słownik pojęć marketingowych
Semrush – co to jest, definicja
Semrush – definicja. Co to jest?

Narzędzie pozwalające na kompleksową obsługę zagadnień związanych z SEO. Analizuje ono widoczność danej witryny pod kątem takich parametrów jak strategia fraz kluczowych. Opracowuje także strategię marketingową danego podmiotu oraz gromadzi dane na jego temat w jednym miejscu, ułatwiając porządkowanie informacji. Specjalny asystent SEO potrafi także ocenić potencjał konkretnych treści, wskazując, na czym należy się skupić. Duża zaleta tego narzędzia to możliwość porównania konkretnych parametrów z konkurencją, dzięki czemu łatwiej zbudować odpowiednią kampanię promocyjną w kontrze do rywali.
Poszczególne opcje narzędzia Semrush
Dzięki systemowi można kompleksowo przeskanować całą witrynę. Jej właściciel zyskuje później dostęp do szczegółowego raportu. Oprócz tego narzędzie przeprowadza audyt miejsc, w jakich mogą znaleźć się odnośniki prowadzące do strony, co pozwala wyeliminować te z niskiej jakości źródeł. Ograniczają one pozycję strony w przeglądarce, zatem warto ich unikać. Użytkownik uzyskuje również dostęp do kalendarza marketingowego. Umożliwia on dokładne zaplanowanie wszystkich działań tak, by zadziałały one najlepiej.
-
p
- SEA (Search Engine Advertising) – co to jest, definicja
- Page rank – co to jest, definicja
- PPC (ang. Pay Per Click) – co to jest, definicja
- Przekierowanie 302 – co to jest, definicja
- Przekierowanie 301 – co to jest, definicja
- Personalizacja wyników wyszukiwania – co to jest, definicja
- Partial match anchor – co to jest, definicja
- Presell pages – co to jest, definicja
- Pingwin Google – co to jest, definicja
- Pingowanie – co to jest, definicja
- Pozycjonowanie (ang. SEO) – co to jest, definicja
- PLA (ang. Product Listing Ads) – co to jest, definicja
- Performance marketing – co to jest, definicja
- Adsense – co to jest, definicja
-
r
- Rich snippets – co to jest, definicja
- Referrer – co to jest, definicja
- RDFa – co to jest, definicja
- Rankbrain – co to jest, definicja
- ROPO (ang. research online, purchase offline) – co to jest, definicja
- ROI (ang. return on investment – zwrot z inwestycji) – co to jest, definicja
- RODO – co to jest, definicja
- Robots.txt – co to jest, definicja
- Responsive Web Design (RWD) – co to jest, definicja
- Remarketing (Retargeting) – co to jest, definicja
- Reklama displayowa – co to jest, definicja
-
S
- Supplemental Index – co to jest, definicja
- Speed Update – co to jest, definicja
- Spam – co to jest, definicja
- Site-wide link – co to jest, definicja
- Search Quality Team – co to jest, definicja
- Search Engine Reputation Management (SERM) – co to jest, definicja
- System wymiany linków SWL – co to jest, definicja
- Subdomena – co to jest, definicja
- Snippet – co to jest, definicja
- Seznam – co to jest, definicja
- Semrush – co to jest, definicja
- SaaS – co to jest, definicja
- Strona docelowa – co to jest, definicja
- SSL (ang. Secure Sockets Layer) – co to jest, definicja
- SMO (Social Media Optimization) – co to jest, definicja
- Sitemap xml – co to jest, definicja
- SERP – (Search Engine Result Page) – co to jest, definicja
- SEO (Search Engine Optimisation) – co to jest, definicja
- SEM (Search Engine Marketing) – co to jest, definicja
- Search Console (Google Search Console) – co to jest, definicja
- SEM (Search Engine Marketing) – co to jest, definicja
- t
-
u
- User-Agent – co to jest, definicja
- UX (ang. User experience) – co to jest, definicja
- USP (ang. Unique Selling Proposition) – co to jest, definicja
- Usability – co to jest, definicja
- URL, adres URL (ang. Uniform Resource Locator) – co to jest, definicja
- Unikalni użytkownicy (Unique Visitors) – co to jest, definicja
- v