Narzędzie pozwalające na kompleksową obsługę zagadnień związanych z SEO. Analizuje ono widoczność danej witryny pod kątem takich parametrów jak strategia fraz kluczowych. Opracowuje także strategię marketingową danego podmiotu oraz gromadzi dane na jego temat w jednym miejscu, ułatwiając porządkowanie informacji. Specjalny asystent SEO potrafi także ocenić potencjał konkretnych treści, wskazując, na czym należy się skupić. Duża zaleta tego narzędzia to możliwość porównania konkretnych parametrów z konkurencją, dzięki czemu łatwiej zbudować odpowiednią kampanię promocyjną w kontrze do rywali.
Poszczególne opcje narzędzia Semrush
Dzięki systemowi można kompleksowo przeskanować całą witrynę. Jej właściciel zyskuje później dostęp do szczegółowego raportu. Oprócz tego narzędzie przeprowadza audyt miejsc, w jakich mogą znaleźć się odnośniki prowadzące do strony, co pozwala wyeliminować te z niskiej jakości źródeł. Ograniczają one pozycję strony w przeglądarce, zatem warto ich unikać. Użytkownik uzyskuje również dostęp do kalendarza marketingowego. Umożliwia on dokładne zaplanowanie wszystkich działań tak, by zadziałały one najlepiej.
- Organiczne wyniki Google (inaczej bezpłatne, naturalne), Ruch organiczny
- Open Source
- Outbound Marketing
- Optymalizacja pod wyszukiwarki
- Organic Traffic
- Performance marketing
- PLA (ang. Product Listing Ads)
- Pozycjonowanie (ang. SEO)
- PPC (ang. Pay Per Click)
- Page Rank
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Pressel Pages
- Partial Match Anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
- Reklama displayowa
- Remarketing (Retargeting)
- Responsive Web Design (RWD)
- Robots.txt
- RODO
- ROI (ang. return on investment – zwrot z inwestycji)
- ROPO (ang. research online, purchase offline)
- Rankbrain
- RDFa
- Referrer
- Rich Snippets
- SEM (Search Engine Marketing)
- SEO (Search Engine Optimisation)
- SERP – (Search Engine Result Page)
- Sitemap xml
- SMO (Social Media Optimization)
- SSL (ang. Secure Sockets Layer)
- Strona docelowa
- SAAS
- Semrush
- Seznam
- Snippet
- Subdomena
- System Wymiany Linków SWL
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation
- Search Quality Team
- Site-Wide link
- Spam
- Speed Update
- Supplemental Index
- Unikalni użytkownicy (Unique Visitors)
- URL, adres URL (ang. Uniform Resource Locator)
- Usability
- USP (ang. Unique Selling Proposition)
- UX (ang. User experience)
- User Agent
- Video SEO