fbpx

słownik pojęć marketingowych

Auto-Generated Content, czyli co to?

Czym jest auto generated content? Jak wykorzystać go w promocji strony?

content auto generated

Definicja

Auto-Generated Content (AGC) to treści generowane automatycznie przy użyciu algorytmów komputerowych, bez udziału człowieka. Te algorytmy mogą być oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. AGC może obejmować różne treści jak np. artykuły, opisy produktów, recenzje czy komentarze.

3 ciekawostki, które warto wiedzieć o Auto-Generated Content

1. Gdzie wykorzystuje się AGC?

AGC ma zastosowanie w różnych branżach i służy różnym celom. W marketingu internetowym dodatkowe treści mogą przekładać się na większy ruch na witrynie i zwiększyć obecność online, w e-sklepach AGC może być wykorzystane jako opisy produktów. Treści generowane automatycznie wykorzystuje się również w SM czy na witrynach newsowych.

2. Czy AGC ma zastosowanie w badaniach?

AGC może być wykorzystywane w badaniach naukowych do generowania raportów, analiz i innych typów dokumentów technicznych.

3. Czy AGC ma stałą jakość?

Jakość treści generowanych przez AGC może być różna — czasem wymaga ręcznej edycji lub poprawek.