fbpx

SŁOWNIK POJĘĆ W MARKETINGU

In-person event, czyli co to?

Na czym polega In-person event?

Definicja

In-person event to rodzaj spotkania, które odbywa się z grupą docelową. Ma ono miejsce w rzeczywistości, nie są to więc spotkania organizowane przy pomocy narzędzi online. Wydarzenia In-person event mogą mieć różną formę w zależności od potrzeb, czy też specyfiki klientów oraz branży.

3 ciekawostki o In-person event 

1. Po co organizowane są In-person event?

Osobiste spotkania z potencjalnymi klientami dają wiele korzyści firmie. Przede wszystkim można w ten sposób lepiej zbadać potrzeby odbiorców usług, czy też produktów, a także spotkania tego rodzaju pozwalają na wymianę doświadczeń. Co więcej, dzięki In-person event skutecznie zacieśnia się więzi między grupą docelową, a marką. Jest to też dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności, oraz zdobycie nowych partnerów biznesowych.

W dobie cyfrowej rzeczywistości spotkania osobiste są cenione przez wiele osób. Pozwalają dodatkowo podkreślić zaangażowanie, a także zdobyć dodatkowe kontakty, które mogą przyczynić się do rozwoju przedsiębiorstwa.

2. Formy In-person event

Osobiste spotkania z potencjalnymi klientami mogą przybierać różne formy. Do najpopularniejszych zalicza się:

  • szkolenia,
  • targi,
  • konferencje.

Najważniejszym momentem w czasie takich spotkań są wystąpienia. W czasie ich trwania powinny znaleźć się prezentacje multimedialne, ale też branżowe prognozy, czy case study, które pozwalają na ukazanie danego zagadnienia od strony praktycznej.

3. Elementy In-person event

Spotkania organizowane z grupą docelową pozwalają także prowadzić działania marketingowe. Dlatego też w czasie szkoleń, konferencji, czy targów zawiera się elementy marketingowe. Mogą to być między innymi ulotki promocyjne.