A w zasadzie algorytmy, ponieważ Google korzysta z całej ich serii, aby stale usprawniać wyszukiwanie.
Jest to system wyszukiwania informacji w indeksie wyszukiwania Google, pozwalający znaleźć najbardziej trafne odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Silnik wyszukiwania opiera się właśnie na nim.
Z tego względu algorytm Google jest stale dopracowywany, aby sprostać przeszukiwaniu stale rosnącej liczby witryn internetowych.
Jego aktualizacje przeprowadzane są w zasadzie codziennie, kilkaset razy w ciągu roku.
Jak działa algorytm Google?
Po wpisaniu przez użytkownika określonego zapytania czy frazy, algorytm Google analizuje nie tylko jego treść, ale również twoją lokalizację, wiarygodność źródła, oraz trafność stron.
Każdemu z tych czynników przypisywana jest określona waga, zależąca od charakteru zapytania.
Wszystkie te czynniki mają wpływ na to, jak, koniec końców, będą kształtować się wyniki wyszukiwania.
- Strony, blogi Web 2.0
- SAAS
- Semrush
- Seznam
- Snippet
- Subdomena
- System Wymiany Linków SWL
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation
- Search Quality Team
- Site-Wide link
- Spam
- Speed Update
- Supplemental Index
- Ad Network – Sieć reklamowa
- Adres IP
- Adsense
- Adwords
- Afiliacja, Marketing Afiliacyjny
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Anchor Text – Kotwica linku
- Architektura informacji
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut alt
- Atrybut dofollow
- Audyt strony www - optymalizacja SEO
- Audyt UX
- Ban od Google
- Baner reklamowy
- Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Blog - co to jest, jak założyć
- Bot
- Bounce Rate
- Branding
- Breadcrumbs
- Brief
- Buyer persona
- Buzz Marketing
- Cache wyszukiwarki
- Canonical
- CcTLD
- CDN
- Cloaking
- CMS (ang. Content Management System – System zarządzania treścią)
- Content marketing (marketing treści)
- Copywriting
- CR (ang. Conversion Rate)
- Crawler
- CSS (ang. Cascading Style Sheets – Kaskadowe Arkusze Stylów)
- CTA (ang. Call to Action – Wezwanie do działania)
- CTR (ang. Click-through-rate – Współczynnik klikalności)