remarketing (Retargeting)
- Responsive Web Design (RWD)
- Robots.txt
- RODO
- ROI (ang. return on investment – zwrot z inwestycji)
- ROPO (ang. research online, purchase offline)
- Rankbrain
- RDFa
- Referrer
- Rich Snippets
- SEM (Search Engine Marketing)
- SEO (Search Engine Optimisation)
- SERP – (Search Engine Result Page)
- Sitemap xml
- SMO (Social Media Optimization)
- SSL (ang. Secure Sockets Layer)
- Strona docelowa
- SAAS
- Semrush
- Seznam
- Snippet
- Subdomena
- System Wymiany Linków SWL
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation
- Search Quality Team
- Site-Wide link
- Spam
- Speed Update
- Supplemental Index
- Unikalni użytkownicy (Unique Visitors)
- URL, adres URL (ang. Uniform Resource Locator)
- Usability
- USP (ang. Unique Selling Proposition)
- UX (ang. User experience)
- User Agent
- Video SEO