Słownik pojęć marketingowych
Graf wiedzy – co to jest, definicja
Graf wiedzy – definicja. Co to jest?

Inaczej Knowledge Graph. Popularne narzędzie Google ułatwiające i przyspieszające wyszukiwanie szczegółowych informacji. Skraca on ten proces, wykluczając konieczność odwiedzania stron wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Graf wiedzy umożliwia zdobycie precyzyjnych danych przez użytkownika przy zredukowanej liczbie czynności. Funkcję tę wprowadzono w Google w 2012 roku.
-
d
- Działania ręczne Google – co to jest, definicja
- Dynamic content (dynamiczna treść) – co to jest, definicja
- Duplicate Content, zduplikowana treść – co to jest, definicja
- DSA (ang. Dynamic Search Ads) – co to jest, definicja
- Dopasowanie przybliżone – co to jest, definicja
- Doorway page – co to jest, definicja
- Domain authority – co to jest, definicja
- Domain age – co to jest, definicja
- Disavow – co to jest, definicja
- Depozycjonowanie – co to jest, definicja
- Data Center – co to jest, definicja
- Dane strukturalne – co to jest, definicja
- Long tail (długi ogon) – co to jest, definicja
- e
- f
-
g
- GTMetrics – co to jest, definicja
- gTLD – co to jest, definicja
- Graf wiedzy – co to jest, definicja
- Google Moja Firma (Google for Business) – co to jest, definicja
- Google Mobile Speed Update – co to jest, definicja
- Google Analytics – co to jest, definicja
- Geolokalizacja google (geotargeting) – co to jest, definicja
- GDN (Google Display Network) – co to jest, definicja
- h
- i