Czeski portal działający także jako wyszukiwarka. To jedna z najpopularniejszych witryn, która co prawda nie przebija jeszcze Google, ale przez wielu Czechów jest uważana za znacznie lepszą stronę. Oprócz wyszukiwania konkretnych danych prezentuje też najważniejsze informacje z kraju. Same wyniki są zaś znacznie lepiej dostosowane do lokalnych potrzeb, co stanowi o przewadze witryny. Jako największy krajowy dostawca tego typu usług najlepiej zna preferencje Czechów, więc pokazywane przez niego wyniki cechują się często wyższą skutecznością.

Seznam a pozycjonowanie

Dostarczanie usług na zagraniczny rynek powinno być dostosowane do potrzeb mieszkańców. Optymalizacja treści powinna często obejmować specyfiki lokalnych miejsc. W przypadku Czech, oprócz dopasowywania wszystkiego do lokalnej wersji Google, powinno się wziąć pod uwagę także ich największą rodzimą wyszukiwarkę. Obejmuje to m.in. tworzenie poprawnych gramatycznie i stylistycznie tekstów w odpowiednim języku oraz dopasowywanie ich do odpowiednich algorytmów.