fbpx

Słownik pojęć marketingowych

Algorytm Google – co to jest, definicja

Algorytm Google – definicja. Co to jest, gdzie sprawdzić

pingwin-spadek-ruchu, słownik

A w zasadzie algorytmy, ponieważ Google korzysta z całej ich serii, aby stale usprawniać wyszukiwanie.

Jest to system wyszukiwania informacji w indeksie wyszukiwania Google, pozwalający znaleźć najbardziej trafne odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Silnik wyszukiwania opiera się właśnie na nim.

Z tego względu algorytm Google jest stale dopracowywany, aby sprostać przeszukiwaniu stale rosnącej liczby witryn internetowych.

Jego aktualizacje przeprowadzane są w zasadzie codziennie, kilkaset razy w ciągu roku.

Jak działa algorytm Google?

Po wpisaniu przez użytkownika określonego zapytania czy frazy, algorytm Google analizuje nie tylko jego treść, ale również twoją lokalizację, wiarygodność źródła, oraz trafność stron.

Każdemu z tych czynników przypisywana jest określona waga, zależąca od charakteru zapytania.

Wszystkie te czynniki mają wpływ na to, jak, koniec końców, będą kształtować się wyniki wyszukiwania.