fbpx

a

Na naszym blogu

Autoresponder, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Autoresponder, czyli co to? Czym jest autoresponder? Jak działa? DefinicjaJest to program lub funkcja, która automatycznie wysyła wiadomość lub serię wiadomości, w …

Czytaj "%s"

Automatyczne tagowanie, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Automatyczne tagowanie, czyli co to? Jak działa automatyczne tagowanie? Do czego można je wykorzystać? DefinicjaJest to przypisywanie automatycznych etykiet lub znaczników do …

Czytaj "%s"

Automatyczne odnawianie, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Automatyczne odnawianie, czyli co to? Na czym polega autoodnawianie usług online? DefinicjaJest to proces, w którym usługa lub subskrypcja jest przedłużana automatycznie …

Czytaj "%s"

Auto-Generated Content, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Auto-Generated Content, czyli co to? Czym jest auto generated content? Jak wykorzystać go w promocji strony? DefinicjaAuto-Generated Content (AGC) to treści generowane …

Czytaj "%s"

Audiomarketing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Audiomarketing, czyli co to? Czym jest audiomarketing? Jakie ma wykorzystanie przy zwiększeniu sprzedaży? DefinicjaAudiomarketing (marketing dźwiękowy) odnosi się do użycia dźwięku i …

Czytaj "%s"

Audience Network, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Audience Network, czyli co to? Czym jest audience network? Jak działa i jak można go wykorzystać w reklamie? DefinicjeJest to platforma reklamowa …

Czytaj "%s"

Atrybut Target, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Atrybut Target, czyli co to? Co robi atrybut target w kodzie HTML? DefinicjaMa zastosowanie w tagach używanych do tworzenia hiperłączy i określa, …

Czytaj "%s"

Atrybut href, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Atrybut href, czyli co to? Czym jest atrybut href? Jak używany jest w marketingu i na stronach www? DefinicjaJest używany w języku …

Czytaj "%s"

Atrybucja konwersji, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Atrybucja konwersji, czyli co to? Czym jest atrybucja konwersji w marketingu? Jak wpływa na sprzedaż? DefinicjaJest to proces identyfikowania i przypisywania różnym …

Czytaj "%s"

Atrybucja, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Atrybucja, czyli co to? Czym jest atrybucja? Jak analizować sprzedaż z jej pomocą? DefinicjaAtrybucja odnosi się do identyfikowania, które czynniki lub kanały …

Czytaj "%s"

Asystent Google, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Asystent Google, czyli co to? Czym jest asystent Google? DefinicjaJest to cyfrowy asystent głosowy opracowany przez firmę Google. Program ten oparty jest …

Czytaj "%s"

ASP, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych ASP, czyli co to? Czym jest technologia ASP? DefinicjaJest to technologia stworzona przez Microsoft do tworzenia dynamicznych stron internetowych. Programiści mogą używać …

Czytaj "%s"

Aromamarketing, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Aromamarketing, czyli co to? Czym jest aromamarketing? Jak jest wykorzystywany do sprzedaży? DefinicjaAromamarketing (marketing zapachowy lub sensoryczny) to strategia marketingowa, która wykorzystuje …

Czytaj "%s"

Answer box, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Answer box, czyli co to? Co oznacza answer box w marketingu? DefinicjaAnswer box (inaczej featured snippet) to wyświetlany na górze wyników wyszukiwania …

Czytaj "%s"

Angażujące treści, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Angażujące treści, czyli co to? Jak tworzyć angażujące treści? Czym się charakteryzują? DefinicjaAngażujące treści przyciągają uwagę odbiorców i mobilizują do podjęcia jakiejś …

Czytaj "%s"

Analiza zawartości, czyli co to?

słownik pojęć marketingowych Analiza zawartości, czyli co to? Jak działa analiza zawartości w marketingu? DefinicjaAnaliza zawartości (ang. content analysis) jest metodą badawczą wykorzystywaną w różnych …

Czytaj "%s"

Amazon – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych Amazon – co to jest, definicja Amazon w Polsce – ciekawostki DefinicjaAmazon to platforma sprzedażowa działająca od 1994 r. Początkowo działała jako …

Czytaj "%s"

Allow – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych Allow – co to jest, definicja Co w marketingu internetowym oznacza Allow? DefinicjaW kontekście aplikacji komputerowych lub mobilnych „Allow” odnosi się do …

Czytaj "%s"

Allegro – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych Allegro – co to jest, definicja Allegro – informacje o serwisie DefinicjaAllegro to popularna polska platforma e-commerce, która umożliwia sprzedaż i zakup …

Czytaj "%s"

AJAX – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych AJAX – co to jest, definicja Do czego używa się AJAX? Jaką rolę pełni przy funkcjonowaniu stron WWW? DefinicjaAJAX (Asynchronous JavaScript and …

Czytaj "%s"

AI – co to jest, definicja

słownik pojęć marketingowych AI – sztuczna inteligencja – co to jest, definicja Co oznacza AI? Jak działa sztuczna inteligencja? DefinicjaAI to sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence), …

Czytaj "%s"

Ahrefs – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych Ahrefs – co to jest, definicja . Do czego służy narzędzie Ahrefs? Do czego można je użyć? DefinicjaAhrefs jest popularnym narzędziem służącym …

Czytaj "%s"

ABM – co to jest, definicja

Słownik pojęć marketingowych ABM – co to jest, definicja Co to jest Account-Based Marketing? ABM jest skrótem od wyrażenia Account-Based Marketing, czyli strategii marketingowej skupiającej …

Czytaj "%s"

Anchor Text – Kotwica linku

Słownik pojęć marketingowych Anchor Text – Kotwica linku Co to jest anchor – kotwica w przypadku linkowania? Klikalny tekst widoczny w miejscu hiperłącza na stronach …

Czytaj "%s"

Powiązane tagi

Powiązane kategorie