Słownik pojęć marketingowych
Internal links – co to jest, definicja
Internal links – definicja. Co to jest?

Linki wewnętrzne, czyli stosowane w obrębie danej witryny. Prowadzą do innych podstron z tej samej domeny, niż ta, na której zostały zamieszczone. Obok external links, jest to filar pozycjonowania. Internal links umieszcza się najczęściej w artykułach blogowych. Mogą odsyłać użytkownika do innych treści powiązanych tematycznie. W przypadku serwisów e-commerce linkowanie wewnętrzne stosuje się często w poradnikach zakupowych, umieszczając w nich odnośniki do konkretnych produktów oferowanych w sklepie. Przykładem internal links może być również ten umieszczany w footerze.
Dlaczego warto stosować internal links?
Linkowanie wewnętrzne jest jednym z czynników podnoszących wartość strony w wyszukiwarce. Z tego względu pozycjonerzy kładą na nie szczególny nacisk. Internal links wpływają pozytywnie na funkcjonalność strony, ułatwiając użytkownikowi nawigację. Ten rodzaj linkowania gwarantuje więc korzyści zarówno z poziomu user experience, jak i widoczności w wyszukiwarce.
- f
-
g
- GTMetrics – co to jest, definicja
- gTLD – co to jest, definicja
- Graf wiedzy – co to jest, definicja
- Google Moja Firma (Google for Business) – co to jest, definicja
- Google Mobile Speed Update – co to jest, definicja
- Google Analytics – co to jest, definicja
- Geolokalizacja google (geotargeting) – co to jest, definicja
- GDN (Google Display Network) – co to jest, definicja
- h
- i
-
k
- KPI – (ang. Key Performance Indicator) – co to jest, definicja
- Konwersja, Współczynnik konwersji, Optymalizacja Konwersji – co to jest
- Komenda cache – co to jest, definicja
- Kliknięcie – co to jest, definicja
- Keyword stuffing – co to jest, definicja
- Keyword density – co to jest, definicja
- Katalog stron – co to jest, definicja
- Karty rozszerzone – co to jest, definicja
-
l
- LTV (ang. Lifetime value) – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- Linkowanie (ang. Link building), backlink – co to jest, definicja
- Linki sponsorowane – co to jest, definicja
- Linki naturalne – co to jest, definicja
- Link profile – co to jest, definicja
- Link baiting – co to jest, definicja
- Landing page – co to jest, definicja