fbpx

słownik pojęć marketingowych

Semrush – co to jest, definicja

Semrush – definicja. Co to jest?

Semrush - co to jest, definicja

Narzędzie pozwalające na kompleksową obsługę zagadnień związanych z SEO. Analizuje ono widoczność danej witryny pod kątem takich parametrów jak strategia fraz kluczowych. Opracowuje także strategię marketingową danego podmiotu oraz gromadzi dane na jego temat w jednym miejscu, ułatwiając porządkowanie informacji. Specjalny asystent SEO potrafi także ocenić potencjał konkretnych treści, wskazując, na czym należy się skupić. Duża zaleta tego narzędzia to możliwość porównania konkretnych parametrów z konkurencją, dzięki czemu łatwiej zbudować odpowiednią kampanię promocyjną w kontrze do rywali.

Poszczególne opcje narzędzia Semrush

Dzięki systemowi można kompleksowo przeskanować całą witrynę. Jej właściciel zyskuje później dostęp do szczegółowego raportu. Oprócz tego narzędzie przeprowadza audyt miejsc, w jakich mogą znaleźć się odnośniki prowadzące do strony, co pozwala wyeliminować te z niskiej jakości źródeł. Ograniczają one pozycję strony w przeglądarce, zatem warto ich unikać. Użytkownik uzyskuje również dostęp do kalendarza marketingowego. Umożliwia on dokładne zaplanowanie wszystkich działań tak, by zadziałały one najlepiej.